Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petpa schreef:verootjoo schreef:We weten toch helemaal niet of de moeder ook terug mag komenHet gaat toch om de kinderen, niet om de criminele asielzoekers
Dat weten we wel. Als minderjarigen mogen blijven kan de ouder een beroep doen op gezinshereniging.
gohya schreef:Deze moeder word nu uitgemaakt voor van alles en nog wat,maar ik vind dit een super moeder.Ze is blijven vechten voor haar kinderen,ZIJ weet wat haar kinderen willen en ZIJ heeft niet opgegeven.
Zij wil het beste voor haar kinderen en offert zichzelf op om zonder haar kinderen te moeten leven voorlopig.Zo zie ik dat.
En ik vind het terecht dat ze mogen blijven! niet met 2 maten meten!
gohya schreef:Deze moeder word nu uitgemaakt voor van alles en nog wat,maar ik vind dit een super moeder.Ze is blijven vechten voor haar kinderen,ZIJ weet wat haar kinderen willen en ZIJ heeft niet opgegeven.
Zij wil het beste voor haar kinderen en offert zichzelf op om zonder haar kinderen te moeten leven voorlopig.Zo zie ik dat.
lieveli schreef:gohya schreef:Deze moeder word nu uitgemaakt voor van alles en nog wat,maar ik vind dit een super moeder.Ze is blijven vechten voor haar kinderen,ZIJ weet wat haar kinderen willen en ZIJ heeft niet opgegeven.
Ze heeft haar kinderen misbruikt en getraumatiseerd. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden door gewoon naar Armenie te gaan toen deze kleintjes nog echt klein waren.
Loretta schreef:Wat ik nooit begrijp, waarom maken mensen zich toch zo kwaad op een arm gezin die door te vechten iets voor elkaar krijgt. Maar waarom kan het niemand iets schelen als topmensen criminele activiteiten plegen en daar steevast mee wegkomen.
damian23 schreef:En zo is Nederland weer een stel gelukszoekers rijker door het falende beleid van de overheid. Want de moeder zal in het kader van gezinshereniging ook snel in Nederland zijn. Ik hoop dat de overheid er wat van heeft geleerd en de wetgeving heel snel gaat veranderen zodat gelukszoekers niet jaren lang kunnen doorprocederen.
Myrthe3 schreef:Met Lieveli eens, wat je er ook van vindt, deze kinderen hebben nu wel een trauma wat voorkomen had kunnen worden. In plaats daarvan is moeders jarenlang door gegaan met procederen.
Ze mogen nu in NL blijven, maar een gelukkig en onbezorgd leven? Ik weet het niet, inmiddels kent iedereen ze...
verootjoo schreef:damian23 schreef:En zo is Nederland weer een stel gelukszoekers rijker door het falende beleid van de overheid. Want de moeder zal in het kader van gezinshereniging ook snel in Nederland zijn. Ik hoop dat de overheid er wat van heeft geleerd en de wetgeving heel snel gaat veranderen zodat gelukszoekers niet jaren lang kunnen doorprocederen.
Ach ja... ons wordt het geluk in de schoot geworpen doordat we uit puur toeval in een westers rijk eerste wereldland geboren zijn![]()
Waarom hebben mensen die dat geluk niet hebben geen recht op ook een beetje geluk? Had jij niet hetzelfde gedaan als de zaken omgedraaid waren? En jij je kinderen in een armoedig land op moet laten groeien terwijl je een betere toekomst voor ze wilt en alles op alles wilt zetten om ze dat te kunnen geven in Nederland? Of zouden wij dan wel netjes blijven wachten tot we doodgaan van ellende omdat het misschien niet volgens de regels is wat we doen, of omdat de rijke Nederlanders misschien wel niet op ons zitten te wachten.
pmarena schreef:Moerder zal vast haar redenen hebben om kostte wat kost de kinderen in NL te willen hebben. Ik vind het ook nogal wat en vraag me af of ze in Armenië niet gelukkiger op hadden kunnen groeien dan waar ze nu doorheen gegaan zijn. Maar ik weet het simpelweg niet waarom moeder ze daar per-sé weg wilde hebben.
Ze was als ik het goed begrijp eerder al naar Rusland vertrokken gezien gezegd wordt dat de kinderen daar geboren zijn. En in het licht daarvan is het ook niet zo raar om te vermoeden dat ze daarom Engels gesproken zal hebben met de kinderen ipv Armeens.
damian23 schreef:Omdat er ruim 1 miljoen Nederlandse gezinnen onder de armoedegrens leven die ook vechten voor een beter bestaan. Ouderen waar we niet goed voor kunnen zorgen omdat er geen geld is.
Mensen die echt vluchten vanwege bv oorlog zijn hier welkom. Maar voor gelukszoekers is hier geen ruimte.
Het is aan de overheid te wijten dat dit gezin jaren lang heeft kunnen doorprocederen waardoor de kinderen hier een thuis hebben opgebouwd. En dat topmensen met criminele feiten weg kunnen komen ligt aan diezelfde falende overheid.
fransje23 schreef:damian23 schreef:Omdat er ruim 1 miljoen Nederlandse gezinnen onder de armoedegrens leven die ook vechten voor een beter bestaan. Ouderen waar we niet goed voor kunnen zorgen omdat er geen geld is.
Mensen die echt vluchten vanwege bv oorlog zijn hier welkom. Maar voor gelukszoekers is hier geen ruimte.
Het is aan de overheid te wijten dat dit gezin jaren lang heeft kunnen doorprocederen waardoor de kinderen hier een thuis hebben opgebouwd. En dat topmensen met criminele feiten weg kunnen komen ligt aan diezelfde falende overheid.
Wat is je bron voor de ruim 1 miljoen gezinnen? Zijn er toch een paar 100.000 minder volgens mij?
Gelukzoekers met een negatieve klank vind ik ook een rare term. Feitelijk wil iedereen toch het beste voor zijn gezin, en zichzelf. Denk niet dat je dat mensen kunt verwijten?
Myrthe3 schreef:Met Lieveli eens, wat je er ook van vindt, deze kinderen hebben nu wel een trauma wat voorkomen had kunnen worden. In plaats daarvan is moeders jarenlang door gegaan met procederen.
Ze mogen nu in NL blijven, maar een gelukkig en onbezorgd leven? Ik weet het niet, inmiddels kent iedereen ze...