Cinnepin schreef:1 vleugel boven, andere beneden..dus gekanteld zeg maar
Jee dan schrik je je rot...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
borderjay schreef:Hebben jullie gister ook gehoord in de berichtgevingen op tv dat ze zeiden dat ze een slachtoffer hadden zien bewegen???
Ik vond dat zo raar! Ook vreselijk voor de nabestaanden...krijg je toch weer sprankje hoop door.
Janine1990 schreef:Ik heb net de aflevering Ghost Plane gezien... Hoe zit dat dan als ze die klep (valve) open laten staan?
Was niet het geval, beide kabels waren doorgebrand begreep ik, waardoor de klep bleef open staan...
Captain schreef:Janine1990 schreef:Ik heb net de aflevering Ghost Plane gezien... Hoe zit dat dan als ze die klep (valve) open laten staan?
Was niet het geval, beide kabels waren doorgebrand begreep ik, waardoor de klep bleef open staan...
Welke klep? De zuurstoftank van de piloten staat niet in verbinding met die tot de passagiers, of dit bij elk toestel het geval is durf ik niet te zeggen. Dat zou ik even op moeten zoeken.
borderjay schreef:Dat las ik idd ook..tweede doos gevonden, maar zwaar beschadigd en zonder memory card.
Ik las ook dat er net voor de crash een Franse straaljager naar het toestel was gevlogen ter ondersteuning omdat het toestel in de problemen zat...die kwam echter te laat.
Dan moeten ze toch ergens om hulp gevraagd hebben????
borderjay schreef:Dat las ik idd ook..tweede doos gevonden, maar zwaar beschadigd en zonder memory card.
Ik las ook dat er net voor de crash een Franse straaljager naar het toestel was gevlogen ter ondersteuning omdat het toestel in de problemen zat...die kwam echter te laat.
Dan moeten ze toch ergens om hulp gevraagd hebben????