Echte vrouwen hebben rondingen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:39

sevke: Het probleem van jouw dochter ligt dan echt niet bij alle VS plaatjes maar ook bij haar zelfbeeld. Misschien is het dan handiger om zelf even op je dochter te focussen in plaats van te verkondigen dat het later als je kinderen hebt gekregen je absoluut niet meer zo strak bent. Want óók daar zijn uitzonderingen in; niet iedereen raakt dik en uitgelubberd als ze een kind hebben gekregen.

Niemand is perfect, maar je mag best blij met jezelf zijn inderdaad. Ook als je jezelf mooi vindt als je dun vindt. Je geeft zelf toch aan dat je dochter niet ongezond is, alleen dat ze een snelle spijsvertering heeft en daarom zo dun is? Als zij het dan mooi vindt om nog dunner te zijn, of als zij extreem dun mooi vindt dan is dat toch haar goed recht?

En tja, dat voor de een zo'n platte strakke buik en weinig vetpercentage ongezond is, wil niet zeggen dat het voor de ander dan ook ongezond is. En ja, als een ander dat mooi vindt, is dat toch hun goed recht. De enige die zich daar nu extreem over opwindt ben jij zelf geloof ik.. Want oh wee als je dun mooier vindt dan dik.. (let op, ik zet nergens 'te dik')

En ik vind dik niet per definitie lelijk, want mijn vriend is ook geen afgetrainde bodybuilder. Daar knap ik bij mannen dan weer ontzettend op af; maar voor mijzelf vind ik een vetrol te veel gewoon echt niet mooi. Dus dan kan het vooroordeel 'dunne mensen vinden alle dikke mensen lelijk' ook weer de kast in, want wederom is dat dus ook weer per persoon verschillend.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:42

Ik ben ook niet dik en uitgelubberd, en ben ondertussen 43 en twee tieners verder ! Het is niet nodig te generaliseren. :)
Mijn dochter heeft inderdaad een probleem met haar zelfbeeld, en daar wordt erg aan gewerkt. Iedereen mag van mij ook vinden wat hij wil. Maar we moeten geen onrealistische normen gaan stellen, dat was mijn hele punt !

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 11:43

mylittlejoy schreef:
Okay, chill. :oo

Lees jouw eigen onderstaande posts nog eens. Gewoon, even heel objectief. Kan je je dan voorstellen dat dit wordt opgevat als dat jouw voorkeur uitgaat naar afgetraind? Dat jij maat 40 ziet als overgewicht en niet dun/gezond? Snap je dat ik "daar die informatie vandaan haal"? Je roept zelf het hardst dat mensen moeten leren begrijpend lezen, maar dan dien je zelf ook wel begrijpend te typen.

Ja, na zoveel pagina's hetzelfde zeggen ben ik het ook een keer zat hoor,sorry. Ik heb dat van die maten bijvoorbeeld al 1000x genuanceerd. Dat ik dat zo niet bedoelde en dat ik afging op de maten die Dove gebruikte volgens hun site en dat ik dus niet doelde op die maat in het algemeen.. Dit staat op elke pagina nog een keer uitgelegd van mij, dus als je de moeite neemt om al mij post te quoten had je dat kunnen zien. Of lees je alleen de post waaruit je iets negatiefs kan opmaken?

Citaat:
Jij hebt het zelf in bijna al je posts over (even generaliserend) Victoria's Secret-vrouwen met een "gezond" gewicht en Dove-vrouwen met "overgewicht". Jij maakt zelf het onderscheid tussen dat de ene wel gezond is en de ander niet.
.

Ik heb NERGENS ( even duidelijk :) ) gezegd dat Dove vrouwen ongezond gewicht hebben, echt flauwekul dit. Ik heb gezegd dat IK ze iets te dik vind, maar vanuit mijn referentie kader en ik heb nergens gezegd dat ze te dik ZIJN. er wordt nu toch ook gezegd dat die lingerie modellen te dun zijn? Waarom mag dit wel?! Dat is PRECIES hetzelfde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:44

sevke schreef:
Ik ben ook niet dik en uitgelubberd, en ben ondertussen 43 en twee tieners verder ! Het is niet nodig te generaliseren. :)
Mijn dochter heeft inderdaad een probleem met haar zelfbeeld, en daar wordt erg aan gewerkt. Iedereen mag van mij ook vinden wat hij wil. Maar we moeten geen onrealistische normen gaan stellen, dat was mijn hele punt !

