Dorine92 schreef:MarlindeRooz schreef:Je bent echt wel fobisch als je bang bent voor zebrapaden en het woord “queer”. Dat je dat zelf niet inziet is begrijpelijk.
Ik snap geloof ik niet helemaal hoe je tot deze conclusie komt. Bijzondere manier van verbanden leggen heb jij
Kleine moeite om in een discussie op een forum even de juiste benaming erbij te zoeken/pakken. Dat je het in een gesprek niet gelijk weet kan ik me voorstellen, maar hier op Bokt kan je natuurlijk even wat moeite doen in het kader van respect voor anderen.
Ik vind het ook best bijzonder dat je je zo opgedrongen voelt door wat kleurtjes in het straatbeeld. Vind je de felle kleuren bij een basisschool dan ook zo vervelend?
Het is niet dat die zebrapaden letterlijk overal terugkomen; zie ze zelf echt maar sporadisch. En feit dat je je er zo aan irriteert vind ik dus best bijzonder, waarom roept het zo veel boosheid bij je op? Je kan ook, zoals je zelf zegt, denken van “het maakt me niet uit” en gewoon lekker niet te veel om geven?
Als de uiting van een simpel zebrapad je al zo boos maakt, doet het hand en hand lopen van homostellen hetzelfde? Of als ze in het openbaar kussen? Oprecht benieuwd.