Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik dacht dat je zei dat je Engeland in alles beter vond.![]()
Ik ken het vreemdelingenbeleid nog niet goed genoeg om te kunnen zeggen van zo en zo zou ik het doe. (had vandaag eigenlijk wel vreemdelingenrecht.)
saddledancer schreef:Rapido, wat ik schokkend vind is dat nederlanders nog steeds denken dat ze zo behulpzaam zijnjullie vluchtelingenbeleid staat bekend als inhumaan, als verschrikkelijk slecht. Soms schrijnende gevallen Worden er gewoon weer uitgekickt. Zo heel behulpzaam is dat kleine landje niet hoor. Dat is wat jullie regering wil dat je denkt. Ga maar eens een tijdje in een ander land wonen, en bekijk de nederlandse politiek door de ogen van een buitenlander. Dan zie je wat er overblijft van het oh zo behulpzame tolerante nederlandje. Niet zoveel, dat kan ik je wel vertellen.
rapido schreef:saddledancer schreef:Rapido, wat ik schokkend vind is dat nederlanders nog steeds denken dat ze zo behulpzaam zijnjullie vluchtelingenbeleid staat bekend als inhumaan, als verschrikkelijk slecht. Soms schrijnende gevallen Worden er gewoon weer uitgekickt. Zo heel behulpzaam is dat kleine landje niet hoor. Dat is wat jullie regering wil dat je denkt. Ga maar eens een tijdje in een ander land wonen, en bekijk de nederlandse politiek door de ogen van een buitenlander. Dan zie je wat er overblijft van het oh zo behulpzame tolerante nederlandje. Niet zoveel, dat kan ik je wel vertellen.
Zie je mij ergens schrijven dan NL zo perfect is dan?
Blue_Eyes schreef:rapido schreef:Nederland is voor zo een klein landje in mijn ogen wat TE behulpzaam.
Nou ja, Rapido, je zegt wel dit. En ook Saddledancer zegt niets over perfect, maar wel over (gebrek aan) behulpzaamheid. Dus feitelijk geeft ze je keurig antwoord.
rapido schreef:ja en wat is er mis met het vinden van TE behulpzaam? geeft toch niet weer dat ik vind dat je helemaal géén hulp mag bieden of wel!?
purny schreef:Nederland moet en moet maar bezuinigen omdat het geld op is. Maar tegelijkertijd komen er wel elke dag honderden mensen hier in NL omdat wij zo verschrikkelijk tolerant zijn en ze met open armen ontvangen. Zoveel mensen worden er gedwongen ontslagen, zorgpersoneel wat straks met 50.000 man op straat komen te staan, mensen die gedwongen van een 40 euro per week moeten leven...
En dan vinden jullie het gek dat er nu eens een keer een groep mensen is in NL die zegt dat de grenzen moeten sluiten omdat we er al teveel hebben. Ik kan het daarom alleen maar eens zijn met Tamary.
@San: Wat vind je er eng aan dan?
saddledancer schreef:Rapido, wat ik schokkend vind is dat nederlanders nog steeds denken dat ze zo behulpzaam zijnjullie vluchtelingenbeleid staat bekend als inhumaan, als verschrikkelijk slecht. Soms schrijnende gevallen Worden er gewoon weer uitgekickt. Zo heel behulpzaam is dat kleine landje niet hoor. Dat is wat jullie regering wil dat je denkt. Ga maar eens een tijdje in een ander land wonen, en bekijk de nederlandse politiek door de ogen van een buitenlander. Dan zie je wat er overblijft van het oh zo behulpzame tolerante nederlandje. Niet zoveel, dat kan ik je wel vertellen.