Indestal schreef:Benieuwd of Trump nog een ander staaltje communicatie in huis heeft als hij tegen over een kopstuk uit de opec landen zit...of hij zijn fatsoen kent om deze mensen in hun wijze van lichaamstaal en gebruiken met respect het gesprek in weet te gaan..of dat hij zo lomp en onbeschoft al bij voorbaat de discussie die nog moet gaan beginnen vermoord heeft en een nieuw probleem heeft laten geboren.
...
Het elan van Obama, die onberispelijke netheid uitstraalt, mist hij...ook Clinton zie ik niet als gesprekspartner met ieder land, ook zij komt mij niet sterk charismatisch over die deuren opent.
Trump heeft zijn "presidentiële" ontmoeting al gehad in Mexico en hij en Pena Nieto leken het redelijk goed met elkaar te kunnen vinden. Bovendien is Trump al jaren een zakenman en heeft dus al genoeg ontmoetingen op hoog niveau gehad. Blijkbaar heeft hij 2 gezichten: een in meetings en een als hij op een podium staat.
Hetzelfde trouwens met Hillary: ze is natuurlijk Secretary of State geweest met voldoende ontmoetingen met wereldleiders. Ook zij kan dat spelletje dus blijkbaar goed spelen.
Maar ik ben het wel met je eens, ik zou als Amerikaan ook mijn hart vasthouden als Trump of Hillary een belangrijke ontmoeting met een wereldleider heeft. En dat terwijl ik geen moment zou twijfelen over hun kunnen voor het moddergooien voor de verkiezingscampagne begon. Wat de uitslag ook gaat worden, het beeld dat stemmers van deze 2 mensen hebben is drastisch veranderd omdat de hele campagne op de persoon is gespeeld.