superpony schreef:Hier mag iedereen er iets van vinden, maar luister eerst eens waarom mensen op BBB stemmen.
Nou, van wat ik hier op bokt lees zijn het uitkeringstrekkers en domme mensen. Dus ik denk niet dat de mensen hier op bokt enigszins van plan zijn om luisteren. Die hebben de BBB-stemmers bij voorbaat al beoordeeld en afgeserveerd

Citaat:Daarbij heeft Caroline vd Plas zich ook sterk uitgelaten over bijv de toeslagen affaire en Groningen, waar mensen ook veel sympathie voor hebben. Heel veel mensen vinden de toeslagen affaire een grof schandaal en vinden dat de huidige politiek daar te weinig of niet snel genoeg iets aan doet.
Ze heeft zich over meer dingen uitgelaten, geen idee of ze ergens ook iets aan heeft kunnen doen, maar ik denk dat net zoals PvdD niet alleen voor de dieren is, de BBB niet alleen voor de Boeren is (die 2e B is Burger toch?)
En ze zullen toch moeten gaan schipperen.. overleggen, compromissen sluiten etc...
Ik ben zelf wel opgelucht dat hier in de regio de FvD / PVV erg gekelderd zijn. VVD is nog steeds de grootste, en ik zie dan verder liever Caroline dan Thierry of Geert .. Dus blij dat die domme werkeloze proteststemmers in ieder geval een wat gematigder keuze hadden deze keer