Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Ik wil wel kinderen of een paar jaar maar ik vraag er niet om, om naar andermans tiet te zitten kijken als ik uit eten ga of ergens anders heen ga voor mijn ontspanning. Of je neemt kind niet mee en regelt oppas (en zorgt thuis voor melk)of je wacht maar een jaartje met uit eten gaan.
Misschien ben ik wat preuts opgevoed (kom van de Veluwe uit een zeer christelijke omgeving) Maar ik hoef niet met andermans borsten geconfronteerd te worden
Chubby schreef:Ik vraag me een beetje af: de dames hier die het zo verafschuwen, hebben die al kinderenen zo ja, kregen die borstvoeding?
Brainless schreef:Anoniem schreef:De magnetron maakt meer kapot dan je lief is. Het gaat niet alleen om het vermogen en de hitte.
In het ziekenhuis wordt het ook opgewarmd in de magnetron.
MarjanB schreef:Tja Fred K als jij weet hoe het er aan toe gaat in een christelijke gemeenschap dan praat je niet zo dom als hierboven!
Ben zelf niet gelovig maar vind het als nog niet gepast. Zo mag iedereen toch zijn mening hebben? Kraak jou toch ook niet af op jouw mening! Ts vraagt naar meningen en ik geef de mijne, niet meer een niet minder :
Verder als ik tieten wil zien dan ga ik wel naar de sauna
saroanda schreef:Brainless schreef:
In het ziekenhuis wordt het ook opgewarmd in de magnetron.
In het ziekenhuis worden er wel meer dingen gedaan die helemaal niet goed zijn voor moeder en kind. Dat het ziekenhuis het doet betekent toch niet dat het goed zou zijn?
wendyenbram schreef:MarjanB schreef:Tja Fred K als jij weet hoe het er aan toe gaat in een christelijke gemeenschap dan praat je niet zo dom als hierboven!
Ben zelf niet gelovig maar vind het als nog niet gepast. Zo mag iedereen toch zijn mening hebben? Kraak jou toch ook niet af op jouw mening! Ts vraagt naar meningen en ik geef de mijne, niet meer een niet minder :
Verder als ik tieten wil zien dan ga ik wel naar de sauna
Tja ik kom echt uit de refo kringen, dus ik mag er dan wel over meepraten? het is juist heel normaal om je kind zelf te voeden met de borst! ook buitens huis. maar wel discreet, en niet expres open en bloot. en ik denk dat je met de kledingstijl die we hebben, totaal NIET in de gaten hebt dat er gevoed wordt! aangezien we beter bedekt zijn dan menig ander.
Urielle schreef:Mij maakt het persoonlijk niet uit, al gaat ze in haar blote kont in een attractie zitten maar ik vraag me wel af waarom ze het nodig vindt om er zo te koop mee te lopen.
Ik heb bv altijd gezien als simpelweg 'mijn kind moet eten en dit is imo het beste voor haar/hem' maar goed, mijn fb staat vol met foto's van andermans avondeten en daar heb ik ook nooit het nut van ingezien. Ik snap nooit zo goed wat ik met de informatie moet dat iemand een Indiase stoofpot staat te maken, en dat gevoel heb ik ook bij deze foto: oke, jij geeft bv, en wat moet ik daar verder mee
LadyMadonna schreef:Zoals die foto in de Efteling, dat hoeft van mij dus echt nietbrrrr....
Mijn punt blijft, ik moet er niks van hebben. Maar ik zal er ook niemand op aanspreken.
Mijn biologische klok doet het nu eenmaal niet. Ik val niet in katzwijm bij een pasgeboren baby, mijn eierstokken gaan niet rammelen bij het horen van een huilende baby....
En daar moet ik me, om een of andere reden altijd voor verdedigen, aangezien dat kennelijk ook taboe is...
Naja, t zal wel...
XFiemoX schreef:Dat bedoel ik nou...
Leven en laten leven! Moet zij weten, als zij dat nou leuk vind en als haar kind juist op dat moment in attractie honger kreeg kan je je als moeder zijnde toch niet even de Borst als ware gesloten houden zo van ''schat, even wachten tot we weer hieruit zijn?''.
Maar wat ik dan wel weer mezelf af vraag als jullie het geen prettig gezicht vinden of niet leuk vinden, waarom bekijken jullie de foto dan en plaatsen hem ook nog even in de spotlight hierzo. Tsja sorry hoor maar dat zegt dan eigenlijk meer over jezelf als over de moeder van het kind.
[