Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pantykous

Berichten: 10514
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 12:50

Shaggy09 schreef:
Maar het stukje verliefd worden, daar heb ik dus mijn vraagtekens bij.
Als je verliefd wordt wordt je dat op een persoon, toch? En niet op een leeftijd.
En van wat ik begreep van betreffende pedo-activist vond hij het al niet meer 'leuk'
als de kinderen ouder zijn dan een jaar of 14?

Dan praat je niet over verliefdheid toch? Dan is het toch puur lust/seksuele gevoelens.


Hoezo? Ik word ook niet verliefd op mannen van 60+ of 20-

Cer

Berichten: 30256
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 12:56

Dat is dan wel mooi.. dan weet je huidige partner iig dat de relatie tijdelijk is... :')

Maar goed, uiteindelijk kan ik er nog steeds niet bij. In mijn belevingswereld kan ik allerlei combinaties bedenken, maar de combinatie betreffende dit topic gewoon echt niet.
Het idee dat iemand een kinderlijfje 'mooi' vind en daar verliefd op wordt en aan wil zitten... Nee, gewoon nee... Ik vind het echt niet vergelijkbaar met vallen op een bepaalde 'groep', 'uiterllijk', 'geslacht' of zoiets..

Derhalve denk ik ook niet dat er therapie bestaat, en is het maar de vraag of het voor de maatschappij 'moet kunnen' dat zo iemand een platform krijgt...

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 13:07

Tja waarom zou het gekker zijn om op een kinderlijfje te vallen, dan op 1 of andere bizar opgepompte bodybuilder ofzo..... mijn ding is het allebei niet maar andere mensen vallen wel op meer zaken waar ik voor mezelf de charme niet zo in zie :=

Een platform geven dat hoeft van mij niet. Maar zo'n inkijkje in hoe zo'n man het ziet, vind ik toch best interessant :j Ik denk dat het ook wel goed is om te weten wat voor volk er op deze aardkloot rondloopt.

Pantykous

Berichten: 10514
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 13:11

Cer schreef:
Derhalve denk ik ook niet dat er therapie bestaat, en is het maar de vraag of het voor de maatschappij 'moet kunnen' dat zo iemand een platform krijgt...


Ik denk niet dat deze man een platform had moeten krijgen. Deze man moet opgesloten worden.

Ik denk wel dat het goed is om te erkennen dat dit bestaat, en dat mensen die zo zijn en er niet naar handelen ook een plaats hebben in de maatschappij. Dat maakt het ook makkelijker voor ze om hulp te zoeken bijvoorbeeld.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42087
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 13:13

Cer schreef:
Dat is dan wel mooi.. dan weet je huidige partner iig dat de relatie tijdelijk is... :')

Maar goed, uiteindelijk kan ik er nog steeds niet bij. In mijn belevingswereld kan ik allerlei combinaties bedenken, maar de combinatie betreffende dit topic gewoon echt niet.
Het idee dat iemand een kinderlijfje 'mooi' vind en daar verliefd op wordt en aan wil zitten... Nee, gewoon nee... Ik vind het echt niet vergelijkbaar met vallen op een bepaalde 'groep', 'uiterllijk', 'geslacht' of zoiets..

Derhalve denk ik ook niet dat er therapie bestaat, en is het maar de vraag of het voor de maatschappij 'moet kunnen' dat zo iemand een platform krijgt...

Ik vind juist wel dat zo iemand een platform moet krijgen. Al is het maar om anderen te laten zien dat er in Nederland mensen met illegale ideeën en wensen rondlopen, dat ook dit soort mensen bestaat.

Juist pedofilie bespreekbaar maken is heel belangrijk. Wanneer het een taboe blijft druk je t verder de illegaliteit in en is er helemaal geen controle meer.

Cer

Berichten: 30256
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 13:13

pmarena schreef:
Tja waarom zou het gekker zijn om op een kinderlijfje te vallen, dan op 1 of andere bizar opgepompte bodybuilder ofzo..... mijn ding is het allebei niet maar andere mensen vallen wel op meer zaken waar ik voor mezelf de charme niet zo in zie :=

Hoe dat bij hun werkt weet ik niet, voor mij is het net zoiets als op dieren of objecten verliefd worden.
Maar goed, er zijn mensen die dat ook 'overkomt'...

