Loretta schreef:Dat had ik niet begrepen. Ja anders had hij die soldaat misschien niet eens verstaan.
Als iemand een wapen op me richt en wijst waar ik naar toe moet hoef ik de taal niet te verstaan om heel snel pleite te gaan.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Loretta schreef:Dat had ik niet begrepen. Ja anders had hij die soldaat misschien niet eens verstaan.
Als iemand een wapen op me richt en wijst waar ik naar toe moet hoef ik de taal niet te verstaan om heel snel pleite te gaan.....
Maureen_M schreef:Hij is inderdaad een student, uit dat land afkomstig, spreekt de taal vloeiend en zijn familie woont daar. Dus ja, om heel eerlijk te zijn zou ik zelf ook stage gaan lopen waar mijn roots liggen en waar mijn familie woont. Dat is ieder zijn goed recht!!
Maureen_M schreef:Hij is inderdaad een student, uit dat land afkomstig, spreekt de taal vloeiend en zijn familie woont daar. Dus ja, om heel eerlijk te zijn zou ik zelf ook stage gaan lopen waar mijn roots liggen en waar mijn familie woont. Dat is ieder zijn goed recht!!
purny schreef:Turkije wil de doodstraf weer invoeren. Ik hoop dat Brussel eindelijk eens gaat inzien wat voor dictatuur Turkije heeft. Brussel heeft al gezegd dat de onderhandelingen dan stop gezet worden.
Vervolgens trekt Turkije z'n handen van de vluchtelingendeal af. Brussel zal dan wel weer zwichten en neerbuigen.
Emmaa_ schreef:purny schreef:Turkije wil de doodstraf weer invoeren. Ik hoop dat Brussel eindelijk eens gaat inzien wat voor dictatuur Turkije heeft. Brussel heeft al gezegd dat de onderhandelingen dan stop gezet worden.
Vervolgens trekt Turkije z'n handen van de vluchtelingendeal af. Brussel zal dan wel weer zwichten en neerbuigen.
Onderdeel van die vluchtelingendeal was dan ook dat Turkije buiten een enorme smak geld nieuwe onderhandelingen en meer visumvrijheid zou krijgen. Als die onderhandelingen stoppen is het dus de EU die zich niet aan de deal houdt (die sowieso vreemde onderdelen had) en niet Turkije.
Citaat:Revise -in line with the ECHR and with the European Court of Human Rig
hts (ECtHR) case law, the EU acquis and EU Member States practices
-the legal framework as regards organised crime and terrorism, as well as its interpretation by the
courts and by the security forces and the law enforcement agencies, so as to ensure the
right to liberty and security, the right to a fair trial and freedom of expression, of
assembly and association in practice.
Emmaa_ schreef:purny schreef:Turkije wil de doodstraf weer invoeren. Ik hoop dat Brussel eindelijk eens gaat inzien wat voor dictatuur Turkije heeft. Brussel heeft al gezegd dat de onderhandelingen dan stop gezet worden.
Onderdeel van die vluchtelingendeal was dan ook dat Turkije buiten een enorme smak geld nieuwe onderhandelingen en meer visumvrijheid zou krijgen. Als die onderhandelingen stoppen is het dus de EU die zich niet aan de deal houdt (die sowieso vreemde onderdelen had) en niet Turkije.
Emmaa_ schreef:Ja, het ligt aan de rede waarom de onderhandelingen stoppen. Als het gaat om de doodstraf is het idd de 'schuld' van Turkije, maar zelfs als dat niet gebeurt zie ik de kans schoon dat de onderhandelingen uberhaupt gestaakt worden.
http://www.tccb.gov.tr/en/news/542/4867 ... esday.htmlCitaat:President Erdoğan said: “We will overcome this process one way or another. Now, efforts are going on in a very good way. Our government is in an important preparation and we will convene the National Security Council on Wednesday. We will announce an important decision after NSC meeting.”
Maureen_M schreef:Ik denk dat hij zich door de militairen in zijn land een beetje in de steek gelaten voelt. Als trotse Turk toch zoiets meemaken is een enorme teleurstelling
Hij zal terug komen naar Nederland en hier zijn stage afronden. Eerst maar eens tot rust komen