Nucleaire top, wie heeft er last van?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OoappeloO

Re: Nucleaire top, wie heeft er last van?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:13

Ik merk er eigenlijk minder van dan dat ik had verwacht. 'Er vliegen wat heli's rond en ik kan dat grote spandoek zien vanuit huis.
Zijn er hier mensen die er echt last / hinder van ondervinden?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:20

Net een stuk of 20 politie auto's hier voorbij gereden met zwaailichten en sirene aan.
Uurtje terug zwaar helikoptergeluid, zal wel een chinook geweest zijn ofzo.
Verder best stil in ziekenhuis vandaag. Veel minder operaties en ook dichte poliklinieken.....

Zal blij zijn als het circus voorbij is!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:21

dravergekkie schreef:
Word inmiddels wel beetje verveelend het geluid van die heli's de heele tijd :\

ik ook.... Hopelijk kappen ze zo met vliegen, anders krijg ik nog een beroerde nacht!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:24

je zou maar kleine kinderen hebben en dan de hele tijd die irritante heli's goed voor de nachtrust

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:27

NathalietjeB schreef:
je zou maar kleine kinderen hebben en dan de hele tijd die irritante heli's goed voor de nachtrust

Nou niet alleen kleine kinderen hoor die daar last van zullen hebben :')

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:28

Mri schreef:
dravergekkie schreef:
Word inmiddels wel beetje verveelend het geluid van die heli's de heele tijd :\

ik ook.... Hopelijk kappen ze zo met vliegen, anders krijg ik nog een beroerde nacht!

Ik vrees dat ze de heele nacht blijven vliegen -O-

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:31

dravergekkie schreef:
NathalietjeB schreef:

Nou niet alleen kleine kinderen hoor die daar last van zullen hebben :')

ik doelde er meer op dat kleine kinderen dan de halve nacht huilend wakker liggen door t geluid..
waardoor je als ouders ook niet meer aan je nachtrust toe komt.

wens iedereen die nog steeds last heeft van t geluid sterkte vanavond als t door blijft gaan
ik vond t luchtruim vandaag wel heel erg stil

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 00:51

Hier vliegen ze ook laag over...Ik heb er geen last van..wees blij dat het apache's zijn.
Maken het minste herrie.
Overdrijven is ook een vak hoor.

Als ze niet patrouilleren en er gebeurd wat wordt er geroepen dat er te weinig aan gedaan wordt.
Ziet het als een hele mooie oefening voor de jongens :+

En die ene keer dat het gebeurd...Kom op het brengt ook voordelen met zich mee al zien we die misschien niet 1 2 3.

Er wordt na alle waarschijnlijkheid gewoon snachts door gevlogen...reken daar maar wel op ;)

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 01:44

Ik heb dus helemaal geen last van die heli's.. Ik hoor wel wat, maar tsja m'n ouders wonen in een gebied waar de KLu een laagvlieg gebied heeft voor de F16's :Y)

Maar ik vind het wel vet hoor, hoe de stad Den Haag alles zo geregeld heeft en ook onder controle!

Ik zit te denken om morgen ergens te gaan posten / kijken. T is toch om de hoek en soort van raar als ik er niets van mee krijg :P Maar ja om nou de hele dag ergens te gaan wachten..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 07:43

Ze zijn niet de hele nacht doorgevlogen. Iig niet zo laag als rond 22-23 uur.

en wat makkelijk gezegd dat men zich aanstelt wanneer ze last hebben van de helicopters ;)
ze vliegen dusdanig dichtbij en laag dat de ruiten trillen en je nog net niet het gezicht van de inzittenden kan zien. Gelukkig vliegen ze rondjes en hangen ze niet continu op 1 plek. Maar overlast is/was er zeker!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 08:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:42

Laten we blij zijn dat er zo op beveiliging gewerkt wordt. Altijd weer wat te mauen he?

Gisteren was er nauwelijks beveiliging op Schiphol, dat is pas triest....

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:54

Op station HS wordt er streng gecontroleerd. Liepen meerdere beveiligers van de NS en politie in burger. Iedereen die er een beetje verdacht uitziet mag zich legitimeren enz.

In de treinen is het goed te doen :) Rustiger dan normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:55

[quote="Barcelano"]Hier vliegen ze ook laag over...Ik heb er geen last van..wees blij dat het apache's zijn.
Maken het minste herrie.
Overdrijven is ook een vak hoor.

Woon langs de Lek
En bij ons is het minimaal 1x per maand raak met de jawel die klere Chinooks }>
Dan praat je over herrie.
En als er ooit eens foto's vrijkomen van een lief dametje met dr middelvingers omhoog
Tja zou niet weten wie het is O:)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 11:12

Nu in Amsterdam vliegt er ook steeds iets laag over, maar gezien het prachtige uitzicht op het gebouw naast ons kan ik het niet zien. Zeer irritant dat je geen vliegtuigen mag spotten op het veld. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 11:13

Ik vond het gisteren nog steeds frappant dat de trein naar Rotterdam 10 min vertraging had ivm de NSS, maar die naar den haag niet. (Die ik dus miste omdat hij echt super op tijd reed). Miste ik door die 10 min vertraging alsnog mijn aansluiting in Gouda :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 11:15

Heel handig. :')

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:00

Gelukkig mocht ik zondag om 18.00 beginnen, tot 07.00. Helaas was organisatie vreselijk en was er te weinig personeel, dus was ik pas 16.00 klaar!! Ik kon niet meer op mijn pootjes staan... Ik had een stand post op A44

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:02

Ik kom terug op mijn eerdere bezwaren op de NSS. Van mij mogen ze lekker intrekken in Den Haag. Het is hier nog nooit zo stil geweest. Het is door het gemis aan vliegtuigen zo stil dat het gewoon pijn aan je oren doet. En er rijdt hier zo veel politie dat ik me weer erg lekker veilig voel +:)+ :D

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:06

t was vanochtend behoorlijk rustig op de weg, ook qua fietsers. Vanaf het CS wel veel politie. hier op mn werk hoor ik wel regelmatig een helicopter. gister thuis niet. merk wel dat het hier in de winkelstraat rustiger is dan normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:36

Tazzey schreef:
Ik kom terug op mijn eerdere bezwaren op de NSS. Van mij mogen ze lekker intrekken in Den Haag. Het is hier nog nooit zo stil geweest. Het is door het gemis aan vliegtuigen zo stil dat het gewoon pijn aan je oren doet. En er rijdt hier zo veel politie dat ik me weer erg lekker veilig voel +:)+ :D

Ik kan op een nog grotere schaal bedenken. Alleen nee die aanleiding wil ik niet graag weer zien (IJsland). Maar wat was het toen rustig bovenin.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:39

Amber_ schreef:
Gelukkig mocht ik zondag om 18.00 beginnen, tot 07.00. Helaas was organisatie vreselijk en was er te weinig personeel, dus was ik pas 16.00 klaar!! Ik kon niet meer op mijn pootjes staan... Ik had een stand post op A44

:(:)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:40

Toen was het hier inderdaad net zo stil. Pas dan merk je eigenlijk hoeveel lawaai Schiphol produceert. Ik heb er in het dagelijks leven geen last van behalve als die A380 overkomt en ik als een soort Mary Poppins alles op zijn plaats moet houden. :o
Dus met de vulkaan op IJsland en nu met de NSS is het echt bijzonder stil hier.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:24

Lopen dagelijks heel wat mannen rond met vuurwapens op zak....alleen is er nu een extra bevoegdheid waardoor deze padjakker tegen de lamp liep....of hij wat van plan was? Maar wel goed dar hij is gepakt....