Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:01

Al die plaatjes zijn idd mooi! :')

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:03

Ik heb dit vanmorgen op het nieuws gezien. Ik moest stiekem wel lachen. :=

Ilona

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:06

Ik snap niet waarom dat meisje haar FB profiel niet onzichtbaar heeft gemaakt.. Al die bewerkte plaatjes die rond van haar gaan.. :n

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:08

Hahahaha ik vind het echt gewéldig :')
Hoorde dat dat meisje ondergedoken was?? Of is dat gewoon een stom gerucht? :+

Haren wordt vannacht op zn kop gezet!! *\o/*

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:09

mistid schreef:
Wildgirl schreef:
Edit, vliegen nu 2 helicopters over mijn huis.....

Dat zegt niet zo veel gezien je niet zo ver van het vliegveld af woont...

Ik ben over 10 minuutjes vrij en rijd dan even over Haren. Of ik nu via Haren of Eelderwolde naar huis rijd maakt niet zo heel veel uit.

Er vliegen niet zo vaak 2 politiehelicopters over hoor ;)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:10

Ik hoop dat alle idioten die naar Haren afreizen een weekje mogen bijkomen in een politiecel of zo. Hoe moeilijk is het te begrijpen dat die mensen NIET zitten te wachten op een horde dronkelappen en sensatiezoekers? Maar ooo, de meeloopmeute is als de dood dat ze sensatie mislopen. Dieptriest!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:13

mick75 schreef:
Ik hoop dat alle idioten die naar Haren afreizen een weekje mogen bijkomen in een politiecel of zo. Hoe moeilijk is het te begrijpen dat die mensen NIET zitten te wachten op een horde dronkelappen en sensatiezoekers? Maar ooo, de meeloopmeute is als de dood dat ze sensatie mislopen. Dieptriest!

Hebben ze zo veel politiecellen in Haren?
War is dat feestje *\%/*

%) Je zou er ook gewoon de humor van in kunnen zien

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:13

vanavond maar eens even het nieuws kijken, ik ben heel benieuwd wat hier van terecht komt.

Groningen ligt echt heeeeeeeelemaal aan de andere kant van Nederland voor mij, dus ik ga er niet heen.. :=
Als zoiets hier zou gebeuren zou ik het alleen maar een giller vinden! := :=
Alles goed dicht, niemand kan bij ons binnen of zo hoor.

Maar die plaatjes en teksten over dat meisje ed vind ik niet zo leuk meer.. :n

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:21

Pff zie dat echt een heel aantal mensen hier om kunnen lachen en dit ook wel mee willen maken of gaan maken.

Waar is je inlevingsvermogen voor de mensen die daar wonen? Voor dat meisje en haar ouders?
Of is het egoïsme van de Nederlander tegenwoordig groter dan haar verantwoordelijkheidsgevoel tegenover de medemens.

Ik wordt oud........

sassie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:22

Tuurlijk mag je veiligheid niet uit het oog verliezen. Maar dan zouden ze ook voortaan alle grote voetbal wedstrijden kunnen gaan verbieden pfff. Als je kan zorgen dat mensen zich kunnen vermaken dan valt dat volgens mij wel mee. Anders waren alle festivals al verboden!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:23

Ik las ook op Twitter van een presentatrice van Hart van Nederland, dat haar collega op weg was naar Haren.
En vervolgens "Arme familie.." Als het zo'n arme familie is, waarom werk je er dan in godsnaam aan mee?! 8)7
Maarja, nieuws is nieuws hè.. Echt om te kotsen. :n Hoop voor de inwoners van Haren dat het met een sisser af loopt!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:23

Prachtig staaltje van 'viral' := Arme mensen trouwens, en ook arme buurtbewoners. Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn buurjongen iets op FB zou zetten wat dit tot gevolg heeft.

Collega's van mij gaan kijken, ik zelf vind het wel best. Aan het begin van de avond naar de paarden in Noordlaren en dan tuf ik wel door Haren. Politieheli's vliegen wel opvallend vaak over inderdaad.

Ach, zolang ze de zooi maar in Haren houden. Ik woon aan de rand van Groningen, tegen Haren aan. Zal mij benieuwen hoeveel mensen er uiteindelijk komen.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:25

MarliesV schreef:
Pff zie dat echt een heel aantal mensen hier om kunnen lachen en dit ook wel mee willen maken of gaan maken.

Waar is je inlevingsvermogen voor de mensen die daar wonen? Voor dat meisje en haar ouders?
Of is het egoïsme van de Nederlander tegenwoordig groter dan haar verantwoordelijkheidsgevoel tegenover de medemens.

Ik wordt oud........

Denk dat 80%/90% van de mensen helemaal geen adres van het meisje en haar ouders heeft en gewoon richting Haaren centrum zal gaan..

Tenminste, ik zou niet weten hoe ik bij het huis moet komen, maar als ik er in de buurt zou wonen zou ik toch zeker even een kijken in Haren centrum gaan nemen.

En het betreffende meisje, ja daar begon het mee, maar zie ik nu niet meer als THE PLACE to be..

MurthulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:25

Het huis is nog wel the place.. Adres staat uitgebreid op internet..

