Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje13g schreef:Ik heb even een vraagje,
Ik ging vandaag met de bus naar school.. Maar volgens mij ben ik niet perfect uitgechekt.
Alleen ben ik nu dan al mijn Saldo kwijt of wat?
Want als je inchekt schrijven ze 4 euro van je saldo af, en als je dan weer uitchekt schrijven ze er weer 2 euro bij ofzo. (snapje)
Alleen ben ik nou dan 4 euro kwijt, of mijn hele saldo?
Moet morgen met de bus en ik weet niet of me dat gaat lukken...
Yessy schreef:Hmm dat is gek. Je begon dus op 16,60, checkte in, toen ging er 10 euro af en zag je 6,60 op de automaat staan. 5 euro erbij is 21,60 en vervolgens 12,80 eraf is 8,80. Waar is die 5 euro dan gebleven? Heb je gepind? Anders zou je kunnen checken of er een transactie is geweest. Heb je wel de chipkaart voor de automaat gehouden na het betalen?
maaikemuis schreef:@Yessy; Ik reis met de metro, het lijkt me dat haltes daar toch echt op dezelfde plek liggen. En mams en ik hebben beiden een anonieme chipkaart. Het is werkelijk waar heel bijzonder.....
Adamootje schreef:Weet iemand of je ook nog je ov kaart moet scannen als je een los kaartje voor de trein koopt? Ik moet toch gewoon een kaartje met korting kopen en dan vervolgens mijn ov laten zien bij het gekochte kaartje?
Magrathea schreef:Adamootje schreef:Weet iemand of je ook nog je ov kaart moet scannen als je een los kaartje voor de trein koopt? Ik moet toch gewoon een kaartje met korting kopen en dan vervolgens mijn ov laten zien bij het gekochte kaartje?
Ik neem aan dat je student bent?
Dan mag je alleen nog maar op je ov reizen, niet meer met een kaartje...
Magrathea schreef:Adamootje schreef:Weet iemand of je ook nog je ov kaart moet scannen als je een los kaartje voor de trein koopt? Ik moet toch gewoon een kaartje met korting kopen en dan vervolgens mijn ov laten zien bij het gekochte kaartje?
Ik neem aan dat je student bent?
Dan mag je alleen nog maar op je ov reizen, niet meer met een kaartje...