Waar het ook misging waren de eigen huismerken. Welke jongere wil er een jas van YesOrNo van 80,- als je voor die prijs ook een merkjas kunt krijgen.
Verder niks mis met de kwaliteit hoor, heb vele kleding van Frendz en dat was altijd uitstekend en bleef mooi in de was.
Maar het is jammer dat het nieuwe concept niet ingezet kon worden, de voorjaarscollectie van Frendz zag er erg goed uit, absoluut vernieuwend.
Vjestagirl
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-16 16:09
Ik ben vandaag nog even in Breda geweest met mijn moeder. Hoop spullen gekocht, van veel dingen gaat veel meer korting af dan erop staat. Ze hadden nog best wel veel, had verwacht dat het na het weekend wel flink geplunderd zou zijn, maar dat was helemaal niet zo. Ze waren ook super druk bezig met vullen, er stonden nu veel spullen die er afgelopen week niet waren.
Gisteren zag ik ook de bevoorraadwagens nog rijden het nog niet zo oude distributiecentrum zit hier vlakbij. Daar wordt nog druk vanuit bevoorraad.
moonsparkle
Geplaatst: 30-03-16 20:59
Volgens mij bevoorraden ze wel tot het echt op is. In Almere zeiden ze in principe zijn we 3 weken open maar als het op is is het op. Mijn vriend heeft vandaag voor 58 euro aan spullen gekocht voor 24 euro.
Hier in Roermond zag het er niet naar uit dat er nog bijgevuld werd. Hooguit bij de schoenen misschien. Maar leuk winkelen zo inderdaad. Ik heb voor 120 euro gekocht en het kostte me 45 euro.
Ik ben in zowel Nijmegen als in Arnhem geweest. In Nijmegen was de eerste dag van opening en ook nog toen de winkel net 1,5 uur open was. En ik was blij dat ik alleen was, want met vriendlief erbij waren we echt niet tot de volgende etage gekomen. Ik ging voornamelijk omdat de V&D a5 klappertjes heeft staan, die ik graag gebruik en ze hebben rollerpennen (met inktpatroonvulling zoals in vulpennen) en die zijn echt bijna nergens meer te krijgen (zeker niet met zoveel keuze als bij v&d). Dus daar ging ik voor. Nou heb best leuk kunnen scoren, 5 pennen, 3 klappertjes, a5 ringband blaadjes etc. Alleen heb was zo onnoemelijk druk. Ik liep langs veel mensen op, en sommigen waren ruzie met elkaar aan het maken, mensen stonden tegen me aan (heb ik best een hekel aan) en trokken de spullen uit elkaars handen. De korting viel inderdaad tegen, maar 20% en zag ergens 50% hangen (heren riemen volgens mij). Ik heb 45 minuten in de rij gestaan waar erg weinig beweging in zat en op gegeven moment bleek dat mensen de winkel niet meer inmochten op last van de brandweer. Dus stonden er ziljoenen mensen voor de deur(Waardoor er neimand mee uit kon).. Politie en handhaving kwamen erbij. Ik liep uiteindelijk naar buiten en kon het einde van de rij mensen die de winkel in wilden niet zien. zo heftig!
Dag erna met een vriendin v&d in Arnhem in gegaan, en het leek alsof er een plundering had plaatsgevonden. Overal hing kleding over rekken, lagen op de grond, mensen snuffelen overal tussen. Het was minder druk en het assortiment was groter. Ik ging kijken of ze hier toevallig mijn favo Pauls boutique portomonee nog hadden (ondanks dat ik die echt nog te duur vond) en zag hier een onwijs leuke neonoranje rugtasje. Mooi formaat, lekker praktisch en ik vond hem gewoon geweldig. Dus die gign met mij mee. Daarnaast nog wel a5 tabbladen gekocht, nog een rollerbalpen, een slushpuppy maker voor vriendlief, en zo hadden we samen echt wel wat spullen. Hier ging de rij een stuk beter door en heb ik geen negatieve ruzies oid gemerkt. Toen we buiten kwamen mochten mensen er niet meer in omdat het ging sluiten (voor half 5 al). mensen waren boos en vroegen tot wanneer ze open waren, dat wist de security meneer niet) Blijkt dus dat hij nu chronisch gesloten is omdat de voorraad verkocht is. Heftig, maar wel een ervaring op zich.
Mijn schoonvader heeft nog wat rekken gekocht voor zijn eigen handel voor op de markt. en een soort van stellage tafel.
Wist niet dat ze ook dat soort dingen verkochten.
Storm
Geplaatst: 04-04-16 21:35
Hylkje schreef:
Mijn schoonvader heeft nog wat rekken gekocht voor zijn eigen handel voor op de markt. en een soort van stellage tafel.
Wist niet dat ze ook dat soort dingen verkochten.
Alles is te koop. De winkels moeten leeg en iedere cent is er één.
Jolien87
Geplaatst: 04-04-16 22:01
Vandaag zijn mijn vriend en ik even bij de V&D geweest, puur uit ramptoerisme hoor want er was weinig wat nog echt te moeite waard was. Het was wel echt bizar, alles stond op de begane grond en een klein stukje van de 1e verdieping. de 2e en 3e verdieping waren helemaal leeg.
ik ben ook even geweest! Alles was niet echt aangegeven.. Een kussen wou mijn zusje, die kostte origineel €9,90, wij hadden berekend dat met de korting het kussen €6,- moest kosten ongeveer, maar bij de kassa hoefde ze maar €1,20 te betalen. Toen heeft ze nog maar de 2 laatste ook gekocht! Ik had geen zin om voor verassingen te staan en er stonden niet heel veel bijzondere dingen dus heb het maar gelaten voor wat het was! *V&D zwolle
In Gouda nog best wel veel! Twee bordenrekken voor m'n blond Amsterdam + een boek voor maar voor €4,- en een suuper leuke oililiy tas gekocht die was afgeprijsd van €120,- naar slechts €36,- gekocht. Dus lekker geslaagd .