massahysteria in the making hierzo..

Iemand een paar pagina's terug zei heel terecht "don't feed the troll".. maar dat werkt gewoon niet meer in deze moderne tijd denk ik...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik ben benieuwd hoeveel er nou echt zijn en hoeveel er 'waarschijnlijk' 'gelezen' 'gehoord' 'het schijnt' 'misschien' gezien zijn..
Cer schreef:massahysteria in the making hierzo..
Cer schreef:Iemand een paar pagina's terug zei heel terecht "don't feed the troll".. maar dat werkt gewoon niet meer in deze moderne tijd denk ik...
watnou1 schreef:Ik snap de annulering wel, nu is alles wat er een beetje als clown uit ziet eng...
Cer schreef:watnou1 schreef:Ik snap de annulering wel, nu is alles wat er een beetje als clown uit ziet eng...
Dat ligt er helemaal aan wat de kinderen, bij wie de cliniclown op visite zou gaan, dat ook vinden...
@cowboy55: Ja en het houdt ook niet op, dat vind ik zo verbazingwekkend... Zou dat een stukje degeneratief gen zijn ofzo?
Cowboy55 schreef:Lijkt erop. Ik zie ook steeds meer dat mensen zich niet van hun mening laten afbrengen door zoiets triviaals als feiten.
Joy_Mennings schreef:sureido schreef:Ik vind het gek dat het in Eindhoven nog niet voorgekomen is
Eigenlijk wel eahNiet dat ik het erg vind, heb liever dat ze hier wegblijven.
Ik geloof dat er vorig jaar of een aantal jaar geleden wel eentje was gezien in Eindhoven maar weet dat niet zeker.
sureido schreef:Ik hoorde van een lerares het verhaal dat iemand die ze kende aan het oppassen was, dat dat kindje tot drie keer toe kwam vertellen dat er een clown in haar kamer zat, en dat ze toen ging kijken bleek dat er iemand weg was gelopen uit een psychiatrische instelling en dat die in die kamer zat verkleed als clown.
Was in Eindhoven haha, al lang geleden.
Of het waar is: Geen idee.
sureido schreef:Joy_Mennings schreef:
Eigenlijk wel eahNiet dat ik het erg vind, heb liever dat ze hier wegblijven.
Ik geloof dat er vorig jaar of een aantal jaar geleden wel eentje was gezien in Eindhoven maar weet dat niet zeker.
Ik hoorde van een lerares het verhaal dat iemand die ze kende aan het oppassen was, dat dat kindje tot drie keer toe kwam vertellen dat er een clown in haar kamer zat, en dat ze toen ging kijken bleek dat er iemand weg was gelopen uit een psychiatrische instelling en dat die in die kamer zat verkleed als clown.
Was in Eindhoven haha, al lang geleden.
Of het waar is: Geen idee.