Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mistid schreef:Wildgirl schreef:Edit, vliegen nu 2 helicopters over mijn huis.....
Dat zegt niet zo veel gezien je niet zo ver van het vliegveld af woont...
Ik ben over 10 minuutjes vrij en rijd dan even over Haren. Of ik nu via Haren of Eelderwolde naar huis rijd maakt niet zo heel veel uit.
mick75 schreef:Ik hoop dat alle idioten die naar Haren afreizen een weekje mogen bijkomen in een politiecel of zo. Hoe moeilijk is het te begrijpen dat die mensen NIET zitten te wachten op een horde dronkelappen en sensatiezoekers? Maar ooo, de meeloopmeute is als de dood dat ze sensatie mislopen. Dieptriest!
MarliesV schreef:Pff zie dat echt een heel aantal mensen hier om kunnen lachen en dit ook wel mee willen maken of gaan maken.
Waar is je inlevingsvermogen voor de mensen die daar wonen? Voor dat meisje en haar ouders?
Of is het egoïsme van de Nederlander tegenwoordig groter dan haar verantwoordelijkheidsgevoel tegenover de medemens.
Ik wordt oud........
cp112 schreef:Heb je je wel eens afgevraagd hoe dat zit met vergunningen e.d.? Dat kan niet zomaar hoor, ook zeker qua veiligheid en verzekeringen e.d. niet.
Het is niet voor niets dat evenementen ver van te voren geplanned worden.
Denk ook aan de vergunning voor bijv alcohol schenken, de muziek (zit altiujd een tijd aan tot hoelaat dat door mag) etc etc.
MarliesV schreef:Pff zie dat echt een heel aantal mensen hier om kunnen lachen en dit ook wel mee willen maken of gaan maken.
Waar is je inlevingsvermogen voor de mensen die daar wonen? Voor dat meisje en haar ouders?
Of is het egoïsme van de Nederlander tegenwoordig groter dan haar verantwoordelijkheidsgevoel tegenover de medemens.
Ik wordt oud........
sallandval schreef:MarliesV schreef:Pff zie dat echt een heel aantal mensen hier om kunnen lachen en dit ook wel mee willen maken of gaan maken.
Ik wordt oud........
Ik ben ook oud, ga er dus niet heen; maar ik snap het wel. Waar is je inlevingsvermogen voor mensen die deel willen uitmaken van iets dat waarschijnlijk in de geschiedenisboeken komt? Een evenement dat een een levend voorbeeld is van de invloed en kracht van sociale media? Iets dat ongekend is in de geschiedenis van de wereld.
Dat meisje en haar ouders zijn de stad uit en een béétje slimme buren gaan ook weg. Ja dat meisje zal heus balen dat haar dit moest overkomen, maar ze kan er ook heel wat aan overhouden (is instant BNer, kan een boek erover schrijven, actrice/presentatrice worden of wat ze ook maar wil) dus of het voor haar nou zo erg is? Ja tijdelijk misschien, maar ze zal heus eventuele materiële schade niet van haar zakgeld hoeven betalen hoor.
F_Orumster schreef:cp112 schreef:Heb je je wel eens afgevraagd hoe dat zit met vergunningen e.d.? Dat kan niet zomaar hoor, ook zeker qua veiligheid en verzekeringen e.d. niet.
Het is niet voor niets dat evenementen ver van te voren geplanned worden.
Denk ook aan de vergunning voor bijv alcohol schenken, de muziek (zit altiujd een tijd aan tot hoelaat dat door mag) etc etc.
Dit lezen ze niet hoor. Als ze 1 post boven die van hen hadden bekeken hadden ze mij hetzelfde zien zeggen.