Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Het verhaal van iemand die in dezelfde tram zat: https://www.ad.nl/binnenland/ooggetuige ... ~abd214eb/
Karin schreef:Het verhaal van iemand die in dezelfde tram zat: https://www.ad.nl/binnenland/ooggetuige ... ~abd214eb/
fleurtjeuh schreef:fleurtjeuh schreef:Er staat een ooggetuige verslag op de live feed van nos.nl
edit: nu issie ineens weg???
nu staat het er weer..
is een andere dan die van het AD
LadyMadonna schreef:Weet je waar ik me ook over verbaas?
Iemand post een filmpje op twitter, direct allemaal (internationale) media erop: heb jij dit filmpje gemaakt? Mogen we het gebruiken??
Citaat:De politie heeft een inval gedaan in een flatwoning aan de Utrechtse Laan van Engelswier, vlak bij de Tichelaarslaan waar de rode Renault Clio is gevonden. De inval is gedaan in een woning in een appartementengebouw met drie lagen. Veel politie-eenheden zijn in de straat aanwezig voor onderzoek.
Citaat:Volgens RTV Utrecht was Tanis niet alleen een verdachte in een verkrachtingszaak, maar kwam hij eerder ook al in aanraking met de politie. Het zou hierbij gaan om poging tot doodslag, bedreiging en belediging van een vrouw, bedreiging en belediging van de politie en plassen in een politiecel. Dit is niet bevestigd.
Kaus schreef:Mag het filmpje hier gedeeld worden waarin hij tien jaar terug te zien was bij Pow?
Megamutsj schreef:sureido schreef:Ja ik denk ook eerder aan dat dan aan een terroristische aanslag.
Ik heb een bericht gezien met het volgende:
"Ik hoop dat er enorm veel doden zijn gevallen. Het westen zal bloeden. Inclusief mijzelf! Allahoe akbar!!"
Megamutsj schreef:sureido schreef:Ja ik denk ook eerder aan dat dan aan een terroristische aanslag.
Ik heb een bericht gezien met het volgende:
"Ik hoop dat er enorm veel doden zijn gevallen. Het westen zal bloeden. Inclusief mijzelf! Allahoe akbar!!"
Hanafubuki schreef:In de daadwerkelijke Alert stond dat je echt binnen moet blijven. Wij kregen hem hier.
Citaat:4 MINUTEN GELEDEN
Delen plein Den Haag afgesloten
De politie heeft delen van het plein tegen het Binnenhof in Den Haag afgezet na het vinden van een onbeheerde koffer.
Megamutsj schreef:"Ik hoop dat er enorm veel doden zijn gevallen. Het westen zal bloeden. Inclusief mijzelf! Allahoe akbar!!"