Nederland moet direct de grenzen sluiten voor asielzoekers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saddledancer

Re: Nederland moet direct de grenzen sluiten voor asielzoekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:49

Rapido, wat ik schokkend vind is dat nederlanders nog steeds denken dat ze zo behulpzaam zijn :') jullie vluchtelingenbeleid staat bekend als inhumaan, als verschrikkelijk slecht. Soms schrijnende gevallen Worden er gewoon weer uitgekickt. Zo heel behulpzaam is dat kleine landje niet hoor. Dat is wat jullie regering wil dat je denkt. Ga maar eens een tijdje in een ander land wonen, en bekijk de nederlandse politiek door de ogen van een buitenlander. Dan zie je wat er overblijft van het oh zo behulpzame tolerante nederlandje. Niet zoveel, dat kan ik je wel vertellen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:49

En England is wel perfect? :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:52

Dat hoor je mij niet zeggen, maar gelukkig roepen engelsen ook niet dat ze zo'n ontzettend tolerant land zijn, en dat ze zo vriendelijk zijn tegen immigranten.
beter Dan nl is het trouwens wel, das namelijk niet zo moeilijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:55

_O- sorry daar ga ik niet serieus op in.

Ieder land heeft zijn eigen kwaliteiten en mindere punten. :+

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 14:57

Qua immigratie en vluchtelingen beleid, vind ik England beter, daar gaat het hier over. Natuurlijk heeft ieder land zijn positieve en negatieve punten, maar niet in alles.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:00

Ik dacht dat je zei dat je Engeland in alles beter vond. _O-

Ik ken het vreemdelingenbeleid nog niet goed genoeg om te kunnen zeggen van zo en zo zou ik het doe. (had vandaag eigenlijk wel vreemdelingenrecht. :7 )

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:08

MarlindeRooz schreef:
Ik dacht dat je zei dat je Engeland in alles beter vond. _O-

Ik ken het vreemdelingenbeleid nog niet goed genoeg om te kunnen zeggen van zo en zo zou ik het doe. (had vandaag eigenlijk wel vreemdelingenrecht. :7 )

hahaha nee dat sowieso niet _O-er zijn best dingen in England waar ik van gruwel :') maar dat heeft elk land wel :j
ik ken het vreemdelingen beleid van Nederland (en andere landen in Europa) van mijn studie geschiedenis en politiek (aan de engelse universiteit) en wat ik daar geleerd heb heeft me wel even heel Anders naar het 'tolerante nederland' leren kijken :j

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:37

saddledancer schreef:
Rapido, wat ik schokkend vind is dat nederlanders nog steeds denken dat ze zo behulpzaam zijn :') jullie vluchtelingenbeleid staat bekend als inhumaan, als verschrikkelijk slecht. Soms schrijnende gevallen Worden er gewoon weer uitgekickt. Zo heel behulpzaam is dat kleine landje niet hoor. Dat is wat jullie regering wil dat je denkt. Ga maar eens een tijdje in een ander land wonen, en bekijk de nederlandse politiek door de ogen van een buitenlander. Dan zie je wat er overblijft van het oh zo behulpzame tolerante nederlandje. Niet zoveel, dat kan ik je wel vertellen.

:O Zie je mij ergens schrijven dan NL zo perfect is dan?

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:37

rapido schreef:
saddledancer schreef:

:O Zie je mij ergens schrijven dan NL zo perfect is dan?

nee, het was ook niet zozeer persoonlijk tegen jou bedoeld, Meer 'jij noemt iets schokkends en ik ook' :j had ik misschien handiger keer kunnen zetten :j

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:52

rapido schreef:
Nederland is voor zo een klein landje in mijn ogen wat TE behulpzaam.

Nou ja, Rapido, je zegt wel dit. En ook Saddledancer zegt niets over perfect, maar wel over (gebrek aan) behulpzaamheid. Dus feitelijk geeft ze je keurig antwoord.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:10

Blue_Eyes schreef:
rapido schreef:
Nederland is voor zo een klein landje in mijn ogen wat TE behulpzaam.

