Fitzroy schreef:En zolang het allemaal maar getolereerd wordt zal dat idd niet veranderen.
Hoe komt het dat ze in hun thuisland niet dit soort dingen flikken? Omdat ze daar veel zwaarder gestraft worden. Daar laten ze het wel uit hun hoofd. Een Marokkaanse collega van mij gaf dit zelf ook aan. Je denkt toch niet dat ze daar het lef hebben om zo tekeer te gaan tegen bv. politieagenten zoals ze dat hier wel doen? Als ze daar zich zo gedragen als hier zitten ze al 3 x in de cel.
Maar waarschijnlijk word ik nu weer uitgemaakt voor racist terwijl ik gewoon het probleem benoem.
Kul het wordt allang niet meer getolereerd, er wordt al jaren heel veel aandacht aan besteed en mensen en tijd in gestoken.
Maar zoals hier al eerder gezegd zolang Wilders het volk ophitst en op de plaats waar ons land geregeerd oproept tot racisme, deze jongens zien hoe hun oudere broers kansloos opzij gezet worden in onze maatschappij, zal er weinig veranderen
Als jouw collega van Marokkaanse afkomst (waarom noem je zo iemand Marokkaan??) zich dit soort dingen aantrekt moet hij vrijwilliger worden in zijn vrije tijd, daar hebben we meer aan dan de vergelijking met een dictatoriaal bestuurd land