Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:42

Cayenne schreef:
Je kunt idd wel via het knooppunt. En er zitten daar een aantal vervelende stukjes tussen waar regelmatig ongelukken gebeuren.
Maar dan nog snap ik niet dat niemand iets gezien heeft rond dat tijdstip :? Het is daar in de middag regelmatig filerijden qua drukte.

Omdat ze waarschijnlijk niet die middag daar gereden heeft? Het laatste signaal was bij Waspik. Ik denk dan dat ze de afslag Sprang-Capelle heeft genomen. Om wat voor reden dan ook. En waarschijnlijk is de auto pas ‘s nachts weer via de A59 richting Empel gereden. Camerabeelden zullen dat ofwel bevestigen of uitsluiten. Alleen midden in de nacht zou je daar het water in kunnen rijden.
Het is ook niet duidelijk of zij wel in de auto zaten. Er wordt nog niks gemeld over lichamen in de auto. Als dat wel zo was, dan was dat wel bekend gemaakt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:42

Ik hoop Iig dat er nu snel duidelijkheid komt voor de families en voordat er nog meer onzin over onschuldige mensen op Social media verspreid wordt en gedeeld.
Natuurlijk hoop ik dat ze in goede gezondheid worden terug gevonden naar bij auto te water en twee dagen lang heb ik vrees van niet. Ik hoop maar dat die vrees Iig onterecht is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:43

Sabri schreef:
Relaxed schreef:

Hoe kom je daar nou bij? Niemand weet iets.. dat gespeculeer.. :n

Lijkt me logisch. Als die auto half in water had gelegen hadden ze het allang gezien. Ze mogen pas publiceren als beide families zijn ingelicht..

Maar waar haal je dat over die gordels vandaan? Pure speculatie!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:43

Brrr ik vrees het ergste. ;(

ankep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:44

Pff ik vind het heel heftig allemaal. ik ken de route goed en ik ben gisteren en vanmorgen langs het punt gereden waar de auto nu gevonden is....
ik keek mee naar mogelijke sporen (zoals iedereen hier in de buurt denk ik) maar ik heb echt niks gezien
het raakt me dieper dan ik had verwacht

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:44

karijn schreef:
Omdat ze waarschijnlijk niet die middag daar gereden heeft? Het laatste signaal was bij Waspik. Ik denk dan dat ze de afslag Sprang-Capelle heeft genomen. Om wat voor reden dan ook. En waarschijnlijk is de auto pas ‘s nachts weer via de A59 richting Empel gereden. Camerabeelden zullen dat ofwel bevestigen of uitsluiten. Alleen midden in de nacht zou je daar het water in kunnen rijden.
Het is ook niet duidelijk of zij wel in de auto zaten. Er wordt nog niks gemeld over lichamen in de auto. Als dat wel zo was, dan was dat wel bekend gemaakt.

Wat is dit nou voor speculatie?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:45

karijn schreef:
Cayenne schreef:
Je kunt idd wel via het knooppunt. En er zitten daar een aantal vervelende stukjes tussen waar regelmatig ongelukken gebeuren.
Maar dan nog snap ik niet dat niemand iets gezien heeft rond dat tijdstip :? Het is daar in de middag regelmatig filerijden qua drukte.

Zo dit is wel een heel bijzonder hersenspinsel.

Sabri

Wat ik niet begrijp, waarom hebben ze die bandensporen niet eerder gezien?

Hoop is er echt niet, 2 dagen in koud water in een volgelopen auto |(

De traumahelikopter is niet voor niks weggevlogen..

Het is not done om al te publiceren alvorens dat familie goed is ingelicht. Dit is een vreselijk noodlottig ongeluk geweest.
Laatst bijgewerkt door Sabri op 19-10-22 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

beert

purny schreef:
Als ik zie wat de gemiddelde automobilist doet tijdens het wachten voor een stoplicht dan zal hij of zij zeker hetzelfde doen in een file.

Vrijwel iedereen heeft tegenwoordig het fomo syndroom

Als je aan het file rijden bent, vlieg je niet uit de bocht en zijn er geen remsporen op de weg. Dus dat zal niet het geval zijn geweest..

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:46

Nee dat is geen speculatie maar midden op dag bij Empel het water in rijden? Dat moet iemand toch gezien hebben?
Het is een gedachte. Ja een hersenspinsel. Ik ken de route, rijd er vaak.
Laatst bijgewerkt door karijn op 19-10-22 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:47

karijn schreef:
Nee dat is geen speculatie maar midden op dag bij Empel het water in rijden? Dat moet iemand toch gezien hebben?
Het is een gedachte.

