quera schreef:Het gaat over een gijzeling en jij maakt je druk om wie is de mol
Ik maak me er helemaal niet druk om, ik vraag het me alleen maar af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rintah schreef:Wat betreft die brief, over de hackers: als die er echt waren geweest was die cyberaanval nu al wel begonnen. Hoop/denk dus dat die brief niet echt is gelukkig.
Destination schreef:Rubber_Duck schreef:Destination dit is absoluut NIET gepast nee.
Nou ja, ik mag het me wel gewoon afvragen toch
Ik kijk het zelf niet eens...
Het gaat over een gijzeling en jij maakt je druk om wie is de mol
_Forgetten schreef:Dit is hoe ik de brief heb gelezen, voor wie wilt.. Niet heel goed perfect vertaald, neergezet hoe ik het zelf zag.
Wanneer u dit leest, raak dan niet in paniek. Ga niet schreeuwen en waarschuw uw collega’s ook niet. Doe alsof er niks aan de hand is. Ik ben zwaarbewapend. Als u gewoon netjes meewerkt, dan zal u niet overkomen. Besef dat ik niet in mijn eentje ben. Er zijn er nog vijf plus (…..) die klaar zijn voor een cyberaanval. Bovendien zijn er in dit land acht zwarre explosieven geplaatst die informatief materiaal bevatten. Als u mij, niet naar de studio brengt om een uitzending over te nemen, dan zijn wij genoodzaakt tot actie over te gaan. Dat wilt u niet op uw geweten hebben toch?
Wij zijn gegijzeld door zwaarbewapende mannen in studio 8. Er zijn er nog meer van hen in de rest van het land (?) en zij hebben 38 hackers klaar staan voor een cyberaanval. Ook zijn er acht zware explosieven in het land geplaatst die radioactief materiaal bevatten. Zij willen een live uitzending doen om hun verhaal te kunnen houden. Als die live uitzending op enige manier verstoord wordt, zullen zij tot actie overgaan. Van buitenaf wordt in de gaten gehouden of de live uitzending in heel Nederland bekeken kan worden. Hun voorwaarden zijn daarom onder andere. 1. Dit gebouw wordt niet bestormd. 2. De live uitzending wordt niet vertraagd, geen enkele seconde onderbroken en niet bewerkt. 3. Voor de duidelijkheid wordt er dus geen informatiebalk en ook geen ondertiteling aan de live uitzending toegevoegd. Als aan de voorwaarden wordt voldaan, zullen wij vrij worden gelaten, ik zal het nog een keer herhalen. [herhalen]
LadyMadonna schreef:Jongen schijnt *knip* te heten en zat op het novum in Voorburg. Zijn ouders zijn vorige week beide overleden. Iemand op twitter zou hem herkend hebben
Fira schreef:Filmpje gekeken en naar mijn gevoel klopt er gewoon iets niet.
Kan niet echt mijn vinger erop leggen, maar de man is zo ontzettend kalm.
Geeft zich ook meteen over aan de politie.
Zou inderdaad best eens een afleidingsmanoeuvre geweest kunnen zijn voor iets veel groters...
Klinkt raar maar; dit ging iets 'te makkelijk.'
_Annika schreef:denice schreef:Ik krijg een beetje het gevoel alsof het allemaal nep en gespeeld is...
Ik ook...
LadyMadonna schreef:Wij hebben terroristen in ons hoofd, dat is deze man niet, hij was niet van plan mensen iets aan te doen, terroristen wel....