Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:"hoezo doe je dat, je bent niet dik" en "eet nou eens normaal" (waarbij bedoelt wordt 'neem een groot bord aardappels met vlees en jus en eet per dag 7 boterhammen').
gohya schreef:@pinuts
Is idd. een vreselijk programma.Maar kinderen bewegen tegenwoordig ook veel te weinig.
Veel worden met de auto naar school gebracht,zitten uren achter de spelcomputer,buiten spelen is er niet meer bij.Dat een kind overgewicht krijgt licht heel vaak aan de ouders zelf,er zijn uitzonderingen natuurlijk.
Citaat:Hoe denken jullie hier over?
Ik ben er iig ernstig van geschrokken hoeveel mensen eigenlijk echt te dik zijn.
Cer schreef:Na al deze pagina's is het verhaal dat je mensen met overgewicht er eigenlijk niet op mag wijzen,
Shadow0 schreef:Dat staat nog steeds volgens mij - je hoeft volkomen vreemden niet voortdurend op van alles en nog wat te wijzen. Daar wordt de wereld zo ongelofelijk vervelend van. Net als dat het irritant is dat andere mensen zich ongevraagd bemoeien met hoe je je paard moet rijden.
Shadow0 schreef:Cer schreef:Na al deze pagina's is het verhaal dat je mensen met overgewicht er eigenlijk niet op mag wijzen,
Dat staat nog steeds volgens mij - je hoeft volkomen vreemden niet voortdurend op van alles en nog wat te wijzen. Daar wordt de wereld zo ongelofelijk vervelend van. Net als dat het irritant is dat andere mensen zich ongevraagd bemoeien met hoe je je paard moet rijden.