Ik vraag me af of zoiets er op kan:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Nee het is zo’n smalle, met inderdaad iets van 8 meter tyleen buis er in.
Ik vraag me af of zoiets er op kan:
[ Afbeelding ]
Zonnetje81 schreef:Als er oorlog is dan verhonger ik snel, ik heb amper iets in huis als eenpersoonshuishouden. Want anders blijf ik aan 'over de datum' weggooien. Enige grote probleem zou water voor de huisdieren zijn.
MizzMontana schreef:Pandora2 schreef:
Mark moet ook zijn pree verdienen natuurlijk![]()
Daarom zit hij ook op die post, waarschuwen, wakker houden en een klein beetje angst zaaien
Zo zie ik dat bericht van Rutte ook.
Als Mark nu de NAVO leden kan bewegen om 2% of meer te investeren in defensie, kan hij daarmee naar Trump toe laten zien dat Europa ook bereid is om te investeren. Reden voor Trump om te dreigen met vertrek uit de NAVO was toch de lage financiële verantwoording die “wij” op ons namen. Rutte probeer dat om te keren.
Hutcherson schreef:Ik keek net even in diverse prepshops online in BE en NL. Ik denk dat meer mensen op het idee zijn gekomen om toch even iets in huis te halen qua noodvoorzieningen. Radio's waren bij 1 helemaal uitverkocht. De waterfilters zijn vaak niet meer beschikbaar, dus ik heb nog even gauw wat dingen besteld waar ik mee bleef uitstellen maar die wel handig zijn. Even een kooksetje, radiootje en kompas. Overigens denk ik niet dat ik wegga van huis mocht de pleuris uitbreken. Ik blijf bij mn dieren.
Prairy schreef:Voor degenen die een prep pakket met eten gaan kopen, let wel goed op de datum van zowel houdbaar tot als productie.
En of je het überhaupt lekker vindt... Noodzakelijk eten kan ook gewoon lekker zijn. Je hoeft echt niet op crackers bonen en rijst te overleven.
Vergeet ook niet wat lekkers erbij te doen want saai eten gaat snel vervelen.
dierenfan schreef:Prairy schreef:Voor degenen die een prep pakket met eten gaan kopen, let wel goed op de datum van zowel houdbaar tot als productie.
En of je het überhaupt lekker vindt... Noodzakelijk eten kan ook gewoon lekker zijn. Je hoeft echt niet op crackers bonen en rijst te overleven.
Vergeet ook niet wat lekkers erbij te doen want saai eten gaat snel vervelen.
Eten om te overleven is saai ook prima als het maar goed is qua kwaliteit lijkt me. Liever 7 dagen per week aardappels dan geen eten zeg maar.
Hutcherson schreef:Ik denk dat rijst, pasta, knakworsten en augurken (allemaal heel lang houdbaar) en heleboel knorr wereld gerechten met diverse jachtsauzen, jusjes, en stoofpotsauzen wel voor voldoende variatie zorgen voor een noodsituatie. Al heb ik ook bepaalde choco pudding etc in zakjes.
Wat is een goede tip qua afwisseling wat ik in de super kan kopen bv wat lang houdbaar is en afwisseling geeft?
8nnemiek schreef:Als iedereen wild gaat eten dan zijn de wilde dieren binnen een maand uitgestorven in Nederland![]()
We slachten per maand meer dan een miljoen stuks grootvee en 50 miljoen stuks pluimvee.
Dus dat wordt vooral plantaardig eten als de supermarkten leeg zijn en de veeboeren weg zijn.