Citaat:
Een platform geven dat hoeft van mij niet. Maar zo'n inkijkje in hoe zo'n man het ziet, vind ik toch best interessant :j Ik denk dat het ook wel goed is om te weten wat voor volk er op deze aardkloot rondloopt.

Maar nu heeft de man een platform, mag je m dan preventief arresteren? Nee dat mag hier niet natuurlijk.. maar toch is het wellicht wachten tot het misgaat?

Interessant vind ik het ook hoor :j Zelfde fascinatie als voor bijv docu's over seriemoordenaars, sociopaten, mensen die autobanden eten, eruit willen zien als een kat etc... En ook daar vraag ik me af in hoeverre je daar een therapie of hulp voor denkt te kunnen geven, en of het noodzakelijk is.. zeg maar...

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 13:31

Tja onze lieve heer heeft rare kostgangers denk ik dan maar. Je weet toch nooit wie wanneer de fout in gaat. Ik denk sowieso ook dat de liefde voor een dier ook best ver kan gaan :=

En als moeder kan ik ook wel zeggen dat ik zielsveel van mijn kind hou. En tja zo'n kinderlijfje is toch een stuk "liever" dan 1 of andere harige, pukkelige, stinkende tiener kan ik me zo voorstellen :))

Maar wanneer wordt liefde eng, omdat er lust bij komt kijken.... en is dan de lust an sich al eng, of pas als je er naar gaat handelen...

Niobe

Berichten: 8030
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 13:37

pmarena schreef:
Tja onze lieve heer heeft rare kostgangers denk ik dan maar. Je weet toch nooit wie wanneer de fout in gaat. Ik denk sowieso ook dat de liefde voor een dier ook best ver kan gaan :=

En als moeder kan ik ook wel zeggen dat ik zielsveel van mijn kind hou. En tja zo'n kinderlijfje is toch een stuk "liever" dan 1 of andere harige, pukkelige, stinkende tiener kan ik me zo voorstellen :))

Maar wanneer wordt liefde eng, omdat er lust bij komt kijken.... en is dan de lust an sich al eng, of pas als je er naar gaat handelen...



Zelfs voor auto's :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42087
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 14:17

pmarena schreef:
Tja onze lieve heer heeft rare kostgangers denk ik dan maar. Je weet toch nooit wie wanneer de fout in gaat. Ik denk sowieso ook dat de liefde voor een dier ook best ver kan gaan :=

En als moeder kan ik ook wel zeggen dat ik zielsveel van mijn kind hou. En tja zo'n kinderlijfje is toch een stuk "liever" dan 1 of andere harige, pukkelige, stinkende tiener kan ik me zo voorstellen :))

Maar wanneer wordt liefde eng, omdat er lust bij komt kijken.... en is dan de lust an sich al eng, of pas als je er naar gaat handelen...

Ik vind dat het enge hem vooral zit in de ongelijkwaardigheid in een relatie tussen een volwassene en een kind, of dat nu om een liefdesrelatie gaat of een lustrelatie. Er is geen enkele situatie waarin een kind net zo gelijkwaardig is qua omgangsvormen, communicatie en het afwegen van consequenties als een volwassene.

CharleyT
Berichten: 4027
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 14:47

pmarena schreef:
Tja waarom zou het gekker zijn om op een kinderlijfje te vallen, dan op 1 of andere bizar opgepompte bodybuilder ofzo..... mijn ding is het allebei niet maar andere mensen vallen wel op meer zaken waar ik voor mezelf de charme niet zo in zie :=

Een platform geven dat hoeft van mij niet. Maar zo'n inkijkje in hoe zo'n man het ziet, vind ik toch best interessant :j Ik denk dat het ook wel goed is om te weten wat voor volk er op deze aardkloot rondloopt.


Als volwassene op een kinderlijfje vallen(dus het lekker en geil vinden) is Ziek. Als volwassene op een andere volwassene vallen om welke reden ook is net even anders nl.: Twee volwassen mensen.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 17:04

Pantykous schreef:
Shaggy09 schreef:
Maar het stukje verliefd worden, daar heb ik dus mijn vraagtekens bij.
Als je verliefd wordt wordt je dat op een persoon, toch? En niet op een leeftijd.
En van wat ik begreep van betreffende pedo-activist vond hij het al niet meer 'leuk'
als de kinderen ouder zijn dan een jaar of 14?