De definitie van speculatie.

Oscar
Forumcoördinator

Heftig nieuws dit.
Als je vanuit R'veer komt via de A59 en je rijdt 'gewoon' de rondweg (Empel) van Den Bosch, dan ligt Vught op de route. De meeste mensen die bekend zijn in de omgeving zullen via DB-West (via het JBZ) gaan, maar via de rondweg is ook niet vreemd.

Pfffffffff, wat een bizar bericht........

Anoniem

karijn schreef:
Cayenne schreef:

Ik denk alleen niet dat er ambulances en een traumaheli komen voor een lege auto, dus er zal echt wel iemand in zitten.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:48

Onvoorstelbaar hoe je hier 'zomaar' van de weg kunt raken. Ik kan me heel goed voorstellen dat er (nog steeds) om dashcam beelden wordt gevraagd.

Afbeelding

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:49

Sabri schreef:
Wat ik niet begrijp, waarom hebben ze die bandensporen niet eerder gezien?

Hoop is er echt niet, 2 dagen in koud water in een volgelopen auto |(

De traumahelikopter is niet voor niks weggevlogen..

Ankep schrijft hierboven al dat zij er ook langs is gereden en niks gezien heeft. Heel opvallend zal het niet zijn geweest. En ik kan me voorstellen dat je niet verwacht dat ze op dat punt het water in zijn gegaan om redenen die al genoemd zijn ("dat zou iemand toch wel gezien hebben").

ankep

[/quote]

Het is ook niet duidelijk of zij wel in de auto zaten. Er wordt nog niks gemeld over lichamen in de auto. Als dat wel zo was, dan was dat wel bekend gemaakt.[/quote]

dit is een hele vreemde en onterechte speculatie!
dit is wel een heftige complottheorie waarmee je impliceert dat ze daar niet zelf had kunnen rijden?

het is echt niet vreemd als ze via de route A59/A2 naar vught zou rijden. het was mistig en dan is de andere route veel minder overzichtelijk (stoplichten enzo) dus zou ik ook via empel gereden zijn denk ik

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 22:49

karijn schreef:

Dat is dus speculatie...
Hoe kom je er anders bij dat de auto 's nachts daar gereden heeft?

Fearn

Er kunnen toch allerlei redenen zijn, bestuurder wordt onwel, een mankement met de auto, er springt een beest op de weg...

Maar eerst afwachten wat politie zegt!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:50

karijn schreef:

Je schat de gemiddelde opmerkzaamheid wel hoog in hoor :)

Ken je dat filmpje waarin een grote zwarte gorilla rondloopt en achteraf niemand dat beest gezien heeft?
Je focust je op waar je op moet letten. De weg, je voorganger, stoplichten. Niet of er iemand het water inrijdt.
Dit is de eerste en de laatste niet die ongezien het water inrijdt helaas.

Dat kan trouwens ook midden op de dag gebeuren, mensen kunnen onwel worden, inschattingsfouten maken of wat al niet meer. Het ongeluk zit in een klein hoekje.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 19-10-22 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Getsie.... daar ben maandag avond ook nog langs gereden....

purny

@sushi: de hulpdiensten zullen waarschijnlijk uit voorzorg gekomen zijn.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:51

Kan iemand mij vertellen hoe dit nu zit? Is de auto pas vanavond gevonden? Want een collega vertelde mij vanochtend al dat de auto gevonden was, in het water, dat er niemand in zat en dat de duikers het water afgezocht hadden zonder iets gevonden te hebben.. Dus ik snap er nu eigenlijk niets meer van, want ik hoor nu net op Hart van Nederland dat de auto nu net gevonden is..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 22:51

Babootje schreef:
Onvoorstelbaar hoe je hier 'zomaar' van de weg kunt raken. Ik kan me heel goed voorstellen dat er (nog steeds) om dashcam beelden wordt gevraagd.

[ [url=m/rT2onM.png]Afbeelding[/url] ]

Het is best een gemeen stukje en ook nog zonder vangrail met water aan de zijkant.
Ik vrees het ergste.. ;(

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:51

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:52

De auto pas weer snachts gereden? Hoe kom je daar in godsnaam bij :?