Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieffiefi schreef:_San87_ schreef:
Dat is wel echt fascinerend om te zien. Op youtube staan/stonden die filmpjes ook. Vlees letterlijk weggevreten, de meest langzame manier om jezelf van kant te maken
.
Ken je die ene waarbij die arts met iets van een ijzerdraadje dat bot doorzaagt ook?
Die vond ik wel heel vies..
_San87_ schreef:Ja, dat been was tot op het bot aangevreten en de voet was aan het afsterven. Ik vind het echt hilarisch dat mensen zo dom zijn om zichzelf dat aan te doen.
Lieffiefi schreef:Dreamy... ze beginnen ooit zelf met drugs...
Maar die voelse ik best in mn been... amputeren was niet nodig, alleen het bot ff doorzagen
Dreamy schreef:_San87_ schreef:Ja, dat been was tot op het bot aangevreten en de voet was aan het afsterven. Ik vind het echt hilarisch dat mensen zo dom zijn om zichzelf dat aan te doen.
Hilarisch durf ik zoiets zelf niet te noemen, ik vind het sneu dat mensen zo verslaafd zijn dat ze zulke dingen zichzelf aandoen
Lieffiefi schreef:Het is een fake versie heroine geloof ik... ik hoop dat het naar nl komt
Fiffill schreef:Jij begon met stating the obvious
Nee, maar interessante foto's zijn het wel. Maar ik vind medische dingen wel eerder interessant dan filmpjes waar dit topic eigenlijk oorspronkelijk over ging
_San87_ schreef:Fiffill schreef:Jij begon met stating the obvious
Nee, maar interessante foto's zijn het wel. Maar ik vind medische dingen wel eerder interessant dan filmpjes waar dit topic eigenlijk oorspronkelijk over ging
Dat deed je toch echt zelf toen je zei dat ze het niet nemen om zelfmoord te plegen. Maakt niet uit, soms ontgaat sarcasme mij ook wel.