Ik zei dan ook niet dat jij dik en uitgelubberd was. Niet nodig om jezelf aangesproken te voelen. Maar chapeau voor jou ;)

Onrealistische normen? Ik vind het een onrealistische norm om te stellen (zoals in de plaatjes in de OP dus, die ook overal op facebook circuleren) dat mannen van curves houden en botten voor honden zijn. Dát is een onrealistische norm. En volgens mij was dat ook een beetje de insteek van de OP.. Maar goed.. Zet 1x "te dik" in een topic en je hebt de poppen (of ze te dun of te dik zijn laat ik dan maar even in het midden ;) ) aan het dansen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:45

Op je OP gereageerd: ik vind dat onderste plaatje niet dat die vrouwen te dik zijn, zij zijn juist een afspiegeling van hoe de gemiddelde vrouw eruit ziet. En dan bedoel ik de vrouwen rond maat 40. Ze zijn niet chubby, maar ook niet graatmager. Eigenlijk precies goed, toch? :)

edit: vroeger werd er reclame gemaakt dat je meer kilo's moest aankomen, omdat dat aantrekkelijker zou zijn. Toen iedereen te dik was, kwam er reclame over dat slank mooi is. En nu iedereen weer slank is, moet je weer aankomen. Tis gewoon marketing.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:51

pol013 schreef:
Die middelste dame in de vic sec reclame heeft gewoonweg een gat tussen haar benen. Begrijp dat dat ook weer een hype is bij jonge meiden. Dat je bovenbenen elkaar niet raken. Dat vindt ik (ook) echt van de pot gerukt.

Daarbij is (bij benadering) zo'n lichaam hebben nog tot daar aan toe als je rond de 20 bent maar echt niet meer gezond als je richting de 40 gaat. ( en die vrouwen moeten toch ook een bh aan? Of niet)

En ik zag er tot mijn 20 zo uit als de dames in de vic sec reclame (oke, zonder de boobs en met kortere pootjes) maar dat hoeft voor mij nu echt niet meer hoor. Had het steeds koud :brr:

Tja graatmager en grote boobs gaan niet samen. Maar daar heb je tegenwoordig siliconenborsten voor dus dat probleem is dan ook snel opgelost. :+

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:53

sevke schreef:
@TS : JIJ schreef toch dat het schandalig was dat zulke mensen de nieuwe norm worden ? Dat heb ik er toch uit begrepen. Nu IK vind het schandalig dat de bovenste mensen de norm zijn. Ik zal mij nuanceren : ik vind HET FIGUUR van de bovenste dames lelijk. Mag dat even ? Ik mag toch ook een mening hebben ? JIJ mag het figuur van de onderste dames lelijk vinden, dat is je goede recht ! Maar ik zal nooit opmerkingen maken naar iemand met een extreem mager of dik figuur, ik voel mij niet beter dan die mensen, namelijk.
Waarom betrek ik dat op mijn dochter ? Omdat zij nog van zichzelf vindt dat ze TE DIK (!!!) is. En dat vind ik erg. En de enige reden daarvan is dat plaatjes als die VS-modellen aan de jeugd wordt voorgespiegeld als zijnde de norm en normaal. Als iemand haar zegt dat ze te dun is, doet ze alsof haar dat kwetst, maar eigenlijk aanziet ze het als een compliment.
En eigenlijk heb ik veel medelijden met die mensen die hunzelf wel helemaal perfect vinden, en schoonheid het opperste goed.
Want ooit, en dat moment komt sneller dan je denkt, ben je zelf ook niet meer zo strak, wegens ouder, of kinderen gekregen, of wegens wat dan ook, en dàn zal de confrontatie met jezelf erg hard zijn !
Mensen, wind jullie niet zo op, wees eens tevreden met jezelf ! Pas als je vrede hebt met jezelf, wordt je er niet meer pissed van als iemand anders je te dun of te dik noemt. Zulke banaliteiten zullen je dan niet meer raken.
Vind ik mezelf perfect ? :D :D Verre van ! Maar ik heb er wel vrede mee. En je moest eens weten wat een rust dat brengt ! En dat probeer ik ook aan mijn kinderen over te brengen.
Als er een foto op bokt komt met een paard dat er in verhouding uitziet als een VS-model, dan roept het hele forum schande. Té is alleen goed in tévreden.
Trouwens : wat jij mooi en gezond noemt, is voor 90% van de mensen gewoon ongezond en te mager.