Nou ja, Rapido, je zegt wel dit. En ook Saddledancer zegt niets over perfect, maar wel over (gebrek aan) behulpzaamheid. Dus feitelijk geeft ze je keurig antwoord.

dat ook inderdaad, die zocht ik eigenlijk maar kon t even niet vinden, thanks :j

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:56

ja en wat is er mis met het vinden van TE behulpzaam? geeft toch niet weer dat ik vind dat je helemaal géén hulp mag bieden of wel!?

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 19:59

rapido schreef:
ja en wat is er mis met het vinden van TE behulpzaam? geeft toch niet weer dat ik vind dat je helemaal géén hulp mag bieden of wel!?

als je nl al TE behulpzaam vind je eigenlijk wel zo'n beetje dat er dan helemaal geen hulp hoeft Te zijn :')
lees mijn andere bericht hierover nog even terug Anders :j

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:14

purny schreef:
Nederland moet en moet maar bezuinigen omdat het geld op is. Maar tegelijkertijd komen er wel elke dag honderden mensen hier in NL omdat wij zo verschrikkelijk tolerant zijn en ze met open armen ontvangen. Zoveel mensen worden er gedwongen ontslagen, zorgpersoneel wat straks met 50.000 man op straat komen te staan, mensen die gedwongen van een 40 euro per week moeten leven...
En dan vinden jullie het gek dat er nu eens een keer een groep mensen is in NL die zegt dat de grenzen moeten sluiten omdat we er al teveel hebben. Ik kan het daarom alleen maar eens zijn met Tamary.

@San: Wat vind je er eng aan dan?

Honderden per dag?

Tussen de 30 en 40 aanvragen per dag.
Daarvan wordt 45% direct afgewezen.
De overige 55% worden in behandeling genomen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:27

Waar lees jij per dag?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:30

purny schreef:
Waar lees jij per dag?

Citaat:
Maar tegelijkertijd komen er wel elke dag honderden mensen hier in NL

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:33

Oh sorry. Erover heen gelezen

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:35

purny schreef:
Oh sorry. Erover heen gelezen

:D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 20:36

Over wat je zelf geschreven hebt? :=

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 21:06

Jeetje ik heb er per ongeluk overheen gelezen kan gebeuren toch? Je hoeft er niet zo'n drama van te maken...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 21:15

Wie maakt waar een drama van? Ik vind het gewoon wel grappig :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 21:53

Ik vind het wel grappig dat Purny vindt dat deze mensen met open armen worden ontvangen :D . Lees internet en de intolerantie druipt er vanaf, al jaren.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:05

Electra63 schreef:
Ik vind het wel grappig dat Purny vindt dat deze mensen met open armen worden ontvangen :D . Lees internet en de intolerantie druipt er vanaf, al jaren.

dit!! Maar dat lijken Meer mensen Te denken, leuk toch, hoe mensen gewoon de regering napraten :')

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:11

saddledancer schreef:

Ga je schamen zeg. Vluchtelingen krijgen hier een dak boven hun hoofd, voedsel, kleding en zakgeld. Als ze een verblijfsvergunning krijgen, krijgen ze direct een woning toegewezen. Daarnaast krijgen ze onbeperkt hulp van een advocaat en worden ze medisch geholpen. Vluchtelingenwerk helpt ze met het aanvragen van uitkeringen en toeslagen. De gemeente helpt mee om de woning in te richten. Hoe kun je zo'n beleid in vredesnaam inhumaan noemen :').

En natuurlijk zal er wel eens een keer wat misgaan, het blijft tenslotte mensenwerk, maar het Nederlands asielbeleid inhumaan noemen :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:15

Heb jij enig idée hoe het er aan toe gaat in asielzoekers centra? Nee zeker? Dacht ik al. Inhumaan dus.
daarbij is het onmenselijk Om mensen 10 jaar in twijfel Te laten zitten, en Dan er nog gewoon weer uitgekickt Te Worden ook!? Zit je lekker mee. En die mensen zouden doodgraag willen werken, maar dat Mogen ze niet he, dus ja, Dan blijft er weinig Meer over Dan ze wat Te geven, Anders gaan ze namelijk gewoon dood, lekker vriendelijk Nederland :')