Happy16 schreef:ik denk dat ze die vloeistof in z'n staart spuiten... daar wordt bij dolfijnen ook bloed afgenomen bijvoorbeeld.
En nú kan dat ineens wel. Eerst was ontploffen nog de enige manier.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:dolfinarium heeft niet alleen dolfijnenen wat maakt 't uit of 't een visje of zoogdier is, dat is in de discussie niet van toepassing. het klinkt mooier als bultrugje... dat was mijn punt ook niet.
Ik hoop dat naturalis verder aan een onderzoek kan werken en misschien nog kan vinden waarom hij aangespoeld is. misschien is er een verklaring voor en voor toekomstige onderzoeken om eventuele zulke standingen te voorkomen als hier aanleiding voor is
Jolandaa_ schreef:Ik denk dat iedereen het beste voorhad met Johannes (is dat een Voice stunt?)
Maar ik vond het zelf niet nodig dat ze het dan zegt met "dolfinarium spuit het dier' dat had van mij niet gehoeven.
Jilletje schreef:Wat ik vooral he typisch vind in dit ropic is dat alle goeie stuurlui aan wal staan.
Moddergooien, instanties voor rotte vis uitmaken, alles beter weten.
Maak m dood neeeee laat m leven......
Wat willen we bereiken met ons gejank en geschreeuw over n walvis.....op een paarden forum
Happy16 schreef:Lenie_t_hart #bultrug slaat met staart zijn moordenaars om de oren. Toch gaan ze door. Veel bloed. Er zijn videobeelden. #fb
Jilletje schreef:Wat ik vooral he typisch vind in dit ropic is dat alle goeie stuurlui aan wal staan.
Wat willen we bereiken met ons gejank en geschreeuw over n walvis.....op een paarden forum
EliseBrouwer schreef:Happy16 schreef:Lenie_t_hart #bultrug slaat met staart zijn moordenaars om de oren. Toch gaan ze door. Veel bloed. Er zijn videobeelden. #fb
Eerlijk gezegd raak ik hier nu ineens benieuwd naar, niet omdat ik zo graag bultruggenbloed
wil zien maar omdat ik wel benieuwd ben of het echt zo ernstig is.. Eerst zien, dan een mening geven!
stef schreef:Heb ecomare een bericht gestuurd voor uitleg, vind het verhaal een hele vreemde wending nemen nu. Staan ze er daadwerkelijk klaar "met een spuit" of roept Lenie maar wat?
Snap ook niet waarom zij zich ermee bemoeit en waarom nu pas. In mijn ogen alleen maar even interessant doen zodat haar naam valt en ze weer even in het nieuws komt.
Jilletje schreef:@myfairytale Als jij het zo goed weet allemaal waarom gebruik je je superkrachten dan niet om de walvis te redden ipv hier de boel te dicteren??
Je kan zo dictator worden je hebt talent!