Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veronica2 schreef:De terugloop van het dragen van bont is al eerder begonnen, nog voordat die organisaties bestonden. Het is een modetrend die opgehouden is om te bestaan in ons land wegens allerlei factoren en pas toen het op z'n eind liep stak bont voor dieren de kop op. Bont is iets van je overgrootmoeder en daarna eigenlijk niet meer.
Elisa2 schreef:Dat snap ik dan weer niet.. waarom toch altijd anderen zo de eigen wil opleggen.
Maar wanneer begon Equiday voor het eerst? Ik meen mij te herinneren dat ik er ook vrij snel ben gaan kijken maar weet het niet helemaal zeker meer.
Op een gegeven moment heb je alles wel een keer gezien.
Elisa2 schreef:Maar wanneer begon Equiday voor het eerst? Ik meen mij te herinneren dat ik er ook vrij snel ben gaan kijken maar weet het niet helemaal zeker meer.
Op een gegeven moment heb je alles wel een keer gezien.
DuoPenotti schreef:Maar ben daar wel heel simpel in, als nertsenhouderijen verboden kunnen worden kunnen stallen zonder weidegang of fatsoenlijke paddocks dat ook opgelegd krijgen.
En ja dat zie ik ook nog wel gebeuren.
Janneke2 schreef:... van een andere organisatie was er op het Federatie centrum in 1998 al een driedaagse over natural horsemanship.
Met leerlingen van Pat Parelli, Linda Tellington-Jones,
en in persoon Sally Swift met Centered Riding
en Emiel Voest met oa. grondwerk -
en er werd ook nog ge-clicker-d en ik ben vast wel iets vergeten.
Elisa2 schreef:Dom?
Als het dom is dan is dat best een gewaagde uitspraak..