Je hebt helemaal gelijk..Heel veel vrouwen zijn dun en hebben nog steeds het idee dat ze dik of lelijk zijn..Goh waar zou dat vandaan komen?Daarom is het ook zo goed dat dove laat zien hoe echte vrouwen er veel vaker uit zien,en dan nog heb je tig verschillende vormen en formaten..Eigenlijk is het compleet van de pot gerukt dat veel vrouwen/meisjes altijd op dieet zijn of moeten zijn omdat ze het ideaalbeeld willen bereiken van hoe modellen er uit (lijken) te zien..Mijn figuur is ook niet perfect,maar so what!Ik voel me gewoon lekker in mijn vel en het is heerlijk om niet steeds met mijn uiterlijk bezig te zijn..

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:53

antje_vip schreef:
Op je OP gereageerd: ik vind dat onderste plaatje niet dat die vrouwen te dik zijn, zij zijn juist een afspiegeling van hoe de gemiddelde vrouw eruit ziet. En dan bedoel ik de vrouwen rond maat 40. Ze zijn niet chubby, maar ook niet graatmager. Eigenlijk precies goed, toch? :)

edit: vroeger werd er reclame gemaakt dat je meer kilo's moest aankomen, omdat dat aantrekkelijker zou zijn. Toen iedereen te dik was, kwam er reclame over dat slank mooi is. En nu iedereen weer slank is, moet je weer aankomen. Tis gewoon marketing.

Marilyn Monroe is toch nog steeds HET SEXSYMBOOL voor de mannen en het is inderdaad een erg mooie vrouw met een mooi figuur (al dan niet met correctieondergoed :+ ) en had toch echt maatje 40. Zij heeft nog een normaal figuur en ziet er niet uit als een bonenstaak want dat is tegenwoordig de norm. :\

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 11:53

sevke schreef:
@TS : JIJ schreef toch dat het schandalig was dat zulke mensen de nieuwe norm worden ? Dat heb ik er toch uit begrepen. Nu IK vind het schandalig dat de bovenste mensen de norm zijn. Ik zal mij nuanceren : ik vind HET FIGUUR van de bovenste dames lelijk. Mag dat even ? Ik mag toch ook een mening hebben ? JIJ mag het figuur van de onderste dames lelijk vinden, dat is je goede recht ! Maar ik zal nooit opmerkingen maken naar iemand met een extreem mager of dik figuur, ik voel mij niet beter dan die mensen, namelijk.
Waarom betrek ik dat op mijn dochter ? Omdat zij nog van zichzelf vindt dat ze TE DIK (!!!) is. En dat vind ik erg. En de enige reden daarvan is dat plaatjes als die VS-modellen aan de jeugd wordt voorgespiegeld als zijnde de norm en normaal. Als iemand haar zegt dat ze te dun is, doet ze alsof haar dat kwetst, maar eigenlijk aanziet ze het als een compliment.
En eigenlijk heb ik veel medelijden met die mensen die hunzelf wel helemaal perfect vinden, en schoonheid het opperste goed.
Want ooit, en dat moment komt sneller dan je denkt, ben je zelf ook niet meer zo strak, wegens ouder, of kinderen gekregen, of wegens wat dan ook, en dàn zal de confrontatie met jezelf erg hard zijn !
Mensen, wind jullie niet zo op, wees eens tevreden met jezelf ! Pas als je vrede hebt met jezelf, wordt je er niet meer pissed van als iemand anders je te dun of te dik noemt. Zulke banaliteiten zullen je dan niet meer raken.
Vind ik mezelf perfect ? :D :D Verre van ! Maar ik heb er wel vrede mee. En je moest eens weten wat een rust dat brengt ! En dat probeer ik ook aan mijn kinderen over te brengen.
Als er een foto op bokt komt met een paard dat er in verhouding uitziet als een VS-model, dan roept het hele forum schande. Té is alleen goed in tévreden.
Trouwens : wat jij mooi en gezond noemt, is voor 90% van de mensen gewoon ongezond en te mager.

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik dat schandalig vind? Waar haal je dat vandaan? Ik heb alleen gezegd dat ik de ontwikkeling niet fijn vindt met de plaatjes over Facebook en dat ik VIND dat overgewicht niet gepromoot moet worden. Bijvoorbeeld de reclame van Plus ( ook al 2x eerder benoemd dit maar goed) vind ik super, daarin zie je diversiteit dus dunner en dikker door elkaar, super. Maar een reclame met alleen stevige vrouwen vind ik minder. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Als Dove dik en dun als groep had neergezet en dan ware schoonheden was de boodschap veel mooier in mijn ogen, want dan laat je zien dat elke vrouw mooi is en nu maak je er als nog één groep van.

