bigone schreef:Wat ik nu zo opvallend vind in één keer kan Ruute zich de ontevredenheid van de burger wel voorstellen, ook hij voelt dat, blablabla. HIj had allang gewaarschuwd moeten zijn maar helaas begint het er steeds meer op te lijken dat de europese burger echt geen donder te vertellen heeft. En daarin schuilt het grote gevaar voor ons allemaal met figuren als Le Pen, Wilders en alle andere partijen die hetzelfde aanhangen, want die doen straks bij landelijke verkiezingen een grote greep naar de macht en dan is het inderdaad wachten op chaos en gedonder.
Rutte is niet de enige hierheen..en dat vind ik zo zorgelijk..
Kijk alleen hier even in de politiek in ons kikkerlandje, hoe we worden bedondert met oa de Teevendeal, hoe er gerommeld wordt met zaken als wachtgeld, en hoe idioot het eigenlijk is dat mensen die ons vertegenwoordigen later baantjes krijgen in de zorg en de bankenwereld. Hoe kan ik erop vertrouwen dat zij diezelfde banken en zorgwereld aanpakken bij misstanden als zei er alle belang bij hebben ze te vriend te houden omdat je na de politiek ook ergens aan het werk moet..
En dan moet je er nog op vertrouwen dat ze er in Brussel het beste met je voorhebben..Right.