Nikass schreef:Gamblerscup, ik schrijf dat het gezonder is om geen vlees te eten dan plofkip te eten, dat kun je toch wel met me eens zijn?
Nee, dat ben ik niet met je eens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Nikass schreef:Gamblerscup, ik schrijf dat het gezonder is om geen vlees te eten dan plofkip te eten, dat kun je toch wel met me eens zijn?
Nee, dat ben ik niet met je eens.
LadyMadonna schreef:Er zijn genoeg mensen die het wel wíllen betalen, maar het simpelweg niet kunnen
Djeradalover schreef:een bio kip is ouder, dus taaierik geloof dat een bio kip 2 weken langer mag leven als een plofkip.
Elise_0o schreef:Compleet mee eens en precies wat ik ook wilde toevoegen in dit topic.Wat is dat toch met Nederlanders en denken dat ze arm zijn omdat ze niet hebben wat hun buurman heeft?
Vlees eten is pure luxe, net als die dure telefoon met internet en een dagje shoppen.
Nee je hebt het niet slecht, je denkt alleen dat je het slecht hebt omdat iemand anders het in jouw ogen beter heeft.
Het vangnet in Nederland is zo groot dat je echt je best moet doen om dood te gaan van de honger.. En dat gebeurt echt niet als je een week geen vlees kan eten..
Het hele argument 'ik koop goedkoop vlees omdat ik het anders niet kan betalen en persee vlees wil' vind ik jammer.
Jouw drang naar luxe gaat ten koste van die dieren..
vuurneon schreef:Je hebt toch ook een gebrek aan ijzer in je bloed omdat je lichaam dat zelf niet aanmaakt? (dat las ik ergens in dit topic volgens mijVlees is voor mij noodzaak, niet pure luxe. T is gewoon een levensbehoefte voor mij. (Zo gek op vlees ben ik al niet eens. Ik proef overigens geen verschil tussen biologisch, scharrel of plof; ja de oude taaie. Dat was eens en nooit weerbeestje had wel een geweldig en erg lang leven gehad, maar was echt niet meer te eten
)
Als het financieel beter gaat wil ik best investeren hoor in de vriendelijke producten.
kohtje schreef:Ik lees hier steeds vlees is niet nodig. Ja laten we wel zijn er zijn zoveel dingen die we niet nodig hebben. Koffie,thee,vis ,beleg. Terug naar de oer tijd dan maar? (toen aten ze overwegend vlees)