Ja maar jij koppelt figuur aan mooi/lelijk en ik niet. Ik kan iemand dik vinden maar ontzettend mooi, ik kan iemand ook dik en lelijk vinden het hangt niet af van puur het lichaam en bij jou kennelijk wel ( dat zeg je namelijk letterlijk hierboven) dat vind ik nog al wat...

Mijn moedertje is na 4 kinderen en inmiddels bijna 60 jaar, nog net zo slank als altijd en heeft maatje 36 dus raar dat je zegt dat ik niet zo strak blijf hoe kun je dat weten? Een gezond persoon heeft controle over zijn/haar lichaam. Al kan ik me indenken dat wanneer ik 60 ben geen zin meer heb om te sporten etc, maar wie weet :) maar dan is dan een bewuste keuze :)

Ook heb ik nergens gezegd dat ik perfect ben of mijzelf perfect voel hoor. Ik heb alleen gezegd dat ik trots ben op mijn lichaam. Nou, daar is toch niks mis mee? Een ander is trots op haar mooie krullende haar, haar mooie gezicht, haar ogen oid.. Ik ben een ukkie van 1.63, heb sproeten,dun stijl haar, een wipneus, scheef gebit en zit onder de littekens van 2 erge ongelukken.. Dus nee, ik vind mijzelf zéker niet perfect ;)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 11:55

petraaken schreef:
Tja graatmager en grote boobs gaan niet samen. Maar daar heb je tegenwoordig siliconenborsten voor dus dat probleem is dan ook snel opgelost. :+

Ik heb anders maat D en kledingmaat 32, dus dat is niet helemaal waar :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 11:56

petraaken schreef:
Marilyn Monroe is toch nog steeds HET SEXSYMBOOL voor de mannen en het is inderdaad een erg mooie vrouw met een mooi figuur (al dan niet met correctieondergoed :+ ) en had toch echt maatje 40. Zij heeft nog een normaal figuur en ziet er niet uit als een bonenstaak want dat is tegenwoordig de norm. :\

Bonenstaak? Sorry hoor, dit is wat ik bedoel.. Waarom mag je wel zo praten over dunne mensen? Ik ga toch ook geen uitspraken doen als "moddervet". apart.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 11:58

Nessah schreef:
petraaken schreef:

Dan ben je een van de weinigen die van nature dan grote borsten heeft en toch een snelle stofwisseling heeft. Meestal gaan die dingen niet samen.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:00

Nessah schreef:
petraaken schreef:

Wow jeetje wauw ! Echt ?! <3

Allemachtig.. Wat een verkapt; 'ik ben knap en slank topic'. Haha
de onzekerheid druipt er aan alle kanten vanaf
:')

Ontopic; laat elkaar toch lekker in zijn/haar waarde. Nee over/ondergewicht is niet
gezond maar als mensen gelukkig zijn met hun 'maatje meer/minder'; boeiend ! Fijn toch?
Ik zie veel vrouwen met een voller figuur die ik prachtig vind, en die een zelfvertrouwen
hebben waar mening vrouw jaloers op is. Daarentegen zie ik ook veel echt super slanke vrouwen
die ik prachtig vindt. Iedereen is mooi, get over it :+

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:01

God god god wat een haat en nijd. Misschien wordt het tijd dat er geaccepteerd word dat er geen norm hoeft te zijn maar dat iedereen het gewoon zelf bepaald. Waarom moet er aam gezond een gewicht hangen. Of aan mooi een gewicht. Dit zal toch echt voor iedereen anders zijn.
Dus deze hele discussie is zonde van iedereen zijn tijd. Ik ben erg blij met de dove reclame omdat ik vind dat de bv victoria secret modellen te mager zijn. Ik vind dat niet mooi en zelfs ongezond. Dit is mijn mening. De volgende zal het andersom vinden.

is het niet gewoon een kwestie van accepteren dat alle maten er zijn en dat iedereen iets anders mooi vind.
En reclames tja je kan je afvragen of die uberhaubt wel iets goeds bijdragen. Het enige waar reclames voor zijn is producten verkopen. Niet om iemand een goed gevoel te geven.

