Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:_Penotti schreef:Tegen boeren word zonder moeite de ME ingezet terwijl er toen geen corona was. Nu staat de volksgezondheid op het spel en dit kan zo maar?
Allemaal oppakken, naw gegevens noteren.
En de boete plus aantekening in strafblad later toevoegen.
Dit is echt provoceren. Kijken hoe ver je kunt gaan tot dat Nederland optreed.
Ohja de ME werd echt direct ingezet bij de boeren protesten. Dat is echt onzin.
Veder ben ik het met je eens dat dit voor een klein deel van de demonstranten waarschijnlijk gewoon uitlokken is. En als mensen dus niet vertrekken gaat dat ook wel gebeuren. Boerenprotesten waren meerdere uren dit is nog niet zo lang aan de gang. ME kan je niet inzetten (direct) als je zelf toestemming geeft voor een demonstratie op deze plek.
Shadow0 schreef:SusanH: dus tijdens de bijeenkomst, niet vooraf? Dat is precies zo'n detail dat lijkt te verschuiven in de herhaling.
Loretta schreef:
SusanH schreef:Shadow0 schreef:SusanH: dus tijdens de bijeenkomst, niet vooraf? Dat is precies zo'n detail dat lijkt te verschuiven in de herhaling.
Ja agenten ter plaatse. Dat is wat een woordvoerder van de politie vakbond vertelde aan NOS. Diverse malen doorgegeven dat het druk werd met de vraag of mensen op vriendelijke wijze weg geleid konden worden. Daar is geen gehoor aan gegeven.
Sansevieria schreef:Rien, voor jou moeten deze beelden wel heel erg zijn![]()
Terwijl het in Maastricht wel goed ging:
https://www.1limburg.nl/antiracisme-dem ... starticles
Karl66 schreef:Ja en er waren vooraf al vierduizend aanmeldingen via facebook, dus niet tijdens de demonstratie...
Mand schreef:Feesten? Echt?