Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:*kruipt onder meeleessteen vandaan* ( ben pas bij pagina 11)
Hier nog een link over 8 maart.
Documentaire over Michael Jackson ook in Nederland uitgezonden
https://www.nu.nl/media/5726661/documen ... onden.html
Dat vroeg ik mij ook al af Cayenne.
Cer schreef:Maar waar komen die rode vlaggen dan vandaan.. (ik heb niet alles gelezen hoor) , komen die uit een docu, komen die uit een rechtszaak (onder ede), is het hearsay..?
Ik vind nl een zgn docu, waarin iemand zelf niet aan het woord komt, en zichzelf niet kan verdedigen (want dood) een soort ramptoerisme en laster..
Ik ben dan heel benieuwd wat de bronnen zijn.. staat dat omschreven ergens?
Cer schreef:Ja maar even serieus, want ik ken de man niet, en ik heb niet heel veel over hem gelezen..
De bron dat hij honderden keren met jongetjes geslapen heeft.. wie zegt dat? Zijn daar fotos van of video's of weet ik veel.. ?
Zeggen ze dat zelf, zegt het personeel dat, heeft MJ het zelf gezegd.. ik heb echt geen idee..
Cer schreef:Ja maar even serieus, want ik ken de man niet, en ik heb niet heel veel over hem gelezen..
De bron dat hij honderden keren met jongetjes geslapen heeft.. wie zegt dat? Zijn daar fotos van of video's of weet ik veel.. ?
Zeggen ze dat zelf, zegt het personeel dat, heeft MJ het zelf gezegd.. ik heb echt geen idee..
MarcoBorsato schreef:Ik ben vooral zo benieuwd naar wat er in de docu gezegd of getoond wordt dat zo 'oogopenend' is dat diehard fans het fandom verlaten want ik kan me er nu nog niks bij voorstellen.
Sanet schreef:Ja doeg, in dat geval is er ook nog nooit een vrouw verkracht of mishandeld, want geen filmpjes en als er wel filmpjes zijn, dan is het nep.
Zo kan ik het ook.
Het is altijd het woord van de een tegen de ander...
Ygritte schreef:Ik heb de directe quote gevonden uit het overhoren van de zus van Brett:
10 Q. Okay. So 365 nights he spent the night
11 alone with your brother in his room?
12 A. Yes.
(https://www.mjfacts.com/transcripts/Cou ... 6_2005.pdf, pagina 223)
Ygritte schreef:Het meest bizarre is dat één van de moeders haar zoon zelfs om 1 uur 's nachts heeft "afgeleverd" bij Neverland omdat Jackson haar 's avonds belde dat hij eenzaam was:
18 Q. You came home, and then both of you, late in
19 the night, drove to Neverland Valley Ranch, correct?
20 A. Correct.
21 Q. When you got to Neverland Valley Ranch, it
22 was about 1:30 in the morning, correct?
23 A. Correct.
24 Q. When you got there, you went to the guest
25 quarters and your son went to Mr. Jackson’s bedroom,
26 correct?
27 A. I don’t remember where I slept, but he did
28 go to Michael’s bedroom.
(https://www.mjfacts.com/transcripts/Cou ... 6_2005.pdf, p. 57).
Cer schreef:Sanet schreef:Ja doeg, in dat geval is er ook nog nooit een vrouw verkracht of mishandeld, want geen filmpjes en als er wel filmpjes zijn, dan is het nep.
Zo kan ik het ook.
Let op, ik zeg niet dat als er geen filmpje van is, dat het dan niet waar is... wel een beetje oppassen met aannames..![]()
maar er moet ergens wel bewijs zijn denk ik, anders vallen we terug in de heksenjacht van de middeleeuwen.. Als je blijft drijven ben je een heks en ..ach.. je zonk.. was je toch geen heks.. maar wel dood nu #probleemopgelost
Cer schreef:ja en zn zus kan er ook wat van:
"LaToya claimed to have proof of Jackson's pedophilia and offered to disclose it for $500,000. A bidding war between US and UK tabloids began, but fell through when they realized that her revelations were not what she had claimed.[34][clarification needed] The rest of the family disowned her, and in later years she insisted she had been forced to make the allegations by her then-husband Jack Gordon for financial gain.[34] Just prior to making the allegations, her husband had been arrested for assaulting her.[36] By the turn of the millennium Jackson had forgiven his sister.[34] "
https://en.wikipedia.org/wiki/1993_chil ... ya_Jackson
"Meermaals" is niet 'honderden keren', of tellen we nu ineens anders??
En in hetzelfde stuk uit ABCNews haal ik:
"But Jackson has never said that he spends the night in the same bedroom as the children", dus nee, niet toegeven nee..
Nies_ schreef:Er staan echt meerdere ijzersterke bronnen in dit topic. Dat je zomaar een discussie binnen komt vallen en allerlei bewering doet zonder enige kennis vind ik wat vreemd.
Cer schreef:Het is een beetje nutteloos om vragen te stellen die al lang beantwoord zijn.Nies_ schreef:Er staan echt meerdere ijzersterke bronnen in dit topic. Dat je zomaar een discussie binnen komt vallen en allerlei bewering doet zonder enige kennis vind ik wat vreemd.
Als dit tegen mij gericht is, mag je dat even uitleggen, asjeblieft
Volgens mij stel ik nl vragen... en beweer ik weinig. Dat doen anderen hier al genoeg![]()
Maar mag je dan geen vragen stellen meer tegenwoordig? Dat lijkt me een slechte zaak.
Cer schreef:Sanet schreef:Ja doeg, in dat geval is er ook nog nooit een vrouw verkracht of mishandeld, want geen filmpjes en als er wel filmpjes zijn, dan is het nep.
Zo kan ik het ook.
Let op, ik zeg niet dat als er geen filmpje van is, dat het dan niet waar is... wel een beetje oppassen met aannames..![]()
maar er moet ergens wel bewijs zijn denk ik, anders vallen we terug in de heksenjacht van de middeleeuwen.. Als je blijft drijven ben je een heks en ..ach.. je zonk.. was je toch geen heks.. maar wel dood nu #probleemopgelost
Janine1990 schreef:Overigens... Googlen we even verder naar een artikel waarin wordt geschreven dat MJ in een documentaire van 2003 al heeft aangegeven dat hij met Macaulay Culkin en zijn broertje in een bed sliep.