bruintje123 schreef:Sandra kun jij overdrijven zeg.
Ja er komen regels als mensen zich niet meer kunnen gedragen.
Ik kwam vroeger echt nooit IN een restaurant honden tegen. Nee nu ook niet. Door het verbod. Een verbod omdat mensen zelf geen fatsoensnormen meer hebben.
En omdat er dadelijk een paar kindervrije restaurants gaan komen ga jij overdrijven dat kinderen nergens meer mogen komen.
Laat ik het idee hebben dat er meer dan genoeg plekken over blijven voor kinderen hoor.
En mocht het ooit zo zijn dat bijna elk gewoon restaurant dat in gaat voeren dan is het zeker dat de ergernis wel erg hoog geweest en de klandizie wel erg verplaatst naar kindvrij.
Dat zou dan ook te denken moeten geven.
Kom jij al heel je leven op de plekken waar ik kom? Denk het niet, dus dat wel/niet vroeger is echt een onzinnige discussie.
En wat begint met een paar plekken waar iets, in dit geval kinderen, niet meer toegelaten is, groeit heel vaak tot een totaal verbod, omdat klagers altijd maar meer zeuren en zich niet bij hun kleine overwinning tevreden zullen stellen. En dat doe jij nu toch ook met de honden. In 8/10 restaurants zijn ze niet welkom, die 2 waar ze nog wel binnen mogen zijn een doorn in je oog, dus die moeten ook maar het roer om gooien. Dat noem ik dan onverdraagzaam zijn. Wat houdt je tegen om hondenbaasjes die 2 te gunnen als jij in alle anderen kan komen? En wat ga je doen als de kindvrije restaurants er zijn, ga je je dan ook ergeren aan kinderen als je naar een kinderen welkom restaurant gaat en daar een paar onopgevoede kinderen zijn? Want hé, mensen met kinderen mogen niet in de kindvrije restaurants, maar jij kan wel lekker naar alle gaan. En dan zeg jij, als het overal verboden zou worden, is daar een reden voor. Ja daar zal een reden voor zijn, de mensen die anderen niets gunnen zullen blijven zeuren tot zij overal kunnen komen zonder last te hebben van de dingen die zij ergerlijk vinden. Blijf gewoon weg van de plekken waar mensen met kinderen/honden komen eten, probleem opgelost.