Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zeeuwtje68 schreef:Hoe naief kan je zijn om te denken dat er in zeeuws vlaanderen geen azc zijn kom op zeg ja die zijn er dus wel en gelukkig word nl steeds meer wakker en gaat beseffen dat we die mensen terug moeten sturen en de grenzen dicht moeten doen!!!
Esther28 schreef:Wat denk je overigens dat dit opendeuren beleid voor de economie gaat doen op langere termijn? Ook niet veel goeds hoor.
purny schreef:Bij de stroom vluchtelingen vallen ook onschuldige doden. Ze moeten het probleem in Syrië aanpakken.
xniieeenke schreef:Esther28 schreef:Wat denk je overigens dat dit opendeuren beleid voor de economie gaat doen op langere termijn? Ook niet veel goeds hoor.
![]()
het punt is dat ik de mensen graag wil helpen, maar als het een enorm nadeel is voor ons als land en onze economie, dan kan dat niet en moeten we een andere oplossing zoeken idd,
maar welke, geen idee
EskeGirl schreef:xniieeenke schreef:
![]()
het punt is dat ik de mensen graag wil helpen, maar als het een enorm nadeel is voor ons als land en onze economie, dan kan dat niet en moeten we een andere oplossing zoeken idd,
maar welke, geen idee
Er is blijkbaar geld voor de vluchtelingen. Was het 1 miljard? Dar is op de jaarrekening niet enorm veel. Hiervan gaat de economie niet insorten.
vibabu schreef:Tcm62 schreef:Die vrouwen en kinderen zijn nu sexslavin geworden....in een streng moslimland kun je als vrouw alleen niet leven..
Kom jij dan eens met feiten waarin je kan onderbouwen dat het allemaal niet zo is?
Ik merk steeds meer dat als je vluchtelingen negatief neerzet dat je met bronnen moet komen maar degene die met liefkozende dingen komen hoeven niet met bronnen te komen? Dus kom maar op met die betrouwbare bronnen!
Zeeuwtje68 schreef:Hoe naief kan je zijn om te denken dat er in zeeuws vlaanderen geen azc zijn kom op zeg ja die zijn er dus wel en gelukkig word nl steeds meer wakker en gaat beseffen dat we die mensen terug moeten sturen en de grenzen dicht moeten doen!!!
Sammie schreef:Nee Goes ligt idd niet in Zeeuws Vlaanderen. Dat weet ik heel goed.. Maar ik zou zweren dat ik op de kaart wel degelijk een stip daar hebben zien staan. Naast het stipje in Goes. Geen stipje op schouwen Duiveland en niet een op Goeree Overflakkee (zuid Holland). Maar wel Goes en ZV dus.
Dat stipje in de buurt van Goes is Middelburg.
Edit ik kom ook alleen Middelburg en Goes tegen, dus dan zal ik Middelburg wel in de war gehaald hebben met ZV