Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carol_Beer schreef:Neehoor, want er zijn genoeg mensen die zelf niet roken, maar het niet erg vinden om in de rook van een ander te zitten. De rest (=minderheid), die of een zure pruim is, of terwijl hijzij ziek is toch naar buiten gaat, kan lekker in een "gezond" hokkie zitten. Kunnen ze meteen biologische vegan milekshakes serveren.
Shaggy09 schreef:Carol_Beer schreef:Neehoor, want er zijn genoeg mensen die zelf niet roken, maar het niet erg vinden om in de rook van een ander te zitten. De rest (=minderheid), die of een zure pruim is, of terwijl hijzij ziek is toch naar buiten gaat, kan lekker in een "gezond" hokkie zitten. Kunnen ze meteen biologische vegan milekshakes serveren.
Jij moet echt jezelf laten opnemen.
sureido schreef:Maar MDMA en xtc zijn hetzelfde toch?! Alleen dan in pilvorm.
Nee ik vind sos toch het fijnste, maar het is wel valsspelen als je aan het zuipen bent![]()
Geappig ook hoe een klein deel ervaringen deelt en de rest flink in discussie is
Astorga schreef:Carol_Beer schreef:Neehoor, want er zijn genoeg mensen die zelf niet roken, maar het niet erg vinden om in de rook van een ander te zitten. De rest (=minderheid), die of een zure pruim is, of terwijl hijzij ziek is toch naar buiten gaat, kan lekker in een "gezond" hokkie zitten. Kunnen ze meteen biologische vegan milekshakes serveren.
Deze opmerkingen zijn echt onder de gordel, dus ik ga er verder niet meer op in.
Sluit ook goed aan bij de ervaringen van Shaggy09.
Lau schreef:sureido schreef:Maar MDMA en xtc zijn hetzelfde toch?! Alleen dan in pilvorm.
Nee ik vind sos toch het fijnste, maar het is wel valsspelen als je aan het zuipen bent![]()
Geappig ook hoe een klein deel ervaringen deelt en de rest flink in discussie is
Klopt, maar met MDMA neem je makkelijker wat te veel. Dat was waar ik op doelde.