Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Char_elle schreef:Bahbah, gisteren op het nieuws was er ook weer een heel stuk over. Maar zag een foto van het steegje waar hij doorheen moest. Als hij rechtstreeks naar huis zou zijn gelopen zou er toch helemaal geen water in de buurt zijn? Lijkt me toch raar dat zo'n jongetje 'van het pad afwijkt'.
RoWi schreef:Putdeksels openen.. Ik krijg meteen van die C.S.I.-beelden in mijn hoofd![]()
Over het ijs, dat vroeg ik me ook al af!![]()
Ik woon in Veghel (z.o. brabant) en hier is het ijs ver te zoeken en ook de sneeuw is inmiddels bijna allemaal gesmolten.
Alleen hier en daar nog op het gras. Ligt er daar dan echt zoveel ijs/sneeuw?
Char_elle schreef:Bahbah, gisteren op het nieuws was er ook weer een heel stuk over. Maar zag een foto van het steegje waar hij doorheen moest. Als hij rechtstreeks naar huis zou zijn gelopen zou er toch helemaal geen water in de buurt zijn? Lijkt me toch raar dat zo'n jongetje 'van het pad afwijkt'. Bah, raar verhaal. Hoop dat hij gevonden wordt. Levend natuurlijk, maar mocht dat niet zo zijn dan zal het voor de familie iets meer rust geven als er een lichaampje gevonden wordt. Al laten we natuurlijk hopen dat hij nog ergens levend opduikt.
Kentaro schreef:Hoorde zojuist op de radio dat ze er van uit gaan dat hij door het ijs is gezakt. Maar of ze dat dan ook echt ergens op baseren of dat dat het meest voor de hand liggend is!?!
Putdeksels openen is op zich natuurlijk niet vreemd! Stél dat iemand kwade bedoelingen had, zóu die hem daar kunnen hebben gedumpt.
Kriel schreef:petrea schreef:Waarom zoeken ze niet in het Kuinderbos ? Of ben ik niet goed genoeg bijgelezen ?
Daar waren ze zowel gister als vandaag ook al.
En de helikopter vliegt ook over