Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Wat denk je wat de bewaking voor Wilders kost? dat betaald hij echt niet uit eigen zak hoor.
Daar betalen wij ook voor.
storrum schreef:En economische schade voor Nederland hadden ze ook voorspeld bij de film Fitna, en toen de PVV gedoogpartner werd want oh oh, dat zou wat teweeg brengen in het buitenland..... dus dit is ook weer een storm in een glas water. Waarschijnlijk afleiding creëren voor andere zaken.
Blue_Eyes schreef:Tiffany schreef:
Oke dat is een beetje overdrevenmaaree wat mijn voorgangers al zeiden google is voor de grap. En ik heb nog nooit een oostblokker zien afrekenen in de winkel hoor
Dan moet je uit je doppen kijken.Goeiendag zeg.
Blue_Eyes schreef:Oh gut, een Pool heeft wat gedaan. Overgesproken. Mijn post is veelzeggend in de zin van dat het duidelijk is dat ik jouw manier van tegen Polen aankijken echt onzin vind. Moet ik nou ook nieuwsberichten gaan quoten waarin staat wat Nederlanders allemaal uitgevroten hebben?
Tiffany schreef:Laat dit mijn laatste post zijn in dit topic want er mag hier alleen worden geroepen hoe hard dat volk wel niet werkt en dat wilders niet spoort en op hitler lijkt.(dit betekend trouwens niet dat ik volledig achter wilders sta of zijn site)
Voor de liefhebber:
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... oostb.html
http://www.blogmaniacs.nl/negatieve-pol ... eve-polen/
Jammer dat het niet vanuit een ander perspectief bekeken kan worden, en dat de overlast erger is in bepaalde woonplaatse mag duidelijk zijn. Maar vooral je kop in het zand steken. Struisvogelpolitiek noemen ze dat
Electra63 schreef:Tiffany schreef:Laat dit mijn laatste post zijn in dit topic want er mag hier alleen worden geroepen hoe hard dat volk wel niet werkt en dat wilders niet spoort en op hitler lijkt.(dit betekend trouwens niet dat ik volledig achter wilders sta of zijn site)
Voor de liefhebber:
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... oostb.html
http://www.blogmaniacs.nl/negatieve-pol ... eve-polen/
Jammer dat het niet vanuit een ander perspectief bekeken kan worden, en dat de overlast erger is in bepaalde woonplaatse mag duidelijk zijn. Maar vooral je kop in het zand steken. Struisvogelpolitiek noemen ze dat
Ach, gezien jouw leeftijd, kan jouw bijdrage aan de economie ook nog niet zo groot zijn.![]()
Na het geklaag over de moslims, zijn nu de oostblokkers aan de beurt? Ach je moet toch iemand de schuld geven van de slechte economie e.d.
Electra63 schreef:Tiffany,
Nee hoor, zie je eigen startbericht op Bokt.![]()
Ik zie wel vaker opmerkingen dat buitenlanders lui zijn e.d. en dan is de berichtgever minderjarig of student. Daar moet ik dan om lachen of vind jij dat gek?
storrum schreef:Als tegengeluid van alle positieve berichten hier:
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Oh-oh ... -Polen.htm
De reacties op dat stuk zijn voor een groot deel heel anders dan de reacties die ik hier op bokt lees. Ik vraag me - serieus - af waar het verschil van visie vandaan komt. Is de ene groep blind of wil de andere niet zien?
Mijn eigen ervaring: Wij hebben een aantal jaren geleden ook een groepje Polen aan het werk gehad ivm een verbouwing. Toen ze weg waren was ook een groot gedeelte van ons gereedschap weg.... en nee dan heb ik het niet over schroevedraaiers of een nijptang....
Ik snap ook wel dat je om 1 niet de hele wereld kunt haten maar je krijgt toch een nare smaak in je mond en als je dan om je heen nog een aantal gelijkaardige verhalen hoort en je kijkt regelmatig TV en leest de krant, zoals recentelijk weer dat verhaal van die campingbaas die gemolesteerd is door een groep polen, dan is je mening gauw gevormd. Althans in mijn geval.
In Polen is weinig te halen vandaar dat de georganiseerde misdaad naar West Europa komt om daar de boel te stelen en nog erger. En de straffen hier daar lachen ze om.
En natuurlijk heb je ook nederlandse criminelen, maar ik denk niet dat die naar Oost europa gaan. Die blijven wel dichter bij huis....
Ik kan me voorstellen dat ze in Oost europa blij zijn want daar is het misdaadcijfer de laatste jaren fors gezakt, dus logisch dat ze Wilders en zijn ideeën helemaal niet zien zitten.
En economische schade voor Nederland hadden ze ook voorspeld bij de film Fitna, en toen de PVV gedoogpartner werd want oh oh, dat zou wat teweeg brengen in het buitenland..... dus dit is ook weer een storm in een glas water. Waarschijnlijk afleiding creëren voor andere zaken.
Tiffany schreef:Electra63 schreef:Tiffany,
Nee hoor, zie je eigen startbericht op Bokt.![]()
Ik zie wel vaker opmerkingen dat buitenlanders lui zijn e.d. en dan is de berichtgever minderjarig of student. Daar moet ik dan om lachen of vind jij dat gek?
Ja behoorlijk heb je gezien uit welk jaartal mijn bericht stamt? En nee ik mag dan wel niet bejaard zijn maar ik maak genoeg in mijn beroep met die lui mee om mijn mening daar over te geven is het niet?
En dan over minderjarige en over studenten die mogen volgens jou geen mening hebben, nee dat is lekker kortzichtig.
Citaat:Ik zie wel vaker opmerkingen dat buitenlanders lui zijn e.d. en dan is de berichtgever minderjarig of student. Daar moet ik dan om lachen of vind jij dat gek?