Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polar schreef:We zien onszelf als heel intelligent, maar ik denk dat we daarin tegelijkertijd ook heel veel beperkingen hebben.
VuurVleugels schreef:Nou Qimm dan zijn wij aan dezelfde dwaling ten prooi gevallen, want ik herinner me dat ook hoor! Maar misschien was het niet de standaard intro en hebben ze het toevallig voor een bepaalde film zo gedaan? Zo'n film als Fantasia bijvoorbeeld zat anders in elkaar dan de andere animatiefilms. En dat we dat dan hebben opgeslagen als "de intro"?
OleJon schreef:De meerderheid, die alles gelooft wat de media en onze regering zegt.
Dat is juist de gevaarlijkste groep.
Deze kun je alles wijs maken.
Daar is de WO2 een groot voorbeeld van.
De meerderheid stond achter Hitler zijn ideeën om de Joden te vernietigen.
Qimm schreef:VuurVleugels schreef:Nou Qimm dan zijn wij aan dezelfde dwaling ten prooi gevallen, want ik herinner me dat ook hoor! Maar misschien was het niet de standaard intro en hebben ze het toevallig voor een bepaalde film zo gedaan? Zo'n film als Fantasia bijvoorbeeld zat anders in elkaar dan de andere animatiefilms. En dat we dat dan hebben opgeslagen als "de intro"?
Ik kan het nergens vinden (wat ook al wat zegt denk ik dan) maar 'men' zegt dat Disney zegt dat die intro nooit bestaan heeft.
Tiggs schreef:BigOne schreef:Wanneer je de weg ernaartoe niet herkend is dit ook nú mogelijk, zelfs in het o zo democratische Nederland.
En met het huidige kabinet meer dan ooit, vrees ik.
Qimm schreef:VuurVleugels schreef:Nou Qimm dan zijn wij aan dezelfde dwaling ten prooi gevallen, want ik herinner me dat ook hoor! Maar misschien was het niet de standaard intro en hebben ze het toevallig voor een bepaalde film zo gedaan? Zo'n film als Fantasia bijvoorbeeld zat anders in elkaar dan de andere animatiefilms. En dat we dat dan hebben opgeslagen als "de intro"?
Ik kan het nergens vinden (wat ook al wat zegt denk ik dan) maar 'men' zegt dat Disney zegt dat die intro nooit bestaan heeft.
Tiggs schreef:Qimm schreef:Die moet nep zijn tbh. Die Tinkerbell is veel te digitaal, dat deden ze nog niet in de 80's
Ik zie idd vaag voor me wat je bedoelt. Dat ze op het eind een punt zet met haar toverstokje toch?
Yavanna schreef:Dan zijn we allen ten prooi gevallen aan een massa conspiracy,want ik kan het me ook herinneren.
En dat puntje op de I zetten met het toverstafje ook. Ook ik heb helaas de videobanden niet meer, maar misschien mijn moeder nog wel en die heeft volgens mij ook nog een videorecorder.. Ik ga het eens vragen
Renee schreef:Hier ook twee mensen met een tinkerbell fantasieën haha. Alleen wel een klein beetje anders dan wat ik zie op gemaakte animaties van andere. Voor ons was het een silouette van tinkerbell en dan met een toverstokje een puntje maken op de i.
mylittlejoy schreef:Een nieuwe complottheorie (waarvan ik nog niet weet aan welke kant ik sta): de aanslag op trump zou nep zijn geweest en gestaged.
Valt iets voor te zeggen, gezien o.a. het oor dat binnen twee weken volledig geheeld was, het slechte optreden van de beveiliging (trump met z'n vuist laten poseren terwijl nog niet duidelijk was of er wellicht een tweede schutter was) en dat trump blijkbaar niet in het ziekenhuis is geweest, alleen bij die vage eigen dokter. Wat ik alleen moeilijk te geloven vind daarbij is dat er gewoon mensen overleden zijn. Dat lijkt mij wat ver gaan voor een act.
mylittlejoy schreef:Een nieuwe complottheorie (waarvan ik nog niet weet aan welke kant ik sta): de aanslag op trump zou nep zijn geweest en gestaged.
Valt iets voor te zeggen, gezien o.a. het oor dat binnen twee weken volledig geheeld was, het slechte optreden van de beveiliging (trump met z'n vuist laten poseren terwijl nog niet duidelijk was of er wellicht een tweede schutter was) en dat trump blijkbaar niet in het ziekenhuis is geweest, alleen bij die vage eigen dokter. Wat ik alleen moeilijk te geloven vind daarbij is dat er gewoon mensen overleden zijn. Dat lijkt mij wat ver gaan voor een act.
Majabeestje schreef:sanne1221 schreef:Satanistisch kindermisbruik blijft oppoppen, meer dan eens.
Maakt niet uit wie dit zegt.
Ik weet niet of dit waar is, maar ik weet dat incest en aanverwanten bestaat.
Wat ik gevaarlijk vind is dat iedereen met een alternatieve mening zwart gemaakt wordt.
Wat autoriteiten zeggen hoeft niet per se de waarheid te zijn.
Integendeel.
Sorry hoor, maar als je daadwerkelijk ook maar iets gelooft van satanistisch kindermisbruik door de 'elite' of overheid in zijn algemeenheid dan heb je het écht niet op een rijtje in je bovenkamer.
Goof schreef:Recent nog (volgens mij in de afgelopen week) plaatste deze persoon een bericht dat Rusland in Oekraïne (of andersom, ik weet niet meer) een soort 'kinderfokkerij' had gevonden, waar kinderen dus werden gefokt voor hun bloed, want dat wordt dan weer gebruikt in bepaalde kringen en rituelen.
Babootje schreef:Ooit van Jeffrey Epstein gehoord? Prins Albert van Engeland i.r.t Epstein, Trump, Clinton en nog wat andere grote jongens waarover een boekje opengaat...