Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vereentjex schreef:Hasiinaaax schreef:Dus de pony kan nu ongeveer dood zijn? Vind dit zo vreselijk..
arme pony heeft waarschijnlijk geen normaal leven gehad, die vrouw had het lef gewoon niet om op een groot paard te zitten, ha daar had ze echt niet op hoeven te gaan zitten roken!
lieveli schreef:Vereentjex schreef:arme pony heeft waarschijnlijk geen normaal leven gehad, die vrouw had het lef gewoon niet om op een groot paard te zitten, ha daar had ze echt niet op hoeven te gaan zitten roken!
Mijn paard is 1,75 en er wordt zo vaak op hem gerookt
lieveli schreef:Maaike_Melis, dat lijkt me echt zo sterk. Voor paardenverkrachting krijg je al een lage straf en dat vind ik dan nog een graadje erger dan dit.
Maaike_Melis schreef:lieveli schreef:Maaike_Melis, dat lijkt me echt zo sterk. Voor paardenverkrachting krijg je al een lage straf en dat vind ik dan nog een graadje erger dan dit.
Hier staat alles van de verjaring uitgelegd en een schema
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verjaring
Wikipedia is dan niet de meest betrouwbare bron maar het klopt grootendeels wel.
Wanneer deze zaak dus jonger is dan 6 jaar kan deze vervolgd worden. Dat neemt niet weg dat de politie door onderzoek andere filmpjes kan vinden die van kortgeleden zijn en de dader alsnog gepakt kan worden.
lieveli schreef:Maaike_Melis, dat lijkt me echt zo sterk. Voor paardenverkrachting krijg je al een lage straf en dat vind ik dan nog een graadje erger dan dit.
Arrabel schreef:Die C.M. (ik weet niet of ik zijn naam mag noemen) liegt dat hij barst!
Ik heb inmiddels nog een filmpje gevonden waar nog dikkere dames op een kleine pony zitten die ook door hem zijn gemaakt.
Dit filmpje heb ik al doorgestuurd naar Hart van Nederland en politie.