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:28

Met routebeschrijving en al. ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:29

cp112 schreef:
Heb je je wel eens afgevraagd hoe dat zit met vergunningen e.d.? Dat kan niet zomaar hoor, ook zeker qua veiligheid en verzekeringen e.d. niet.
Het is niet voor niets dat evenementen ver van te voren geplanned worden.
Denk ook aan de vergunning voor bijv alcohol schenken, de muziek (zit altiujd een tijd aan tot hoelaat dat door mag) etc etc.

Dit lezen ze niet hoor. Als ze 1 post boven die van hen hadden bekeken hadden ze mij hetzelfde zien zeggen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:30

MarliesV schreef:

Ik wordt oud........

Ik ben ook oud, ga er dus niet heen; maar ik snap het wel. Waar is je inlevingsvermogen voor mensen die deel willen uitmaken van iets dat waarschijnlijk in de geschiedenisboeken komt? Een evenement dat een een levend voorbeeld is van de invloed en kracht van sociale media? Iets dat ongekend is in de geschiedenis van de wereld.

Dat meisje en haar ouders zijn de stad uit en een béétje slimme buren gaan ook weg. Ja dat meisje zal heus balen dat haar dit moest overkomen, maar ze kan er ook heel wat aan overhouden (is instant BNer, kan een boek erover schrijven, actrice/presentatrice worden of wat ze ook maar wil) dus of het voor haar nou zo erg is? Ja tijdelijk misschien, maar ze zal heus eventuele materiële schade niet van haar zakgeld hoeven betalen hoor.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:30

Straat waar het meisje woont is afgesloten. Bij het huis kan dus niemand komen.

Maar Renee16, the place to be? Om wat te doen, beetje rondhangen om straat met de ME om je heen om de boel binnen de perken te houden? Inclusief alcoholverbod op het station dat ze gaan handhaven en een noodverordening die klaar ligt.
Hmm, kan me bij the place to be wel wat gezelligers voorstellen. (en al helemaal als je daar woont)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:32

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:33

Hmm ja geen idee hoe het voor andere is..
Maar als ik als onbekende voor de lol even zou gaan kijken, zou ik toch niet bij deze mensen aankloppen nee.. In de buurt misschien. maar dat is natuurlijk voor de mensen zelf niet erg gezellig als ze 25.000 over de vloer krijgen ;) (hoop dat ze een groot huis hebben).

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:33

Volgens mij kan je nu al niet meer met de trein van Groningen CS naar Haren. Zag net op facebook berichtje van een vriendin die nu met de trein naar huis wil en "kan dus niet" post...

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:34

sallandval schreef:
MarliesV schreef:

Ik wordt oud........

Ik ben ook oud, ga er dus niet heen; maar ik snap het wel. Waar is je inlevingsvermogen voor mensen die deel willen uitmaken van iets dat waarschijnlijk in de geschiedenisboeken komt? Een evenement dat een een levend voorbeeld is van de invloed en kracht van sociale media? Iets dat ongekend is in de geschiedenis van de wereld.

Dat meisje en haar ouders zijn de stad uit en een béétje slimme buren gaan ook weg. Ja dat meisje zal heus balen dat haar dit moest overkomen, maar ze kan er ook heel wat aan overhouden (is instant BNer, kan een boek erover schrijven, actrice/presentatrice worden of wat ze ook maar wil) dus of het voor haar nou zo erg is? Ja tijdelijk misschien, maar ze zal heus eventuele materiële schade niet van haar zakgeld hoeven betalen hoor.

Ongekend in de wereldgeschiedenis is hier niet van toepassing. Dit is in Amerika en Duitsland ook al gebeurd.
Met nog eens arrestaties en giga schade.

Ik snap wat je aandraagt maar ik kan geen sympathie voelen voor mensen die hier aan mee doen. Dan mag je me kortzichtig vinden (ben ik misschien ook wel wat dit betreft) maar bij mij gaat het er niet in. Vind het triest dat mensen hun huis dus maar moeten verlaten omdat anderen willen 'feestvieren'.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:35

de afslag Haren op de snelweg zou ook afgesloten zijn als het fotootje op twitter geen photoshop is.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:35

F_Orumster schreef:
cp112 schreef:
Heb je je wel eens afgevraagd hoe dat zit met vergunningen e.d.? Dat kan niet zomaar hoor, ook zeker qua veiligheid en verzekeringen e.d. niet.
Het is niet voor niets dat evenementen ver van te voren geplanned worden.
Denk ook aan de vergunning voor bijv alcohol schenken, de muziek (zit altiujd een tijd aan tot hoelaat dat door mag) etc etc.

Dit lezen ze niet hoor. Als ze 1 post boven die van hen hadden bekeken hadden ze mij hetzelfde zien zeggen.

Ja ik merk het, kwestie van lezen wat je wilt lezen blijkbaar, allemaal sensatiezoekers :n

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:38

sallandval schreef:
de afslag Haren op de snelweg zou ook afgesloten zijn als het fotootje op twitter geen photoshop is.

Afbeelding

Alleen hernoemd ;)