Bizarre wel is dat Japan, China en zuid Korea nu samenwerking willen op handelsgebied tegen amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Trump heeft ook Belgische bedrijven verzocht zich te plooien, bedrijven die met/voor US govenment werken moeten het anti-diversiteitsbeleid van Donald Trump ondertekenen en bewijzen. Dat eisen de Verenigde Staten via een brief aan de Europese ambassades. Het is niet alleen ideologisch gewauwel helaas. Ik zou trouwens graag wat meer info hebben over wat het precies is met dat DEI gebeuren. Gaat het alleen over transgenders? Of breder dan dat?
JMH schreef:foxy80 schreef:Trump heeft ook Belgische bedrijven verzocht zich te plooien, bedrijven die met/voor US govenment werken moeten het anti-diversiteitsbeleid van Donald Trump ondertekenen en bewijzen. Dat eisen de Verenigde Staten via een brief aan de Europese ambassades. Het is niet alleen ideologisch gewauwel helaas. Ik zou trouwens graag wat meer info hebben over wat het precies is met dat DEI gebeuren. Gaat het alleen over transgenders? Of breder dan dat?
Diversiteit op de werkvloer gaat ook om het aantal vrouwen in je bedrijf en op bepaalde posities, verschillende leeftijden (niet alleen maar 'goedkope' jonge werknemers) en een bepaald percentage culturele achtergronden.
karuna schreef:Ja zoiets, ik heb 1984 gelezen voor mijn school maar poe dat boek is in mijn hoofd blijven zitten als eem soort nachtmerrie scenario. En dan krijg je in de realiteit dit nu brrrr
Bizarre wel is dat Japan, China en zuid Korea nu samenwerking willen op handelsgebied tegen amerika
Polar schreef:Even nog een vraagje over die Podcast, ik ben al een tijdje weg uit Nederland, maar dit is niet het standaard praat-tempo in Nederland toch?
Voor mij klinkt het bijna alsof het 1,5 keer versneld is.
Citaat:Hij had er geen eens bewijs voor gegeven.