Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:[ Afbeelding ]
en een 18+shoot, omdat mensen blijkbaar naakt beter kunnen beoordelen
http://www.portraitsofgirls.com/kiki-wi ... -magazine/
Pas op 18+! Bloot, naakt en tepels!
studiemiep schreef:En ja wellicht ongenuanceerd, dit doet mij inderdaad denken aan concentratie kampen, daar waren mensen ook zo uitgemergeld en brood brood mager.
minikatje schreef:Zolang je geen modellencarriere ambieert dan maakt het toch niets uit dat je geen catwalkmaatje hebt?
Je kan je ook teveel willen aantrekken.
Zoals bedrijven het zo mooi kunnen omschrijven "Je past dan niet binnen het profiel van het bedrijf."
Je laat ook geen blinden een vliegtuig besturen, hoe graag ze dat ook zouden willen
Loba1 schreef:minikatje schreef:Zolang je geen modellencarriere ambieert dan maakt het toch niets uit dat je geen catwalkmaatje hebt?
Zoals bedrijven het zo mooi kunnen omschrijven "Je past dan niet binnen het profiel van het bedrijf."
Je laat ook geen blinden een vliegtuig besturen, hoe graag ze dat ook zouden willen
Gewicht heeft toch niks te maken met het kunnen werken van een model? Iemand die maat 40 heeft kan net zo goed een catwalk lopen als iemand met 34 toch? No way dat ik ooit modellen werk zou ambiëren
Loba1 schreef:studiemiep schreef:En ja wellicht ongenuanceerd, dit doet mij inderdaad denken aan concentratie kampen, daar waren mensen ook zo uitgemergeld en brood brood mager.
Let aub een beetje op wat je zegt! Ik neem aan dat je ook niet op straat aan dunne mensen gaat vragen of ze uit een kamp komen? Je hebt nogal lef als je gaat vergelijken met zo'n zwarte periode uit de geschiedenis.. beetje respect aub
Loba1 schreef:minikatje schreef:Zolang je geen modellencarriere ambieert dan maakt het toch niets uit dat je geen catwalkmaatje hebt?
Gewicht heeft toch niks te maken met het kunnen werken van een model? Iemand die maat 40 heeft kan net zo goed een catwalk lopen als iemand met 34 toch? No way dat ik ooit modellen werk zou ambiërenDat een blinde geen vliegtuig kan besturen is vrijwel logisch.. verkeerde vergelijking
xCarpediem schreef:Persoonlijk zie ik liever dit meisje dan de deelnemers van Obese in een blaadje.![]()
Sneu dat dit meisje zo afgebrand wordt zonder dat mensen de achtergrond weten. Er zijn ook mensen die simpelweg niet aan kúnnen komen.
GerenGer schreef:xCarpediem schreef:Persoonlijk zie ik liever dit meisje dan de deelnemers van Obese in een blaadje.![]()
Sneu dat dit meisje zo afgebrand wordt zonder dat mensen de achtergrond weten. Er zijn ook mensen die simpelweg niet aan kúnnen komen.
Ben ik met je eens.
Ik vind dat een dun persoon,zoals dit model, gelijk zo gauw wordt gezien als verkeerd en ongezond, terwijl juist deze personen gezond leven.
minikatje schreef:[ Afbeelding ]
geerke schreef:jaaa...modellen leven heel gezond
Emmaa_ schreef:geerke schreef:jaaa...modellen leven heel gezond
Mede door de overweldigende negatieve reacties op de modewereld de laatste tijd ligt er bij veel bureau's een grote focus op gezonde modellen. Natuurlijk eten deze meiden minder dan de gemiddelde Nederlander, anders zouden ze immers geen model zijn. Maar gezond eten en sporten wordt absoluut behoorlijk op aangedrongen.
Martinklok schreef:Emmaa_ schreef:Mede door de overweldigende negatieve reacties op de modewereld de laatste tijd ligt er bij veel bureau's een grote focus op gezonde modellen. Natuurlijk eten deze meiden minder dan de gemiddelde Nederlander, anders zouden ze immers geen model zijn. Maar gezond eten en sporten wordt absoluut behoorlijk op aangedrongen.
Sorry, nu loop je echt te liegen.
Als een model niet genoeg eet dan zie je botten overal, als een model wel goed eet dan krijg je spiermassa en die prachtige Doutzen buik.
Ze eten goed & gezond en trainen heel hard om zo mooi mogelijk te zijn, dat ze lijnen is gewoon pure bullshit![]()
Nederlandse bureaus zijn beter dan de meeste buitenlandse bureaus hoor.
beatje schreef:minikatje schreef:[ Afbeelding ]
Als mensen dit niet mager vinden.Ik moet eerlijk zeggen dat als mijn dochter er zo uit zag ik er mee naar de dokter ging.Op alle foto's die ik tot nu toe gezien heb doet ze me aan een drugsverslaafde denken.En als er mensen zijn die haar echt niet mager vinden,dan wil dat in mijn ogen zeggen dat de foto terecht geband is.Dat vind ik dus echt wel zorgwekkend.