Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Heerlijk hoe jullie de msm geloven. Of het de NOS is of de radio of de BBC allemaal betrouwbare bronnen:-)
Hiraeth schreef:De NOS is per definitie objectief en betreft journalisten zo objectief mogelijk (met dus de menselijke factor dat er gefilterd wordt op wat voor de lezers interessant is)
Citaat:Wanneer je dus besluit om één ex-journalist blind te volgen, maar de rest uit te spugen, ben je dus bewust bezig om dingen naar je eigen straatje te banketstaaf.
Dinopino schreef:Slaap verder. Zuig alles op wat de msm jullie voor voert. Jullie zijn dankbare gebruikers. Voor degene die echt geinteresseerd zijn wat er aan de gang is hoor ik het wel. Dit clubje wat me altijd vervolgd, dat wil zeggen ik heb fans:-) geloofd in hun bronnen. Wanneer er wetenschappelijk bewijs was geweest dat jullie van de ooievaar kwamen hadden jullie het ook geslikt. Het staat in de krant dus het is waar.
Dinopino schreef:Je hebt helemaal gelijk wanneer ik alleen dit artikel zou geloven. Heb dit er bij gehaald omdat ik dacht dat iedereen dit duidelijker kon lezen. Mijn mening komt hier niet vandaan, die is al wat ouder ben het zelf ook.
Wat jullie me allemaal noemen en hoe dom ik ben en en en dat vinden jullie steeds heel belangrijk om te vermelden. Maakt de nos niet betrouwbaarder:-)
De zin de NOS is per definitie objectief ja wat moet ik daarop dan zeggen. Wanneer ze dat werkelijk zouden zijn doen ze wel verdomd slecht journalisten werk. Nou het is per definitie jouw waarheid. Zou zeggen volgd die wanneer je je er goed bij voelt. Geloof het.
Dinopino schreef:Rien10 er zijn miljoenen uitgegeven aan noodic die nooit gebruikt zijn. Die massagraven zijn er ook niet. Zweden is er ook gewoon doorgekomen. Sterker nog er zijn minder doden dan bij een griepepidimie.ik ontken niet dat er corona is. Dat doe ik niet maar die intelligente lockdown hoe werkte die dan. Je gaat wel allemaal in de supermarkt, pakt alle produkten aan, alleen geen contant geld, en je gaat weer naar huis. Maar doordat je exact 1,50 meter afstand van elkaar hield, wist die virus oh ik mag niet springen want 1,5o haal ik niet.
Dinopino schreef:Rien10 er zijn miljoenen uitgegeven aan noodic die nooit gebruikt zijn. Die massagraven zijn er ook niet. Zweden is er ook gewoon doorgekomen. Sterker nog er zijn minder doden dan bij een griepepidimie.ik ontken niet dat er corona is. Dat doe ik niet maar die intelligente lockdown hoe werkte die dan. Je gaat wel allemaal in de supermarkt, pakt alle produkten aan, alleen geen contant geld, en je gaat weer naar huis. Maar doordat je exact 1,50 meter afstand van elkaar hield, wist die virus oh ik mag niet springen want 1,5o haal ik niet.