maar ondertussen zijn we elkaar aan het veroordelen afmaken etc. Vanwege zo een domme reclame. Zonde. Gewoon zonde

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 12:02

Huh? Ik reageer alleen maar omdat iemand zegt dat die 2 dingen niet samen gaan en ik geef aan dat dat niet waar is.. Mag dat ook al niet? Jeetje.. Zo kan alles verkeerd worden opgevat.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:04

@TS: Maar zonder nu weer meteen in de tegenaanval te gaan, beantwoord mijn vraag nu eens: Kan je je voorstellen dat jouw posts wordt opgevat als dat jouw voorkeur uitgaat naar afgetraind? Dat jij maat 40 ziet als overgewicht en niet dun/gezond? Kan je je voorstellen dat jouw posts een bepaalde ondertoon hebben?

De Dove vrouwen (dit praat even makkelijk omdat we het dan gewoon over dezelfde vrouwen hebben) hebben volgens jou overgewicht. Die maat is - zoals jij het zegt - overgewicht, ook al is het maar een beetje. Punt. Dát is wat je getypt heb. Daarnaast heb je het over modellen met een dun/gezond gewicht. Waar of niet waar? Dan maak je zélf het onderscheid tussen dun/gezond en overgewicht/ongezond.

Dat die lingerie modellen ondergewicht hebben/te dun zijn, dat ís in veel gevallen toch ook zo? Je zal mij niet horen zeggen dat ze ongezond zijn, want veel van die meiden sporten zich suf en hebben een gezondere levenstijl dat de gemiddelde Nederlander. Maar dat neemt niet weg dat zij ondergewicht hebben. Ik koppel dat zelf niet aan dat het een ongezond gewicht is. Als anderen dat wel doen, is dat net zo fout als dat jij zelf doet met overgewicht.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:06

Het schijnt dat er maar 1 ding is wat vrouwen aantrekkelijk maakt bij mannen, en dat is het verschil tussen taille en heupen. Als je je omvang van je taille deelt door de omvang van je heupen en het is 0,7 dan schijn je het aantrekkelijkst te zijn voor mannen. :D

Grappig is dat ik als vrouw zijnde vrouwen met een echt zandloperfiguur ook al snel "mooier" vind.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:09

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:13

Needje schreef:
Het schijnt dat er maar 1 ding is wat vrouwen aantrekkelijk maakt bij mannen, en dat is het verschil tussen taille en heupen. Als je je omvang van je taille deelt door de omvang van je heupen en het is 0,7 dan schijn je het aantrekkelijkst te zijn voor mannen. :D

Grappig is dat ik als vrouw zijnde vrouwen met een echt zandloperfiguur ook al snel "mooier" vind.

Zandloperfiguur staat niet gelijk aan slank zijn, maar een slankere taille dan heupen en borst. Met maar 44 kun je alsnog een zandloperfiguur hebben. Ik vind dat ook een mooi model :j

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:14

TS ;ik vind het triest dat je vrouwen met maat 40/42 bij voorbaat te dik vindt . Het is iig afhankelijk van je lengte.

Gezondheid is niet allen afhankelijk van je maat .Een vrouw van 1.70 m die bv 70 kg weegt kan gezonder zijn dan een vrouw van dezelfde lengte die bv 55 kg weegt.
Gezond zijn heeft nl ook met je levensstijl te maken( Gezond eten en voldoende bewegen) Misschien beweegt de slanke dame wel nauwelijks en eet ze te weinig gezonde voeding....

De vrouwen in het plaatje van Dove zijn niet te dik maar gewoon gezond volslank.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 12:16

mylittlejoy schreef:
@TS: Maar zonder nu weer meteen in de tegenaanval te gaan, beantwoord mijn vraag nu eens: Kan je je voorstellen dat jouw posts wordt opgevat als dat jouw voorkeur uitgaat naar afgetraind? Dat jij maat 40 ziet als overgewicht en niet dun/gezond? Kan je je voorstellen dat jouw posts een bepaalde ondertoon hebben?

Nou weet je wat ik zie, er is één groep mensen die mij begrijpt en het met mij eens is en er is één groep mensen die het niet begrijpen. Helaas is het niet mogelijk een leuke discussie te voeren over dit onderwerp want wanneer je zegt dat je mij begrijpt is de wereld ook voor jou te klein en zijn er mensen afgedropen.. Die overigens wel een pbtje stuurde naar mij. En dat snap ik wel, ik heb ook weinig zin meer in deze negatieve discussie waarbij ik me continu moet verantwoorden.

