Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:03

Mjetterd schreef:
Magrathea schreef:

Dat gebeurt meestal inderdaad als je belt naar een telefoon die uitstaat :')
En het is niet alsof iemand denkt "meh, ik ben net neergestort, heb écht even geen zin in mijn moeder" :')

Nee hoor, een telefoon die uitstaat gaat helemaal niet over.

Nee hoor, vanaf sommige telefoons gaat ie maar één keer over. Dat heb ik laatst nog meegemaakt toen mijn telefoon kwijt was en ik hem ging bellen met een andere telefoon... Twee keer geprobeerd te bellen, twee keer 1x overgegaan alvorens uit te gaan en achteraf bleek ie uit te zijn gevallen ;)

Voor GPS heb je een signaal nodig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:04

Als mijn telefoon uitstaat dan gaat hij ook écht niet 1 keer over. Dan is het direct voicemail.

Verder vind ik het een beetje griezelig := hoe kan zo'n enorm ding zomaar verdwijnen?

Mijn moeder was opgelucht dat wij onze reis niet met Malaysia geboekt hadden (was wel het plan) maar toch met Finnair. :+ Maar dat het met 1 vliegtuig fout gaat.. Malaysia had een schonere lei dan KLM.

Enige wat mij zorgen baart is dat ze dus niet de paspoorten automatisch hebben gechecked op gestolen zijn.. dat is toch een serieus veiligheidsprobleem.

ThreeFingers

Re: Boeing 777-200 van Malaysia Airlines vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:06

Gezien de olievlekken zou je toch denken dat de boeing gezonken is..

Suzanne F.

xChantal94 schreef:
Hoor net op het nieuws dat sommige telefoontjes nog steeds overgaan..

Daar zou het bewuste telefoonmerk heel smakeloze reclame mee kunnen maken... :')

Suzanne F.

ThreeFingers schreef:

Die olievlekken bleken niet van het vliegtuig te zijn maar van een boot.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:07

Ze hebben 19 telefoonnummers die overgingen. Ik neem aan dat ze die wel aan het tracken zijn. Al is het maar om te kijken of ze thuis liggen.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:07

ThreeFingers schreef:

Die olievlekken bleken toch van een schip afkomstig te zijn?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:08

Suzanne F. schreef:
xChantal94 schreef:
Hoor net op het nieuws dat sommige telefoontjes nog steeds overgaan..

Daar zou het bewuste telefoonmerk heel smakeloze reclame mee kunnen maken... :')

_O- Beelddenker. Sorry, maar ik zie hier echt een heel goede reclame bij :')

Maar inderdaad, heel smakeloos. Misschien over tien jaar :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:11

Als ik naar het mobiele nummer van een bekende in Engeland bel en die heeft meer dan eens geen bereik in dat gebied. Gaat ie ook 1 x over en vervolgens knalt ie er uit.

Ik vind het dan ook echt werkelijk ongelooflijk dat er niemand is geweest die dat uit de doeken doet in de media..

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:11

Mijn theorie is dat de piloot knockout is geslagen en de co-piloot zelfmoord neigingen had en met kist en al de zee in is gedoken. Maargoed.. wie ben ik :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:13

Wat het verhaal is komen we waarschijnlijk nooit precies achter, speculeren heeft dus IMO ook echt geen zin.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:16

Citaat:
Why has nobody arrested David Copperfield yet?

:')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:16

Als de zwarte doos wordt gevonden komen ze veel te weten hoor.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:17

Sammie schreef:
Als ik naar het mobiele nummer van een bekende in Engeland bel en die heeft meer dan eens geen bereik in dat gebied. Gaat ie ook 1 x over en vervolgens knalt ie er uit.

Ik vind het dan ook echt werkelijk ongelooflijk dat er niemand is geweest die dat uit de doeken doet in de media..

Wij hebben ook vaak geen bereik, maar dan gaat hij toch direct op voicemail over. Alleen toen mijn phone volledig gecrasht en overleden was bleef de lijn dood, zelfs geen voicemail.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:18

Sammie schreef:

Ik begreep uit media vanmorgen dat enkele telefoons net zo lang over gingen tot ze op voicemail sprongen... Maar of dat waar is?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:21

Lijkt mij sterk dat die telefoons het nu nog allemaal doen. Batterij gaat toch maar een max aantal uren mee.

Cardy

casperrr schreef:
Sammie schreef:

Wij hebben ook vaak geen bereik, maar dan gaat hij toch direct op voicemail over. Alleen toen mijn phone volledig gecrasht en overleden was bleef de lijn dood, zelfs geen voicemail.

Dit is wel heel erg dubbelzinnig := :Y)

Winged

Sammie schreef:
Als de zwarte doos wordt gevonden komen ze veel te weten hoor.

Ik zeg ook precies ;)

En vooral 'als' de doos wordt gevonden, kan nog wel jaren duren.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:23

merk dat ik er best mee bezig ben, hoe kan zoiets zomaar verdwijnen met zoveel mensen aan boord en nu dagen later nog geen spoor...vind het best creepy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:23

N0a schreef:
Lijkt mij sterk dat die telefoons het nu nog allemaal doen. Batterij gaat toch maar een max aantal uren mee.

Nou mijn smartphone gaat als ik hem verder niet echt gebruik wel een een dag of 2/3 mee... DIe van mn vader wel 4/5

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:24

casperrr schreef:

Het ligt dus aan de telefoon :+ (uitgaand of inkomend geen idee) Maar bij die Chinees vanmorgen op het nieuws (RTL) werd er met een Samsung gebeld naar x telefoon. Eén over en toen werd er (volgens hen) opgehangen. Ze belden weer en weer hetzelfde.. En dat vonden ze een groot mysterie.

Nou dat is het dus niet, want dat is heel normaal dat dit bij sommige telefoons gebeurd.

(verhaal van die telefoons is al een paar dagen oud, he :) Maar een telefoon die niet gebruikt wordt kan zeker wel 3 dagen meegaan)

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:41

Ik vind het zo bizar dat sommige telefoons dus nog overgaan. maar ergens landen in het geheim gebeurd niet? dat de mensen miss in gijzeling worden gehouden en dat dat over een paar dagen naar voren zal komen? of heb ik teveel films gekeken.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:44

Je hebt iig niet goed de laatste paar pagina's gelezen :)) :D We hebben het juist over die telefoons. Is dus niks bizars aan. :)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:47

Ergens landen in het geheim, hoe zie je dat voor je? Weet je hoeveel runway een 777 nodig heeft? Die landt je niet ergens op een onverhard jungle-pad... Zo'n kist kun je alleen op een officiele (grote) luchthaven kwijt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:49

Even van internet geplukt. Een Boeing 777 heeft bij een landing met maximum laadgewicht iets meer dan 3 kilometer nodig om te landen.
Neem daarbij de enorme spanwijdte en dan zet je hem niet ergens op een bosperceel neer :+