Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Imandra, nu geef je toch te veel credits aan haar, breng haar niet op ideeen . Kan ze ook nog er onderuit door te zeggen dat haar account gehackt was door de KGB .
Askja schreef:Stel dat Trump niet herkozen wordt. Dan is het niet moeilijk te raden wat er door zijn tegenstanders in hun overwinningsroes massaal gescandeerd gaat worden.
En dat is het inderdaad de vraag wat dat vervolgens weer los gaat maken bij de Trump-stemmers, die dan toch al zwaar gefrustreerd zijn door zijn nederlaag. Ik vermoed dat er ongeacht de uitslag sowieso onrust zal uitbreken, is het niet aan de ene, dan is het wel aan de andere kant. De polarisatie slaat nu zover door dat de sfeer nog wel langere tijd explosief zal blijven.
Verder eens met wat je zegt over CNN. Die peiling geeft ongetwijfeld een wat te rooskleurig beeld van Bidens voorsprong. Het ging me vooral om Trumps reactie, waarbij ik mij wel afvraag of die van hemzelf komt of van zijn campagneteam/inner circle.
IMANDRA schreef:Lol. Ja nee die CNN poll was echt slechter hoor
https://www.donaldjtrump.com/landing/20 ... s-dem-poll
Rinske schreef:Die oelewapper heeft nog het lef om na de uitslag om een forse (maandelijkse) gift te vragenIMANDRA schreef:Lol. Ja nee die CNN poll was echt slechter hoor
https://www.donaldjtrump.com/landing/20 ... s-dem-poll
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Totaaaaaal geen biased vragen inderdaad, hahahahahaha.![]()
![]()
Karl66 schreef:I know, maar dé ironieJa natuurlijk, daar draait de hele Amerikaanse politiek op, geld binnenhalen van je aanhangers.
Ailill schreef:Askja schreef:Ik doe telkens mijn ogen dicht en vergelijk Trump met Rutte, stel je voor dat die maar 1% v.d. uitspraken van Trump zou doenHet lijkt wel satire johZit hier echt geen Russische trol achter?
Fineapple schreef:bigone schreef:Weet je wat ook bizar is, hij laat alle mensen die naar zijn verkiezingsbijeenkomsten komen een formulier tekenen dat ze geen actie kunnen ondernemen wanneer ze daar besmet worden met Corona .
Is dat serieus? Het kan echt niet gekkerWaar kan ik dat vinden?