Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:MargreetW zegt net zulke domme dingen als jij. Het gaat hier namelijk om een heel andere rechtzaak.
Dit heeft niets met anti- vaccinatie mensen te maken maar met de fabrikant Merck en het vaccin dat hier en in de USA wordt gebruikt.
Ik had niet graag een moeder als jij die dit soort cruciale informatie zo makkelijk wegwuift.
Anoniem schreef:Mijn dochter kreeg diabetes na de BMR. In de amerikaanse bijsluiter van het BMR vaccin staat het ook als bijwerking.
Het BMR vaccin werkt niet en dat is ook bewezen in een rechtzaak (hier in nederland spuiten ze het vaccin van Merck, MMRvaxpro, de europese licentie van de MMRII die de amerikaanse licentie heeft).
http://childhealthsafety.files.wordpres ... s-ocrd.pdf
Kinderen die gevaccineerd zijn zijn de eerste maand na vaccinatie besmettelijk (zie bijsluiters BMR) ... worden die dan ook geweerd? Krijgen die dan ook een herkenningsteken zodat ik weet welk kind besmettelijk is zodat mijn baby die nog niet gevaccineerd mag worden (en ook nooit gevaccineerd zal worden) geen gevaar zal lopen omdat ik die besmettelijke gevaccineerde kinderen dan uit de weg zal kunnen gaan?
Citaat:In een tweede artikel rekenen de auteurs af met een aantal vermeende bijwerkingen. Op grond van degelijk epidemiologisch onderzoek is gebleken dat er geen samenhang is tussen bof-, mazelen-, rubella- (BMR), difterie-, kinkhoest- en tetanusvaccinatie en het ontstaan van allergische ziekten. Evenmin tussen BMR en autisme alsmede darmproblemen, tussen hepatitis-B-vaccinatie en multipele sclerose en tussen Haemophilus Influenzae B vaccinatie en diabetes mellitus. Dat, zoals wel beweerd wordt, vaccinaties kunnen leiden tot wiegendood kan naar het rijk der fabelen verwezen worden. Hoewel sinds de jaren 80 het aantal vaccinaties aanzienlijk is toegenomen daalde sindsdien het aantal gevallen van wiegendood van ongeveer 220 naar ongeveer 25.
Magrathea schreef:Anoniem schreef:Nee dit is een hele andere rechtzaak . Als je de link opent en de inhoud van de rechtzaak even aandachtig leest dan zul je zien dat het vaccin niet goed werkt. Ik onderbouw wat ik zeg maar dan moet je die onderbouwing wel eerst even goed lezen voor je er tegenin gaat met onzin.
Mijn neefje, die volledig gevaccineerd was, kreeg op 2 jarige leeftijd de mazelen ( en daar zijn foto's van). Dit wordt door het RIVM echter nergens vermeld, dit verzwijgen zijn ze daar wel erg goed in.
Het is algemeen bekend dat vaccins 90-95% bescherming bieden. Dat jouw neefje bij die 5-10% hoort is vervelend maar wil niet zeggen dat het vaccin algeheel niet werkt.
@anneliesdj, aanvulling: of niet heel erg ziek.
MargreetW schreef:Ho ho, ik verplicht niemand iets hoor. Als jij niet wilt enten prima. Als jij het risico wilt lopen dat jouw kinderen misschien wel
iets krijgen en jij kunt dat tegenover jezelf en tegenover je kinderen accepteren ook heel erg prima.
Vjestagirl schreef:Is het misschien een idee om hier eventjes een pas op de plaats te doen, en dat iedereen zich weer even realiseert dat het hier om hetzelfde gaat, namelijk het geluk en de gezondheid van kinderen.
De een denkt er op de ene manier over, de ander op de andere manier, maar het uiteindelijke doel is hetzelfde.
MargreetW schreef:Ik wil en kan toch niet iemand tot iets verplichten wat hij/zij niet wil? Dat is een ieder z'n eigen verantwoordelijkheid. En dan zal je die verantwoordelijk ook moeten dragen als het niet goed gaat.
kimberley12 schreef:Kinderen die ge-ent zijn, hoeven toch niet bang te zijn om ziek te worden, van kinderen die niet ge-ent zijn? Ik bedoel dan is de kans toch heel klein dat ze ziek kunnen worden, of zie ik het nou allemaal verkeerd in?