Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Ik praat niets goed. En ik ben zeker niet van het "ach gossie, slechte jeugd, doe maar raggen".
Maar het probleem van vrouwen misbruik is groter dan de dadergroep met een migratie achtergrond.
Mannen zijn het probleem. Heel veel mannen. Niet alle mannen, maar heel veel mannen.
Rotterdammers, Groningers, Turken, Polen, Zeeuwen. Wit, zwart, blauw (te veel gezopen). Doorgesnoven debielen. Mannen.
_San87_ schreef:Twee zwaar seksueel mishandeld? 1 was een mislukte poging, toch?
rien10 schreef:'s nachts op straat kan toch, of is een AZC snachts afgesloten (als een gevangenis)? Oprechte vraag.
rien10 schreef:Maar ik blijf benadrukken; we moeten ook niet doen alsof migranten de enige vrouwen raggers zijn.
Babootje schreef:rien10 schreef:'s nachts op straat kan toch, of is een AZC snachts afgesloten (als een gevangenis)? Oprechte vraag.
Die HTS locaties wel. Dat is een strenger regime met meldplicht en voor zover ik weet 's avonds binnen blijven.
Het is ook bekend dat overlastgevers vanuit andere locaties in zo'n HTS worden geplaatst. Het COA heeft 2 locaties met een HTS regime; 1 in Hoogeveen en 1 in Amsterdam.
MarlindeRooz schreef:De grootste groep criminelen zijn trouwens de Nederlanders waarvan beide ouders in het buitenland zijn geboren..
Daks schreef:Uit het boek de migratie magneet geschreven door Jan van de Beek
Maar die zal niet bokts "goedkeuring" krijgen
[ Afbeelding ]
rien10 schreef:'s nachts op straat kan toch, of is een AZC snachts afgesloten (als een gevangenis)? Oprechte vraag.
Ik denk dat je gelijk hebt Babootje, er is denk ik geen - of een slechte- risico inschatting gemaakt. Al jaren. We moeten zeker niet van de problemen wegkijken.
Maar ik blijf benadrukken; we moeten ook niet doen alsof migranten de enige vrouwen raggers zijn.
rien10 schreef:Maar ik ontken toch helemaal niet dat die er zijn? Die zijn er volop. En ook randje crimineel, wel strontvervelend gedrag vertonen maar net niet genoeg om opgepakt te worden.
Ik zeg alleen dat ook witte mannen, geboren in Nederland, al 40 generaties Nederlander vrouwen in elkaar slaan, verkrachten, in een kelder stoppen voor "eigen gebruik" (oh nee, Dutroux is een Belg). En daar moeten we niet onze ogen voor sluiten. Anders zijn we net als Geert Wilders; wijzen met een vingertje maar de rest onbenoemd laten.
Ja, er zijn veel overlast veroorzakende azielzoekers, migranten, illegalen. Die moeten aangepakt worden. Er zijn ook veel autochtone mannen die overlast veroorzaken, doorgesnoven zijn, vrouwen verkrachten, femicide plegen. Die moeten ook aangepakt worden.
Cer schreef:Dan nog, over mannen … wat vinden de mannen van bokt van dit topic? Hoe zien zij dat dit zou kunnen verbeteren? Want blijkbaar zit het erg diep, dat gedrag?
Babootje schreef:_San87_ schreef:Twee zwaar seksueel mishandeld? 1 was een mislukte poging, toch?
Nee, er is inmiddels nog een verdenking bij gekomen, na het in het nieuws komen van de twee verdenkingen.
Er zijn blijkbaar altijd nog vrouwen die een aanranding of verkrachting niet melden of daar meer tijd voor nodig hebben.
Cer schreef:MarlindeRooz schreef:De grootste groep criminelen zijn trouwens de Nederlanders waarvan beide ouders in het buitenland zijn geboren..
Maar lukt de integratie dan niet?
Dan nog, over mannen … wat vinden de mannen van bokt van dit topic? Hoe zien zij dat dit zou kunnen verbeteren? Want blijkbaar zit het erg diep, dat gedrag?