Dan praat je niet over verliefdheid toch? Dan is het toch puur lust/seksuele gevoelens.


Hoezo? Ik word ook niet verliefd op mannen van 60+ of 20-


Nee je wordt verliefd op een persoon en groeit met die persoon mee gedurende het leven.
Die pedo activist heeft letterlijk gezegd dat hij alleen kinderen van 4 tot en met 14 leuk vind, en daarna vind hij het afgrijselijk. Wat voor mij dus betekend dat die man geen verliefdheid voelt voor een kind, maar puur lust. En daar valt voor mij dan ook gelijk het morele aspect bij weg. Het is gewoon puur seksueel aangetrokken voelen op dat moment en dat vind ik ziekelijk.
Denk namelijk dat verliefdheid iets is wat je overkomt, en (ik spreek uit ervaring) het enorm veel met je kan doen, tot in het negatieve aan toe. Maar seksuele verlangens daar kun je mee aan het werk, daar kun je voor geholpen worden.

tamary

Berichten: 29319
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 17:12

CharleyT schreef:
pmarena schreef:
Tja waarom zou het gekker zijn om op een kinderlijfje te vallen, dan op 1 of andere bizar opgepompte bodybuilder ofzo..... mijn ding is het allebei niet maar andere mensen vallen wel op meer zaken waar ik voor mezelf de charme niet zo in zie :=

Een platform geven dat hoeft van mij niet. Maar zo'n inkijkje in hoe zo'n man het ziet, vind ik toch best interessant :j Ik denk dat het ook wel goed is om te weten wat voor volk er op deze aardkloot rondloopt.


Als volwassene op een kinderlijfje vallen(dus het lekker en geil vinden) is Ziek. Als volwassene op een andere volwassene vallen om welke reden ook is net even anders nl.: Twee volwassen mensen.

Met de aantekening dat ontharen en dus jonger lijken (kinderen hebben daar geen haar) normaal is voor volwassenen, en aantrekkelijk gevonden wordt. Dat maakt de stap naar jong genoeg om dat haar nog niet eens te hebben stuk kleiner.
En ja dat maakt ook dat er vraagtekens gezet kunnen/moeten worden bij wat als aantrekkelijk geldt.

CharleyT
Berichten: 4027
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 18:54

tamary schreef:
Met de aantekening dat ontharen en dus jonger lijken (kinderen hebben daar geen haar) normaal is voor volwassenen, en aantrekkelijk gevonden wordt. Dat maakt de stap naar jong genoeg om dat haar nog niet eens te hebben stuk kleiner.
En ja dat maakt ook dat er vraagtekens gezet kunnen/moeten worden bij wat als aantrekkelijk geldt.


Bijzondere reactie. Ontharende volwassenen maken mogelijk sneller de stap naar kinderen die te jong zijn om al haargroei te hebben???
Serieus?

Cer

Berichten: 30256
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:06

Ontharen -> jonger lijken -> kinderen..
Eh, die had ik nog niet bedacht... en heeft er meestal ook weinig mee van doen...

Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:27

Toch kan ik mij wel íets bij voorstellen. Zo vind ik oude rimpelig mannen niks. Maar ja mijn vriend wordt van zelf oud en ik zal ook nooit uitmaken om die reden. Maar of ik het aantrekkelijk vind is een andere verhaal.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:00

Blussem schreef:
Toch kan ik mij wel íets bij voorstellen. Zo vind ik oude rimpelig mannen niks. Maar ja mijn vriend wordt van zelf oud en ik zal ook nooit uitmaken om die reden. Maar of ik het aantrekkelijk vind is een andere verhaal.


Heeft echt helemaal níets te maken met pedofilie. Dat gaat veel verder dan een gaaf jong huidje of een stoppelig geslachtsdeel.

