Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Myfairytale schreef:Marianne heeft ook niet bepaald een eerlijk "proces" gehad. Náást de beestachtige moord heeft ie óók nog eens 13 jaar!! gezwegen! Ouders en andere nabestaanden met kapotte levens achter gelaten en hij ging fijn verder met zijn leven.
Bizar verhaal en vreselijk voor iedereen, maar we weten niet hoe het zit.
Wie weet weet hij écht van niks (bewust) vanwege... die ene stoornis of het verdringen in je hoofd (brein werkt soms raar).
Lijkt me ook nógal.... bizar om mee te maken. Allerlei dingen wezen erop dat hij niet was voorbereid op een arrestatie na het DNA gebeuren.
verootjoo schreef:Bizar verhaal dit... Ook hoe die man het 13 jaar verzwegen houdt. Ik ben benieuwd of er hierna nog meer aan he licht komt. Aan zulke delicten gaan meestal heel nog wat vooraf. Dit is meestal niet het eerste wat een crimineel doet, het is veel te groot als eerste delict...
Nicolletje schreef:Verder vind ik het apart dat nu de rest van het afgenomen DNA niet onderzocht gaat worden en vernietigd wordt.
Wel fijn voor de privacy van de DNA-afsnaanders, maar persoonlijk zou ik elke fout willen uitsluiten en voor alle zekerheid de rest ook onderzoeken.