Citaat:
De Dove vrouwen (dit praat even makkelijk omdat we het dan gewoon over dezelfde vrouwen hebben) hebben volgens jou overgewicht. Die maat is - zoals jij het zegt - overgewicht, ook al is het maar een beetje. Punt. Dát is wat je getypt heb. Daarnaast heb je het over modellen met een dun/gezond gewicht. Waar of niet waar? Dan maak je zélf het onderscheid tussen dun/gezond en overgewicht/ongezond.

Maar ik heb niet gezegd dat die lingerie modellen op gezond gewicht zitten. Ik heb ergens ( echt geen zin om terug te zoeken sorry) een foto geplaats van meiden die volgens mijn mening op gezond gewicht zitten. Die zijn echt 1 a 2 maten groter dan victoria modellen. Oftewel, het zit er naar mijn mening precies tussen in. Ik heb ook niet gezegd dat de Dove dames ongezond zijn, absoluut niet! Zelfs uitgelegd dat ongezond pas komt wanneer je zéér overgewicht hebt. En dat is natuurlijk absoluut nergens het geval in die campagne.

Citaat:
Dat die lingerie modellen ondergewicht hebben/te dun zijn, dat ís in veel gevallen toch ook zo? Je zal mij niet horen zeggen dat ze ongezond zijn, want veel van die meiden sporten zich suf en hebben een gezondere levenstijl dat de gemiddelde Nederlander. Maar dat neemt niet weg dat zij ondergewicht hebben. Ik koppel dat zelf niet aan dat het een ongezond gewicht is. Als anderen dat wel doen, is dat net zo fout als dat jij zelf doet met overgewicht.

Oke, dan verschillen wij van mening want ik vind lingerie modellen niet vaak te dun. Zeker in Nederland niet. Zo verschillen wij hier van mening, zoals we ook van mening verschillen over Dove. niks ergs aan toch? Alleen jij maakt het nu bijna als een feit, iets wat ik niet gedaan heb. het is ook geen feit het is jouw referentiekader en die verschilt van de mijne en dat is imo prima :) Je zal mij daar niet over horen, meningen verschillen gelukkig! :) Ik heb dat ook nooit gekoppelt aan ongezond, ik heb alleen gezegd dat écht overgewicht ongezond is en dat overgewicht een probleem is in Nederland, NERGENS heb ik dit gekoppeld aan Dove, dat zou belachelijk zijn.. Dat heb ik absoluut niet gedaan hoor :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 12:18

amaze schreef:
TS ;ik vind het triest dat je vrouwen met maat 40/42 bij voorbaat te dik vindt . Het is iig afhankelijk van je lengte..

Serieus? -O- Ik leg dit op vorige pagina ik denk wel 100x uit.. Dat ik dat zo niet bedoelde en dat ik alleen afging van de informatie van Dove. Dus bij voorbaat te dik heb ik nergens gezegd en heb al 3x sorry gezegd voor die uitspraak dat ik dat zo niet bedoelde....... -O-

Qimm

Re: Echte vrouwen hebben rondingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:19

Nou mensen, nu ophouden nessah te betichten van dingen die ze niet gezegd/bedoeld heeft. Dan kunnen we gewoon verder.

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:19

sevke schreef:

_/-\o_ +:)+

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 12:22

Afbeelding
Vinden jullie dit paard mooi, dan ? Ik niet zo, eigenlijk. En zo zouden de VS-modellen eruit zien moesten ze een paard zijn. ;)

Dat mannen van curves houden en niet van botten, is dikke onzin. De ene houdt van dit en de andere van iets anders. Dat wordt ook nergens als norm gesteld.
Maar waarom niet een meer realistisch figuur als model gaan nemen ? Ik kan zoiets alleen maar toejuichen. Van mij hadden er gerust erg magere dames mogen tussen staan, geen probleem, maar jij hebt hier wel een probleem mee, met de Dove dames, en niét met de VS-campagne ? Daar staan toch ook alleen maar graatmagere dames ? Er staat toch ook niet een dikkere dame tussen ?
En, TS, dat jij er zeker van bent dat je op je 60ste nog steeds zo "knap en strak en slank" zult wezen, is dan fijn voor jou. Maar deze uitspraak bevestigt wat ik al eerder vermoedde :')