Kabayo schreef:<KNIP>
Heb t eerder gehoord met name op koude dagen
Het zou zomaar kunnen dat er een relatie is met winter/koude dagen. Dit topic begon in januari te spelen. De periode van het Noorderlicht komt er ook weer aan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Maar in Zomer is het geluid ook gehoort,mijn zoon hoorde het toen in Amersfoort op het station. Meerdere mensen hoorden het en staarden allemaal naar de lucht.
gohya schreef:Resistance schreef:Er was vannacht wel een wolk kosmische straling die vlak langs de aarde kwam. De Nasa adviseerde ook om telefoons en alles uit te zetten.
Was dit op het nieuws? ik heb niks gehoord of gezien.
gohya schreef:Resistance schreef:Er was vannacht wel een wolk kosmische straling die vlak langs de aarde kwam. De Nasa adviseerde ook om telefoons en alles uit te zetten.
Was dit op het nieuws? ik heb niks gehoord of gezien.
Cowboy55 mijn zoon wil in Amersfoort gaan wonen. Afraden dan maar?![]()
Pichu schreef:gohya schreef:Ik ben toch wel heel benieuwd of iemand 'het geluid' nog heeft gehoord.
Je hoort er in de media niks meer over, in de doofpot? zou het niet meer te horen zijn?
Is niet meer "in"
nienke555 schreef:woepsie90 schreef:Ik vind het beetje griezelig dat er 5 jaar geleden (18/19 jan 2012) ook dit geluid te horen was... is een compilatie filmpje van op youtube met beelden van over heel de wereld
Heb je daar een linkje van?