Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VivaLaVida schreef:ik kijk niet op van dat schuren hoor.
Tegenwoordig draait alles toch om sex?? Om 7u savonds al geslachtsdelen en tieten vol in beeld, zelfs reclames die vreemdgaan aanmoedigen etc.
Gek he dat jonge tieners dan het idee krijgen dat alles maar kan. Dat beeld geven WIJ ze.. Of iig de maatschappij van nu!!!!
Citaat:De dames werden tijdens het dansen seksueel betast. “Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.”
listiglistje schreef:Citaat:De dames werden tijdens het dansen seksueel betast. “Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.”
Doet die jeugd aan VERY SAFE SEX en voorkomen zo onnodige vroege ontmaagdingen en daaruit voortkomende tienerzwangerschappen, is het nog niet goed
KLfan schreef:Ik vind het onterecht, ik ben een jong bokkertje(15). En soms schuur ik als een tierelier. Alleen maar voor de 'fun' ik vind het leuk om te doen en geef ook mijn grens aan. Ik vind het zelf ook lekker:P En velen van mijn vrienden doen het ook gewoon om de zelfde reden. Niet omdat het stoer is maar puur voor de lekker en als je iemand ziet zitten. Net zoals met zoenen/tongen eingelijk.