Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik verlang terug naar de tijd dat je de zorg kreeg die je nodig had zonder en blauw voor te liggen, dat je kinderen nog een betaalbaar huurhuis konden krijgen, dat je aan iedere vinger tien bazen had en dat je nog veilig 's avonds over straat kon. En ja, ik weet dat dat niet meer terugkomt.
Verder ben ik het met wat jan de regelaar zegt eens, ook ik ben van de oude garde en heb het dus allemaal meegemaakt.
astridastrid schreef:Jullie moeten beter eens kijken op de lange termijn, kijk liever over 20 jaar ipv 20 uur....... Wij ipv ikke ikke ikke. De welvaart is nog nooit zo hoog geweest. De kosten van de EU gaan alleen maar omlaag.
Maargoed, lees je in, doe er wat mee. Ik hoef je dan echt niet te overtuigen.
Enne Poetin? Die lacht om dit soort meelopers.
astridastrid schreef:Jullie moeten beter eens kijken op de lange termijn, kijk liever over 20 jaar ipv 20 uur....... Wij ipv ikke ikke ikke. De welvaart is nog nooit zo hoog geweest. De kosten van de EU gaan alleen maar omlaag.
EskeGirl schreef:Wauw echt waar, je vergelijkt dit met een dictatoriaal regime? Al die mensen zijn gekozen (ja Hitler ook, maar die schafte de grondwet en democratie af). We leven in vrede, ieder in een eigen land met eigen bestuur en deels overkoppeld door de EU. Maar het derde rijk, serieus?
janderegelaa schreef:astridastrid schreef:Jullie moeten beter eens kijken op de lange termijn, kijk liever over 20 jaar ipv 20 uur....... Wij ipv ikke ikke ikke. De welvaart is nog nooit zo hoog geweest. De kosten van de EU gaan alleen maar omlaag.
De kosten van de EU gaan niet omlaag....integendeel. En de schulden knallen omhoog.
[ [url=m/nEWxS3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Over 20 jaar?? EU is al 20 jaar bezig en ze maken er alleen maar een groter dictatoraal geheel van dus in die zin maakt het geen bal meer uit of nu Poetin of de EU het hier voor het zeggen zou hebben. De afgelopen tijd schoot me regelmatig door het hoofd dat op deze manier Hitler zijn derde rijk alsnog werkelijkheid ziet worden. Er word door de EU goede dingen maar veel meer overbodige dingen gedaan en het hele instituut is uit haar voegen gegroeid waardoor de rijkere landen opdraaien voor de armere.
bigone schreef:EskeGirl schreef:Wauw echt waar, je vergelijkt dit met een dictatoriaal regime? Al die mensen zijn gekozen (ja Hitler ook, maar die schafte de grondwet en democratie af). We leven in vrede, ieder in een eigen land met eigen bestuur en deels overkoppeld door de EU. Maar het derde rijk, serieus?
Was de sarcasme knop vergeten, maar ja, de macht in Europa ligt overduidelijk bij de aanvoerders van de EU Duitsland en Frankrijk, die houden zich niet aan de regels en krijgen geen boetes, andere landen wel.
chanicha schreef:Electra ik kwam van school in 75 en kon kiezen waar ik wilde werken, ik liep in het weekend in mijn uppie vanaf CS Utrecht naar de Mariaplaats en ik had zeer snel een woning. Zorgkosten had ik niet en tandartskosten ook niet dus voor mij wel goeie ouwe tijd. Het is niet zo dat ik denk dat dat terugkomt maar ik zie en voel wel duidelijk het verschil.
Morganlefay schreef:Of het wel of niet beter wordt is koffiedik kijken. Wat wel zeker is is dat de Brexit een gigantische wake up call is en dat ie nog wel een tijdje zal doordonderen.
Electra63 schreef:De vraag is: wordt het beter na een Nexit? Ik denk het niet...