MarJon
Berichten: 5530
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:06


Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:08

Nou, opgeruimd staat netjes.

pmarena

Berichten: 48497
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:11

Ik zie die vergelijking dus ook wel :j

Als het normaal is om een jong, gaaf, strak zacht huidje en lijf aantrekkelijker te vinden dan een verslapt, hangerig, harig e.d. dan is een steeds jonger kind daar misschien gewoon een overtreffende trap van.

Ik kan me best voorstellen dat een 20 jarige door veel mensen aantrekkelijker gevonden zal worden dan een 60-jarige. En als iemand ontluikende borstjes dan mega aantrekkelijk vindt ja dan zit je al snel op puber leeftijd. En als je dat allemaal niks vindt dan kom je dus nog jonger uit...

Overal is wel iemand voor te vinden, dat zie je zo maar weer. Dat helemaal kaal maken van volwassenen is eigenlijk ook wel apart, dat sommige mensen helemaal vies zijn van zelfs maar een beetje haar dat toch eigenlijk gewoon normaal is.

Van die jaren '60 rimboes is wellicht weer het andere uiterste :P
Maar ook daar zijn ongetwijfeld liefhebbers van. Die worden in de huidige tijd denk ik ook voor "raar" aangezien, mensen die vallen op natuurlijke lichaamsbeharing waar geen schaar of iets aan te pas komt :=

Iets doen met kinderen is sowieso onwenselijk natuurlijk, maar dat er mensen op vallen...tja het lijkt mij ook meer een geaardheid eigenlijk.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:18

Heb je misschien ook nog een leuke verklaring voor de pedofiele papa's die hun kindjes van 2/3/4 jaar misbruiken?

belle_boef

Berichten: 10782
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:19

Shaggy09 schreef:
Heb je misschien ook nog een leuke verklaring voor de pedofiele papa's die hun kindjes van 2/3/4 jaar misbruiken?


Ja, die zijn ziek

Maartje1990

Berichten: 22290
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:35

Shaggy09 schreef:
Heb je misschien ook nog een leuke verklaring voor de pedofiele papa's die hun kindjes van 2/3/4 jaar misbruiken?


Kom deel je bronnen, zijn zw daadwerkelijk pedofiel? Want zoals eerder werd gezegd zijn de meeste misbruiken door diegene die niwt pedofiel zijn.

CharleyT
Berichten: 4027
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:35

pmarena schreef:
Ik zie die vergelijking dus ook wel :j

Als het normaal is om een jong, gaaf, strak zacht huidje en lijf aantrekkelijker te vinden dan een verslapt, hangerig, harig e.d. dan is een steeds jonger kind daar misschien gewoon een overtreffende trap van.

Ik kan me best voorstellen dat een 20 jarige door veel mensen aantrekkelijker gevonden zal worden dan een 60-jarige. En als iemand ontluikende borstjes dan mega aantrekkelijk vindt ja dan zit je al snel op puber leeftijd. En als je dat allemaal niks vindt dan kom je dus nog jonger uit...

Overal is wel iemand voor te vinden, dat zie je zo maar weer. Dat helemaal kaal maken van volwassenen is eigenlijk ook wel apart, dat sommige mensen helemaal vies zijn van zelfs maar een beetje haar dat toch eigenlijk gewoon normaal is.

Van die jaren '60 rimboes is wellicht weer het andere uiterste :P
Maar ook daar zijn ongetwijfeld liefhebbers van. Die worden in de huidige tijd denk ik ook voor "raar" aangezien, mensen die vallen op natuurlijke lichaamsbeharing waar geen schaar of iets aan te pas komt :=

Iets doen met kinderen is sowieso onwenselijk natuurlijk, maar dat er mensen op vallen...tja het lijkt mij ook meer een geaardheid eigenlijk.


Kan er echt niks aan doen, maar als zoon,vader en opa wordt ik nerveus zo niet onpasselijk van je reactie.
Ik kan me niets, echt helemaal niets voorstellen bij jouw verhaal. Zal mijn leeftijd wel wezen

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:37

Deel dan ook even de bronnen die de vergelijking doortrekken. Of was dit slechts jouw ‘visie’ hierop, pmarena?

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 20:41

Shaggy09 schreef:
Heb je misschien ook nog een leuke verklaring voor de pedofiele papa's die hun kindjes van 2/3/4 jaar misbruiken?


Dat zijn meestal geen pedofielen.