Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tigra_ schreef:Wat sneu dat je op zo'n jonge leeftijd al in de put zit dat je er een eind aanmaakt.Citaat:Wat ik me slechts afvraag is hoe zij zover heeft kunnen zinken zonder dat er iemand ingegrepen heeft, juist met alle tweets die al zo triest overkomen....
Tja je weet niet of er niet is in gegrepen, misschien wel en misschien was het voor de ouders niet duidelijk als ze dat zegt op het internet wil niet zeggen dat ze in het openbaar ook down gedroeg. Of dat het zo erg was, pubers kunnen sowieso van gedrag veranderen van de ene op de andere minuut.
En misschien was het gewoon in een opwelling dat ze het heeft gedaan.
Je kan niet iedereen helpen die in een depressie zit, ze zullen het uiteindelijk toch echt zelf moeten doen om er terug uit te geraken.
JuliaMaria schreef:Als je het mij vraagt liggen de wortels van dit soort problemen bij kinderen bij de ouders... Die horen goed te kunnen anticiperen op het karakter en de leefomgeving van hun kind, maar ja er zijn helaas maar weinig ouders die zich daar actief mee bezig houden..
gummie schreef:JuliaMaria schreef:Als je het mij vraagt liggen de wortels van dit soort problemen bij kinderen bij de ouders... Die horen goed te kunnen anticiperen op het karakter en de leefomgeving van hun kind, maar ja er zijn helaas maar weinig ouders die zich daar actief mee bezig houden..
Bedoel je nu de ouders van het kwetsbare, gepeste kind? Of de ouders van de kinderen die pesten en bangalijsten maken?
JuliaMaria schreef:gummie schreef:Bedoel je nu de ouders van het kwetsbare, gepeste kind? Of de ouders van de kinderen die pesten en bangalijsten maken?
Ik bedoelde in eerste instantie de ouders van het te kwetsbare kind. Maar het geldt ook voor de ouders van pestende kinderen.
JuliaMaria schreef:Ik bedoelde in eerste instantie de ouders van het te kwetsbare kind. Maar het geldt ook voor de ouders van pestende kinderen.
Blue_Eyes schreef:Ik zou het iets minder heftig gesteld hebben misschien, maar ik ben het in deze wel met StefenYnia eens eigenlijk. Ik vind het nogal een vinger naar de ouders.