pmarena schreef:Dat hoor ik idd. ook wel vaker ja, (op eigen baan solliciteren) heel apart

Ik snap die constructie ook niet zo goed...
Citaat:
In voorgaande jaren was alles wat scheutiger en dat zijn ze nu toch wat aan het terugdraaien nu de bomen niet meer tot aan de hemel reiken. Steeds de nieuwste auto's en mobieltjes van de zaak enzo, extra vrije dagen, erg vette bedrijfsuitjes en lunches enzo....dat soort dingen wordt toch wel her en der beperkt.
Ik denk dat dat de meeste werkelozen geen reet intereseert.. die willen gewoon werken
overigens, het voetpersoneel wordt geschrapt zodat de directie de dikke auto houdt (even generaliserend gezegd). Dat is dan ook een beetje jammer..
Citaat:
Ik ben ook bang dat het in deze tijden wel realistisch kan zijn om inderdaad iets minder hoog in salaris te zitten dan voorheen...ook al is dat niet leuk, maar ik hoor dat toch ook veel om me heen gebeuren.
Iets minder hoog is heel lief gezegd.. persoonlijk ben ik 500 euro gezakt, vind ik pittig.. 
Citaat:
Knap vervelend als je dan niet meer uitkomt met je vaste lasten, maar wel realistisch nu denk ik, 1 en ander wordt lager geprijsd...
Het is zeker realistisch, alleen trapt de hypotheekverstrekker er niet in, als de hypotheek niet opgehoest wordt..
Het zal hem niks uitmaken dat je door baanswisseling minder bent gaan verdienen, je maandbedrag moet betaald worden