Wajongers herkeurd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliquee18

Re: Wajongers herkeurd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:35

Dat zeg je heel goed Zoolgangster, heel veel wajongers willen héél graag.
Maar worden gewoon simpel weg niet aangenomen.
Een werkgever neemt liever iemand aan die niks mankeert,
Klinkt heel hard. Maar zo is het gewoon !

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:46

Ik vind het eigenlijk wel een goede ontwikkeling, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Mijn beneden buurman heeft ook wajong, hij is 21 en zit de godganse dag thuis te blowen of rapmuziek te luisteren met zijn even werkloze vrienden. In mijn ogen kun je wel wat meer maken van het leven dan dat..

Anoniem

Re: Wajongers herkeurd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:55

Ik ben daar wel mee eens , ik zit ook thuis nu en zoek werk betaald of vrijwillig het is zo lastig. . Heb mijn bijbaan op zaterdag waar ik elke week naar uitkijk omdat ik ook niemand heb en ik sociaal niet in de put wil komen. . Ik zou niet voor altijd mijn handje op willen houden en wat op mijn reet zitten. .

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:41

takkie_muis schreef:
Ik ben daar wel mee eens , ik zit ook thuis nu en zoek werk betaald of vrijwillig het is zo lastig. . Heb mijn bijbaan op zaterdag waar ik elke week naar uitkijk omdat ik ook niemand heb en ik sociaal niet in de put wil komen. . Ik zou niet voor altijd mijn handje op willen houden en wat op mijn reet zitten. .

Mag ik vragen waarom jij eigenlijk wajong hebt? Ik lees wel meer dat je vaker wilt werken enzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:54

Geryon schreef:
takkie_muis schreef:

Mag ik vragen waarom jij eigenlijk wajong hebt? Ik lees wel meer dat je vaker wilt werken enzo?

Ik heb hem sinds mijn 18de , puur om niet in de schulden te raken.

Heb dan PDD-NOS en 5 dagen werken is heel veel voor me , op mijn oude zorgboerderij werkte ik dan 3,5 dag en was dan doodop . Denk de prikkels en alles verwerk ik anders , dus ik zou wel minder uren moeten draaien en moet dan wel rond kunnen komen zeker nu ik op mezelf woon. Nu werk ik dus op zaterdag paar uur en dat is fijn , maar ben wel moe ernaar er gebeurd zoveel daar op prikkel gebied. (grote loods met allemaal 'hokken' waar mensen post sorteren er zijn machines aan en de hef trucks rijden rond over de 'snelweg' XD. Zo voor mij is het best pittig soms :) En vrijwilligers werk kan je je tijden zelf wat invullen , en moet werk vinden wat ook niet teveel is . Als ik iets niet snap of iets niet lukt wordt ik flink pissig dus moet ook aan mezelf werken , weet het allemaal goed maar vindt soliciteren heel eng ook omdat ik niet helemaal zeker over mezelf ben. En ben dan ook bang dat ik iets verkeerd zeg..