Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:LadyMadonna schreef:Blote peuters, tja....
ik zal dan wel preuts zijn, maar trek dat kind een (zwem) broek aan...
scheelt ook een hoop zand irritatie
Waarom in hemelsnaam? Het is een klein kind.
Booooo schreef:Ik vind het echt vreselijk om topless vrouwen te zienHou dat lekker prive..
Zelfde dat ik nooit naar een sauna zou gaan waar je naakt moet zijn
Ik ben 25, dus misschien de jongere generatie waar ze het over hebben. Maar oudere collega's denken precies hetzelfde. Niet iedereen wilt tegen bloten tieten aankijken.
Wildgirl schreef:Booooo schreef:Ik vind het echt vreselijk om topless vrouwen te zienHou dat lekker prive..
Zelfde dat ik nooit naar een sauna zou gaan waar je naakt moet zijn
Ik ben 25, dus misschien de jongere generatie waar ze het over hebben. Maar oudere collega's denken precies hetzelfde. Niet iedereen wilt tegen bloten tieten aankijken.
Dan kijk je toch de andere kant op?
Ik zon topless. Waar en wanneer ik dat wil, ik denk er niet eens bij na.
Moet niet gekker worden, waarom zou ik me drukmaken over de mening van een ander bij dit soort totaal niet belangrijke zaken.
Dizzy505 schreef:Hoe heerlijk het mij ook lijkt om egaal bruin te worden, ik zon hier toch ook niet topless.
Ik kom veel bekende tegen, ook mensen waarvan ik weet dat ze zo een foto zouden maken. Zelf zou ik nooit willen dat er foto's van mijn borsten gemaakt worden.
Ik geloof zelf minder in de druk van social media wat betreft het hebben van een "perfect" lichaam. Er is tegenwoordig juist heel veel diversiteit te zien en vinden op social media. Het is maar net waar je zelf op zoekt. Plaatjes van "het perfecte lijf" kon je vroeger ook al vinden.
LadyMadonna schreef:Shaggy09 schreef:Waarom in hemelsnaam? Het is een klein kind.
Omdat ik rennende kinderpiemeltjes niet schattig vind zoals zovelen?
Net als kleine mutsjes...
Maar dar mag ik vast weer niet vinden proef ik aan je reactie
LadyMadonna schreef:Omdat ik rennende kinderpiemeltjes niet schattig vind zoals zovelen?
Net als kleine mutsjes...
verootjoo schreef:Nja, als het kind in kwestie bij mij kom piesen of poepen erger ik me daar wel aan. Of nog erger, in het zwembad. Weet je hoe ranzig het is als er ineens een drol in zwemt. En wat dat aan reiniging kost. Het is niet voor niks dat in de meeste zwembaden een zwemluier verplicht is, en toch laten mensen daar blote peuters/baby’s rondlopen.
Erger is mij aan idd
Kinke schreef:verootjoo schreef:Nja, als het kind in kwestie bij mij kom piesen of poepen erger ik me daar wel aan. Of nog erger, in het zwembad. Weet je hoe ranzig het is als er ineens een drol in zwemt. En wat dat aan reiniging kost. Het is niet voor niks dat in de meeste zwembaden een zwemluier verplicht is, en toch laten mensen daar blote peuters/baby’s rondlopen.
Erger is mij aan idd
Maar dat is een hygiene kwestie, heeft niets met preutsheid te maken toch?
corine1981 schreef:Ik zei wonderlijk, niet belachelijk (wel de verkeerde sneltoets gebruikt qua smiley zie ik).
Maar dat vind ik dus ook oprecht.
Ik vraag me af (in algemene zin dus niet aanvallend naar iemand ofzo)
Hoe komt zo'n aversie tegen iets natuurlijks als naakt zijn tot stand?
Heeft het met opvoeding/ opleidingsniveau te maken?
Het milieu waarin je opgroeit?
Hoe sta je dan überhaupt in het leven qua natuur?
Gewoon een paar dingen die ik me (al langer) afvraag.